Blog.Tritonic Profusion
reamintire parola | creeaza cont | cosul meu
M&T Festival Bogdan
Hrib
TOP vanzari
  1. SCHIȚE DE IUBIRE. Antologie de povestiri romance
  2. Tot timpul din lume
  3. Parfumul Cracoviei
  4. Iubire periculoasă, volumul 4 - Colaps
  5. DOMINO 2. Misterele Rasnovului
PROMOTII
  1. Cartea cu pret special
  2. Carti la 5 lei
cauta
dupa

 
COLECTII
Premium
Casmir
SFFH
Comunicare media
Istorie
Calatorii
Autoeducare
Ramirez books
Crime scene
Thriller & Mystery
Lit
Tritonic Junior
Gastronomie
Sociologie
Smart Books
Medicina
Antropologie
Albume
Diverse
Economica
Studii feministe
Theatre International
Serie de autori
Audiobook
Poezie
Proza
Psihologie
Administratie publica
Sens
Studii de securitate
Uniunea europeana
Chilipiruri
Young Adults
Institutii si politici publice
Asistenta sociala
Stiinte politice
Vanity Books
Etichete
managementul personalului ghid practic universitatea antreprenoriala teorie diagnoza organizationala repere pentru management eficient esential promovare codul secret succesului jedi solutii consolidare brandului corporativ prin riscurilor nativi digitali pregatiti internationalizarea afacerilor social media sunt dinamita
ghid
autori
cum
vinzi mai mult faci remarcat folosind cel modern mijloc comunicare masa essays taxation and international relations editor unul singur industria cartii motivarii membrilor echipelor telecom cercetare piata capitalului uman companiile multinationale din romania felicitari fost promovat manager riscul și brandurile corporative sinteze studii caz studenți liderul transformational carismatic competente emotionale valori globalizarea cum scrie best seller editia doua inovatiei organizationale drumul spre excelenta cunostintelor proiectelor liderii buni pun intrebari bune analiza datelor gestionarea informatica resurselor umane economia intelesul tuturor business storytelling branduri povesti bancassurance the internal pratice bilingva engleza romana marketing muzeal non marketeri manual practici bancare arta stiinta leadershipului theoretic stefan stanciu delia dumitrescu lucian anghel mihaela dinu mariana nicolae editor carmen novac alexandra zbuchea florina pinzaru cristina galalae andreea mitan autor laurence bryan traducere billig laurentiu mihai treapat ioana maria petrescu cornelia maxim ramona leon elena madalina vatamanescu andreia andrei claudiu simion janina lorelei lindsay tighe bogdan hrib catalina rosca costin damasaru monica ramirez corina draganescu sergiu octavian stan

 

NOUTATI IN CURAND PROMOTII EVENIMENT DOWNLOAD BESTSELLER
eLibrary@SNSPA
 


PRET: 20 16 LEI
Social Media sunt dinamita!
GHID PRACTIC pentru autori
Cum sa vinzi mai mult si sa te faci remarcat folosind cel mai modern mijloc de comunicare in masa!
Autor Laurence O Bryan
traducere A.G. Billig
Colectia: Smart Books
Categoria: Management, Marketing, Media

Sunt si profesor de digital marketing, creator de cursuri. Un optimist, increzator in puterea tehnologiei. M-a ajutat sa creez o viata buna pentru mine si familia mea asa cum a ajutat milioane de alti oameni de pretutindeni, timp de mai bine de 25 de ani, sa treaca cu bine prin trei recesiuni si o depresiune economica.
Nu cred ca se va opri acum.
Social media au puterea unui explozibil precum sunt dinamita! Daca va simtiti blocati in vreun fel, folositi tehnicile si uneltele prezentate in aceasta carte pentru a avansa.
M-am avantat in social media fara sa le cunosc secretele.
Fiecare dintre capitolele acestei carti a fost o revelatie.


buc.
 
  Mai puteti citi din colectia Smart Books
Managementul motivarii capitalului uman in companiile multinationale din Romania
Costin Damasaru
ISBN: 978-606-749-017-6
PRET: 29  24 LEI
Indisponibil momentan 

Social Media sunt dinamita!
GHID PRACTIC pentru autori
Cum sa vinzi mai mult si sa te faci remarcat folosind cel mai modern mijloc de comunicare in masa!

Autor Laurence O Bryan, traducere A.G. Billig
ISBN: 978-606-749-074-9
PRET: 20  16 LEI
 buc.

Codul secret al succesului. Codul JeDI
Claudiu Simion, Janina-Lorelei Simion
ISBN: 978-606-749-195-1

Rezultat al experientelor adunate de-a lungul anilor, aceasta carte structureaza revelatiile pe care le-am avut in diferite etape din viata, intr-o ordine logica, sub forma unui ghid spre excelenta atat in plan profesional cat si personal.
 
PRET: 25  20 LEI
 buc.

BANCASSURANCE. The Internal and International Pratice. Editia bilingva - engleza si romana
Laurentiu-Mihai Treapat,Corina-Elena Draganescu,Sergiu-Octavian Stan
ISBN: 978-606-749-476-1
PRET: 37  30 LEI
 buc.

Managementul inovatiei organizationale. Drumul spre excelenta
Mariana Nicolae
ISBN: 978-606-8571-00-3
PRET: 20  16 LEI
 buc.

Managementul motivarii membrilor echipelor in industria telecom. Cercetare de piata
Costin Damasaru
ISBN: 978-606-749-018-3
PRET: 27  22 LEI
 buc.

Manual de studii de caz si bune practici bancare
Laurentiu-Mihai Treapat
ISBN: 978-606-8536-81-1
PRET: 27  22 LEI
 buc.

Liderii buni pun intrebari mai bune
Lindsay Tighe
ISBN: 978-606-8571-75-1
PRET: 37  30 LEI
 buc.

Analiza datelor si gestionarea informatica a resurselor umane
Cornelia Maxim
ISBN: 978-606-8536-99-6
PRET: 27  22 LEI
 buc.

Riscul și brandurile corporative - sinteze și studii de caz pentru studenți
Laurentiu-Mihai Treapat
ISBN: 978-606-749-252-1
PRET: 29  23 LEI
 buc.

Teorie si diagnoza organizationala. Repere pentru un management eficient
Elena - Madalina Vatamanescu
ISBN: 978-606-8571-39-3
PRET: 35  28 LEI
 buc.

Felicitari! Ai fost promovat manager!
Florina Pinzaru
ISBN: 978-606-8536-94-1
PRET: 29  24 LEI
 buc.

Ghid esential de promovare
Alexandra Zbuchea, Florina Pinzaru, Cristina Galalae, Andreea Mitan
ISBN: 978-606-749-011-4

Lucrarea se fata isi propune sa prezinte sintetic principalele concepte, teorii si tehnici asociate activitatii promotionale. Tematica investigata este cuprinzatoare, iar abordarea ? desi urmareste initierea celor interesati de acest domeniu ? nu se opreste la notiunile de baza.
 
PRET: 39  31 LEI
 buc.

Managementul cunostintelor si proiectelor
Ramona Leon
ISBN: 978-606-8571-93-5
PRET: 27  22 LEI
 buc.

Internationalizarea afacerilor
Elena-Madalina Vatamanescu, Andreia Andrei
ISBN: 978-606-8571-44-7
PRET: 32  26 LEI
 buc.

Liderul transformational carismatic. Competente emotionale si valori.
Catalina Rosca
ISBN: 978-606-749-085-5

Conceptul de leadership transformaional, despre care va fi vorba in principal, in aceasta lucrare, este unul din paradigmele cele mai recente in domeniul leadershipului. Cercetarile empirice efectuate au demonstrat ca are o validitate substantiala pentru a prezice o serie de rezultate performante, inclusiv evaluarea si eficienta liderului fata de satisfactie si motivatie (Judge & Piccolo, 2004).
 
PRET: 36  29 LEI
 buc.

Editor de unul singur. Management in industria cartii
Bogdan Hrib
ISBN: 978-606-749-368-9
PRET: 31  25 LEI
 buc.

Cum se scrie un best-seller - editia a doua
Monica Ramirez
ISBN: 978-606-749-442-6
PRET: 25  20 LEI
 buc.

Solutii de consolidare a brandului corporativ prin managementul riscurilor
Laurentiu-Mihai Treapat
ISBN: 978-606-749-061-9
PRET: 25  20 LEI
 buc.

Globalizarea afacerilor
Lucian Anghel, Mihaela Dinu
ISBN: 978-606-8571-24-9
PRET: 33  26 LEI
 buc.

Universitatea antreprenoriala
Stefan Stanciu
ISBN: 978-606-8571-11-9
PRET: 21  17 LEI
 buc.

Economia pe intelesul tuturor
Lucian Anghel
ISBN: 978-606-93388-5-8
PRET: 27  21 LEI
 buc.

Arta si stiinta leadershipului. Un ghid theoretic si practic
Mariana Nicolae, editor
ISBN: 978-606-93388-2-7
PRET: 27  22 LEI
Indisponibil momentan 

Nativi digitali / Pregatiti-va!
Delia Dumitrescu
ISBN: 978-606-8536-92-7
PRET: 27  22 LEI
 buc.

Essays in Taxation and International Relations
Ioana Maria Petrescu
ISBN: 978-606-749-235-4
PRET: 29  23 LEI
 buc.

Marketing muzeal pentru non marketeri
Alexandra Zbuchea
ISBN: 978-606-8571-20-1
PRET: 25  20 LEI
 buc.

Managementul personalului. Ghid practic
Carmen Novac
ISBN: 978-606-8571-19-5
PRET: 33  27 LEI
 buc.

Business storytelling: branduri si povesti
Florina Pinzaru (editor)
ISBN: 978-606-749-010-7

1. Brand management: intre cultura continutului si storytelling (Florina Pinzaru)
Brand management si provocari / De la izolarea specifica produsului, la cultura continutului / Branded content sau brand content? / Timpul povestilor din lumea brandurilor

2. Storytelling si storycatching (Elena-Madalina Vatamanescu)Povestitorul ca agent persuasiv / Identificarea ca liant intre storytelling si storycatching / Povestirea ca orchestrare a strategiilor comunicationale / Povestea din mintea auditoriului / Storytelling academic: arta de a seduce / Seductia simbolului versus seductia imaginii

 
PRET: 33  27 LEI
 buc.

 

 

  | despre noi | politica de confidentialitate | cariera | ajutor | contact | harta site |  
Copyright © Tritonic Media. Toate drepturile rezervate
Made by
Sphera Grup