Blog.Tritonic Profusion
reamintire parola | creeaza cont | cosul meu
M&T Festival Bogdan
Hrib
TOP vanzari
  1. CALATORII PRIN IZOLARE. Mancaruri din continente
  2. Afaceri de familie
  3. Rezilienta. Un roman cu Stelian Munteanu si Tony Demetriade
  4. Iarna crimelor perfecte
  5. Cine a ucis-o pe Heidi
PROMOTII
  1. Cartea cu pret special
  2. Carti la 5 lei
cauta
dupa

 
COLECTII
Premium
Casmir
SFFH
Comunicare media
Istorie
Calatorii
Autoeducare
Ramirez books
Crime scene
Thriller & Mystery
Lit
Tritonic Junior
Gastronomie
Sociologie
Smart Books
Medicina
Antropologie
Albume
Diverse
Economica
Studii feministe
Theatre International
Serie de autori
Audiobook
Poezie
Proza
Psihologie
Administratie publica
Sens
Studii de securitate
Uniunea europeana
Chilipiruri
Young Adults
Institutii si politici publice
Asistenta sociala
Stiinte politice
Vanity Books

 

NOUTATI IN CURAND PROMOTII EVENIMENT DOWNLOAD BESTSELLER
Inima Castelului, de Teodora Matei
 


PRET: 53 42 LEI
In cautatea Glontului de Argint. Marketingul electoral in Romania
Bogdan Teodorescu
Nicolae-Sorin Dragan
Colectia:

Ființele supranaturale, în general periculoase, care populau imaginarul folcloric european puteau fi răpuse cu ajutorul unui arsenal limitat de instrumente – apa sfințită, lemnul crucii, crucea în sine, usturoiul, uneori lumina soarelui. Mai era și argintul – vârful de săgeată sau pumnalul în vremuri mai vechi, glonțul după apariția armelor de foc. Efectul acestui proiectil era instantaneu, puternicul oponent fiind transformat în cenușă.

În anii ’20, nevoia de a încadra și de a explica impactul tot mai pronunțat al media asupra publicului a dat naștere teoriei „glonțului magic”. A mai fost denumită și teoria „injecției hipodermice” sau a „curelei de transmisie”. În sine, aceasta se referă la ideea că mesajul pornește din media ca dintr-un pistol și se înfige ca un glonț în capul consumatorului care-l acceptă pasiv. La fel cu toți ceilalți consumatori expuși aceluiași mesaj. Destul de rapid, această teorie a fost infirmată, dar chiar și în zilele noastre există o percepție supradimensionată a influenței media asupra individului.

În marketingul electoral, glonțul de argint este un soi de combinație între cele două proiectile pomenite anterior. În principiu, ar fi vorba de un moment de campanie care ar duce la scoaterea din joc a unui adversar, în general prin intermediul unei dezvăluiri devastatoare care ar determina dislocarea unui număr important de voturi, suficiente pentru pierderea alegerilor.


buc.
 
  Mai puteti citi din colectia
Stresul in armata: analiza conceptuala a climatului organizational si a atisfactiei in munca - volumul 1
Iuliana Guita-Alexandru
ISBN: 978-606-749-341-2
PRET: 35  28 LEI
 buc.


ISBN:
PRET: 0 LEI
 buc.

In cautatea Glontului de Argint. Marketingul electoral in Romania
Bogdan Teodorescu,Nicolae-Sorin Dragan
ISBN: 978-606-749-493-8
PRET: 53  42 LEI
 buc.

 

 

  | despre noi | politica de confidentialitate | cariera | ajutor | contact | harta site |  
Copyright © Tritonic Media. Toate drepturile rezervate
Made by
Sphera Grup