Blog.Tritonic Profusion
reamintire parola | creeaza cont | cosul meu
M&T Festival Bogdan
Hrib
TOP vanzari
  1. Intre bataia vantului si rodul pamantului. Povestile unui agronom
  2. TRIUMFUL OMULUI DE JOS. Romania lui Zaharia Stancu (1902-1974)
  3. In tacerea noptii
  4. Intre vulturi si oameni
  5. Economie si cultura. Studii interdisciplinare
  6. Cand vine primavara (Seria Gigi Alexa volumul 4)
  7. NOIR de Cluj
  8. Calator prin Lumea Mare. Editia a doua.
  9. Filiera Greceasca editia a IV-a
  10. Noi explorari in filosofia romaneasca
  11. La marginea nebuniei
PROMOTII
  1. Cartea cu pret special
  2. Carti la 5 lei
cauta
dupa

 
COLECTII
Comunicare media
Thriller & Mystery
Smart Books
Casmir
Cortina
TriVers
Sociologie
SFFH
Asistenta sociala
Istorie
Lit
Studii feministe
Studii de securitate
Uniunea europeana
Tritonic Junior
Sens
Medicina
Antropologie
Diverse
Economica
Calatorii
Theatre International
Serie de autori
Audiobook
Poezie
Proza
Resurse umane
Psihologie
Administratie publica
Crime scene
Chilipiruri
Young Adults
Institutii si politici publice
Gastronomie
Stiinte politice
Vanity Books
Studii teologice
Filosofie
ADVU
Etichete
managementul personalului ghid practic the impact social media international tourism crossgenerational analysis romanian tourists universitatea antreprenoriala marketing muzeal pentru non marketeri riscul și brandurile corporative sinteze studii caz studenți analiza datelor gestionarea informatica resurselor umane think twice risk management hidden side translation second edition motivarii capitalului uman companiile multinationale din romania arta stiinta leadershipului theoretic felicitari fost promovat manager esential promovare globalizarea afacerilor teorie diagnoza organizationala repere eficient economia intelesul tuturor editia 2021 solutii consolidare brandului corporativ prin riscurilor business storytelling branduri povesti mitigation exposures through insurance atenuarea expunerilor risc asigurare english bilingual strategii manageriale activitatea bancara eficienta manageriala comunicarea criza liderul transformational carismatic competente emotionale valori finanțele companiilor în piață analize și soluții practice liderii inceput drum startup est internationalizarea and leadership interconnected world scurt manual editarea lucrarilor stiintifice buni pun intrebari mai bune cunostintelor proiectelor sunt dinamita
ghid
autori
cum
vinzi mult faci remarcat folosind cel modern mijloc comunicare masa dupa covid provocari intre digitalizare sustenabilitate rezilienta practici bancare economie cultura interdisciplinare essays taxation relations finantele piata notiuni teoretice inovatiei organizationale drumul spre excelenta membrilor echipelor industria telecom cercetare editor unul singur cartii nativi digitali pregatiti bancassurance internal pratice bilingva engleza romana intelectual valorificarea inovare organizatiile intensiv cognitive laurentiu mihai treapat mircea luncan kaloian kirilov stefan stanciu lucian anghel mihaela dinu florina pinzaru corina elena draganescu sergiu octavian stan alexandra zbuchea mariana nicolae editor marian serbu panzaru vitelar victor ciuciuc ramona leon madalina vatamanescu andreia andrei carmen novac bogdan hrib autor laurence bryan traducere billig anca rebeca cojocaru cristina galalae andreea mitan maria irina costin damasaru delia dumitrescu ioana petrescu lindsay tighe catalina rosca ardelean georgiana cristea cornelia maxim perpelea

 

NOUTATI IN CURAND PROMOTII EVENIMENT DOWNLOAD BESTSELLER
 


PRET: 23 18 LEI
Finanțele companiilor în economia de piață Analize și soluții practice
Laurentiu-Mihai Treapat
Colectia: Smart Books

Ca de cele mai multe ori, căutând etimologia cuvântului finanțe, constatăm că datorăm și această noțiune strămoșilor noștri latini, care prin cuvintele fiare sau finis, înțelegeau a termina, a încheia un diferend, o acțiune judiciară în legatură cu plata unei sume de bani. De la aceste cuvinte s-a format financia sau financia pecuniaria, adică plata cu ajutorul banilor. Se crede că din aceste cuvinte latinești s-a născut noțiunea finance folosită pentru prima dată în Franța în secolele XV-XVI, (les finances), care avea mai multe înțelesuri, pornind de la patrimoniul public, până la resursele private ale firmelor sau omului simplu.

Ambele cărți accentuează perspectiva managerială a aspectelor financiare ale companiilor, astfel încât să asigure comunicarea între funcțiunea financiară si toate celelalte funcțiuni, cu impact pozitiv asupra înțelegerii și implementării strategiei de dezvoltare a firmei. Și își mai propune ceva autorul acestor două lucrări, mai presus de orice, își propune să facă această disciplină academică plăcută studenților și mai ales să o facă mai ușor de asimilat.

Lucrarea în ansamblul său este compusă din două cărți, ea este o combinație echilibrată a conceptelor teoretice (prima carte) și a unor studii de caz și metode de analiză financiară (cea de-a doua) cu un profund specific financiar-bancar.

De ce ai nevoie de prima dintre cărți? Fiindcă aceasta este cea care îți explică abc-ul finanțelor companiilor la nivel de noțiuni teoretice, concepte de bază, care te ajută să construiești puzzle-ul.

Cea de a doua carte vine în mod natural și te învață să aplici teoria în practică, îți oferă know-how-ul, te ghidează către soluții și metode practice de analiză financiară, așa cum analizează o bancă situațiile financiare ale unei companii care solicită un împrumut.

Conștient fiind de adâncimea tehnică, de rigoarea și perseverența de care are nevoie un cititor nespecializat și care nu practică acestă meserie pentru a pătrunde în hățișurile finanțelor în general și ale finanțelor companiilor în special, mă adresez prin aceste cărți în primul rând, vouă, studenților mei. Voi, care fiind pe cale de a vă specializa, de a deveni încetul cu încetul manageri, cu siguranță veți mai avea câte ceva de învățat din teoria și din practica științei financiare după ce veți fi citit aceste două cărți.

Dragi studenți, așa cum v-am obișnuit la cursuri, vă voi spune de la bun început ce veți avea de câștigat dacă veți studia aceste două cărți:

• Veți înțelege obiectivele companiei / departamentului din perspectivă financiară
• Veți comunica mai bine obiectivele financiare în echipă și nevoile de resurse financiare în companie
• Veți deține un set de cunostințe financiare esențiale pentru a aprecia calitatea deciziilor strategice, operaționale și tactice în companie
• Veți înțelege impactul fiecărei decizii de business asupra performanței financiare a companiei
• Veți integra instrumente utile (obiective și bugete) în activitatea managerială.

Autorul


buc.
 
  Mai puteti citi din colectia Smart Books
The impact of social media on international tourism: a crossgenerational analysis of Romanian tourists
Maria-Irina Ana
ISBN: 978-606-749-729-8
PRET: 57  46 LEI
 buc.

Finanțele companiilor în economia de piață Analize și soluții practice
Laurentiu-Mihai Treapat
ISBN: 978-606-749-525-6
PRET: 23  18 LEI
 buc.

Managementul motivarii membrilor echipelor in industria telecom. Cercetare de piata
Costin Damasaru
ISBN: 978-606-749-018-3
PRET: 27  22 LEI
 buc.

Arta si stiinta leadershipului. Un ghid theoretic si practic
Mariana Nicolae, editor
ISBN: 978-606-93388-2-7
PRET: 27  22 LEI
Indisponibil momentan 

Eficienta manageriala in comunicarea de criza
Georgiana Cristea
ISBN: 978-606-749-654-3
PRET: 45  36 LEI
 buc.

Teorie si diagnoza organizationala. Repere pentru un management eficient
Elena - Madalina Vatamanescu
ISBN: 978-606-8571-39-3
PRET: 35  28 LEI
 buc.

Economia pe intelesul tuturor
Lucian Anghel
ISBN: 978-606-93388-5-8
PRET: 27  21 LEI
Indisponibil momentan 

Management and Leadership in an Interconnected World
Florina Panzaru, Alexandra Zbuchea, Alexandra Vitelar, Victor Ciuciuc
ISBN: 978-606-749-526-3
PRET: 31  25 LEI
 buc.

Scurt manual pentru editarea lucrarilor stiintifice
Anca Mihai, Rebeca Cojocaru, Bogdan Hrib
ISBN: 978-606-749-517-1
PRET: 23  18 LEI
 buc.

Liderul transformational carismatic. Competente emotionale si valori.
Catalina Rosca
ISBN: 978-606-749-085-5

Conceptul de leadership transformaional, despre care va fi vorba in principal, in aceasta lucrare, este unul din paradigmele cele mai recente in domeniul leadershipului. Cercetarile empirice efectuate au demonstrat ca are o validitate substantiala pentru a prezice o serie de rezultate performante, inclusiv evaluarea si eficienta liderului fata de satisfactie si motivatie (Judge & Piccolo, 2004).
 
PRET: 36  29 LEI
 buc.

Managementul inovatiei organizationale. Drumul spre excelenta
Mariana Nicolae
ISBN: 978-606-8571-00-3
PRET: 33  26 LEI
 buc.

THINK TWICE! RISK MANAGEMENT - THE HIDDEN SIDE OF TRANSLATION (Second Edition)
Carmen Ardelean
ISBN: 978-606-749-683-3
PRET: 33  26 LEI
 buc.

Manual de studii de caz si bune practici bancare
Laurentiu-Mihai Treapat
ISBN: 978-606-8536-81-1
PRET: 27  22 LEI
 buc.

STARTUP in EST
Mircea Luncan,Kaloian Kirilov
ISBN: 978-606-749-540-9

PRET: 55  44 LEI
 buc.

Ghid esential de promovare
Alexandra Zbuchea, Florina Pinzaru, Cristina Galalae, Andreea Mitan
ISBN: 978-606-749-011-4

Lucrarea se fata isi propune sa prezinte sintetic principalele concepte, teorii si tehnici asociate activitatii promotionale. Tematica investigata este cuprinzatoare, iar abordarea ? desi urmareste initierea celor interesati de acest domeniu ? nu se opreste la notiunile de baza.
 
PRET: 47  38 LEI
 buc.

Internationalizarea afacerilor
Elena-Madalina Vatamanescu, Andreia Andrei
ISBN: 978-606-8571-44-7
PRET: 32  26 LEI
 buc.

Economie si cultura. Studii interdisciplinare
Alexandra Zbuchea, Florina Pinzaru, Bogdan Hrib
ISBN: 978-606-749-604-8
PRET: 49  39 LEI
 buc.

Liderii buni pun intrebari mai bune
Lindsay Tighe
ISBN: 978-606-8571-75-1
PRET: 37  30 LEI
 buc.

Managementul motivarii capitalului uman in companiile multinationale din Romania
Costin Damasaru
ISBN: 978-606-749-017-6
PRET: 29  24 LEI
Indisponibil momentan 

Social Media sunt dinamita!
GHID PRACTIC pentru autori
Cum sa vinzi mai mult si sa te faci remarcat folosind cel mai modern mijloc de comunicare in masa!

Autor Laurence O Bryan, traducere A.G. Billig
ISBN: 978-606-749-074-9
PRET: 29  23 LEI
 buc.

Solutii de consolidare a brandului corporativ prin managementul riscurilor
Laurentiu-Mihai Treapat
ISBN: 978-606-749-061-9
PRET: 25  20 LEI
 buc.

Managementul cunostintelor si proiectelor
Ramona Leon
ISBN: 978-606-8571-93-5
PRET: 27  22 LEI
 buc.

Editor de unul singur. Management in industria cartii
Bogdan Hrib
ISBN: 978-606-749-368-9
PRET: 39  31 LEI
 buc.

BANCASSURANCE. The Internal and International Pratice. Editia bilingva - engleza si romana
Laurentiu-Mihai Treapat,Corina-Elena Draganescu,Sergiu-Octavian Stan
ISBN: 978-606-749-476-1
PRET: 37  30 LEI
 buc.

Ghid pentru liderii la inceput de drum
Marian Serbu
ISBN: 978-606-749-611-6
PRET: 49  39 LEI
 buc.

Riscul și brandurile corporative - sinteze și studii de caz pentru studenți
Laurentiu-Mihai Treapat
ISBN: 978-606-749-252-1
PRET: 29  23 LEI
 buc.

Analiza datelor si gestionarea informatica a resurselor umane
Cornelia Maxim
ISBN: 978-606-8536-99-6
PRET: 27  22 LEI
 buc.

Finantele companiilor in economia de piata. Notiuni teoretice
Laurentiu-Mihai Treapat
ISBN: 978-606-749-505-8
PRET: 29  23 LEI
 buc.

Managementul capitalului intelectual. Valorificarea cunostintelor pentru inovare in organizatiile intensiv-cognitive
Elena Dinu
ISBN: 978-606-749-768-7
PRET: 39  31 LEI
 buc.

Felicitari! Ai fost promovat manager!
Florina Pinzaru
ISBN: 978-606-8536-94-1
PRET: 33  26 LEI
 buc.

Strategii manageriale in activitatea bancara
Octavian Mihai Perpelea
ISBN: 978-606-749-599-7
PRET: 45  36 LEI
 buc.

Essays in Taxation and International Relations
Ioana Maria Petrescu
ISBN: 978-606-749-235-4
PRET: 29  23 LEI
 buc.

The Mitigation of the Risk Exposures Through Insurance. Atenuarea expunerilor la risc prin asigurare - English-Romanian Bilingual Edition -
Laurentiu-Mihai Treapat,Corina-Elena Draganescu
ISBN: 978-606-749-610-9
PRET: 43  34 LEI
 buc.

Nativi digitali / Pregatiti-va!
Delia Dumitrescu
ISBN: 978-606-8536-92-7
PRET: 27  22 LEI
 buc.

Globalizarea afacerilor
Lucian Anghel, Mihaela Dinu
ISBN: 978-606-8571-24-9
PRET: 39  31 LEI
 buc.

Economia pe intelesul tuturor EDITIA 2021
Lucian Anghel
ISBN: 978-606-749-563-8
PRET: 39  31 LEI
 buc.

Dupa COVID-19: provocari de management intre digitalizare, sustenabilitate si rezilienta
Florina Pinzaru, Alexandra Zbuchea
ISBN: 978-606-749-576-8
PRET: 35  28 LEI
 buc.

Business storytelling: branduri si povesti
Florina Pinzaru (editor)
ISBN: 978-606-749-010-7

1. Brand management: intre cultura continutului si storytelling (Florina Pinzaru)
Brand management si provocari / De la izolarea specifica produsului, la cultura continutului / Branded content sau brand content? / Timpul povestilor din lumea brandurilor

2. Storytelling si storycatching (Elena-Madalina Vatamanescu)Povestitorul ca agent persuasiv / Identificarea ca liant intre storytelling si storycatching / Povestirea ca orchestrare a strategiilor comunicationale / Povestea din mintea auditoriului / Storytelling academic: arta de a seduce / Seductia simbolului versus seductia imaginii

 
PRET: 39  31 LEI
 buc.

Marketing muzeal pentru non marketeri
Alexandra Zbuchea
ISBN: 978-606-8571-20-1
PRET: 33  26 LEI
 buc.

Universitatea antreprenoriala
Stefan Stanciu
ISBN: 978-606-8571-11-9
PRET: 21  17 LEI
 buc.

Managementul personalului. Ghid practic
Carmen Novac
ISBN: 978-606-8571-19-5
PRET: 33  27 LEI
 buc.

 

 

  | despre noi | politica de confidentialitate | cariera | ajutor | contact | harta site |  
Copyright © Tritonic Media. Toate drepturile rezervate
Made by
Sphera Grup