COLECTII |
 |
|
|
|
|

PRET: 57 46 LEI |
Piata de carte in timpul si dupa pandemia de Covid 19. Provocari, tendinte, ingrijorari, noi modele de afaceri |
Bogdan Hrib
|
Colectia: Smart Books |
|
ISBN: 978-606-749-803-5, Format: 13 x 20 cm, 252 pagini, Aparitie: 2024, Decembrie |
„Piața de carte în timpul și după pandemia de Covid 19” este o carte despre cărți, ce scoate în evidență rolul complex pe care cărțile le au în societatea noastră. Volumul cuprinde teorii, caracteristici și perspective ale produsului carte, istoricul și dezvoltarea industriei editoriale, dar și diversele modele de afaceri prezente în această industrie. Sunt analizate modele clasice - editurile, dar și noi modele de afaceri precum comerțul electronic sau modele de închiriere de cărți.
Prof. univ. dr. Corina Pelău FABIZ, ASE București
Studiul realizat de Bogdan Hrib, unul dintre cei mai avizați cunoscători ai domeniului, conturează o industrie marcată de incertitudine și lipsă de coerență. Deși comerțul s-a mutat online, preferințele de consum ale cititorilor nu s-au modificat prea mult. Studiul nu doar clarifică realitatea actuală a pieței de carte din România, ci și ridică întrebări esențiale: Vor reuși editurile să adopte modele de afaceri adaptate publicului actual? Ce reforme sunt necesare pentru a stimula lectura? Cum pot editurile și autorii români să devină mai vizibili în Europa?
Prof. univ. dr. Alexandra Zbuchea Facultatea de management, SNSPA București
Hrib evidențiază în cercetarea sa provocările, riscurile și problemele majore cu care se confruntă industria de carte la nivel mondial, respectiv în România. Volumul își propune să ofere o viziune integrată, holistică, pe baza cercetărilor întreprinse – de natură calitativă, respectiv cantitativă. Din lucrare rezidă bogata experiență a autorului în acest domeniu.
Prof. univ. dr. Dan Cristian Dabija FSEGA, UBB Cluj-Napoca |
|
|
|
|
|
Mai puteti citi din colectia Smart Books |
 | STARTUP in EST Mircea Luncan,Kaloian Kirilov | ISBN: 978-606-749-540-9 |  PRET: 55 44 LEI | |
 | Liderul transformational carismatic. Competente emotionale si valori. Catalina Rosca | ISBN: 978-606-749-085-5
Conceptul de leadership transformaional, despre care va fi vorba in principal, in aceasta lucrare, este unul din paradigmele cele mai recente in domeniul leadershipului. Cercetarile empirice efectuate au demonstrat ca are o validitate substantiala pentru a prezice o serie de rezultate performante, inclusiv evaluarea si eficienta liderului fata de satisfactie si motivatie (Judge & Piccolo, 2004). | PRET: 36 29 LEI | |
 | Business storytelling: branduri si povesti Florina Pinzaru (editor) | ISBN: 978-606-749-010-7
1. Brand management: intre cultura continutului si storytelling (Florina Pinzaru) Brand management si provocari / De la izolarea specifica produsului, la cultura continutului / Branded content sau brand content? / Timpul povestilor din lumea brandurilor
2. Storytelling si storycatching (Elena-Madalina Vatamanescu)Povestitorul ca agent persuasiv / Identificarea ca liant intre storytelling si storycatching / Povestirea ca orchestrare a strategiilor comunicationale / Povestea din mintea auditoriului / Storytelling academic: arta de a seduce / Seductia simbolului versus seductia imaginii
| PRET: 47 38 LEI | |
 | Ghid esential de promovare Alexandra Zbuchea, Florina Pinzaru, Cristina Galalae, Andreea Mitan | ISBN: 978-606-749-011-4
Lucrarea se fata isi propune sa prezinte sintetic principalele concepte, teorii si tehnici asociate activitatii promotionale. Tematica investigata este cuprinzatoare, iar abordarea ? desi urmareste initierea celor interesati de acest domeniu ? nu se opreste la notiunile de baza. | PRET: 47 38 LEI | |
|
|
|
|
|