COLECTII |
 |
|
|
|
|

PRET: 25 20 LEI |
Solutii de consolidare a brandului corporativ prin managementul riscurilor |
Laurentiu-Mihai Treapat
|
Colectia: Smart Books |
Categoria: Media |
ISBN: 978-606-749-061-9, Format: 13x20 cm, 140 pag, Aparitie: 2015, Octombrie |
Continutul cartii aduce in fata cititorului o serie de avantaje care nu pot trece neobservate. Un echilibru perfect al resurselor informationale, determinat de tratarea pe parcursul a 6 capitole a relatiei pozitive dintre gestiunea corecta a riscurilor in corporatii si calitatea brandului. Concluzia este mai mult decat clara. Un management abil al riscurilor intr-o companie induce un efect de antrenare pozitiv asupra brandului acesteia. Solutii clasice din managementul riscurilor convietuiesc cu tendinte de ultima ora ale domeniului, fiindca sunt bine cunoscute din experienta relevanta, de practician si totodata de cercetator a autorului. Relevanta aplicativa a cartii este incontestabila atat pentru tinerii care studiaza, aflandu-se inca in universitati, dar si pentru profesionistii la inceput de cariera, masteranzi, doctoranzi, fie ca este vorba de o cariera in vanzari, in zona financiara, fie de orice alt gen de companie, care intr-un fel sau altul sunt interesati de relatia dintre risc si brandul corporativ. Prof. univ. dr. Anca Gabriela ILIE, ASE Bucuresti |
|
|
|
|
|
Mai puteti citi din colectia Smart Books |
 | Ghid esential de promovare Alexandra Zbuchea, Florina Pinzaru, Cristina Galalae, Andreea Mitan | ISBN: 978-606-749-011-4
Lucrarea se fata isi propune sa prezinte sintetic principalele concepte, teorii si tehnici asociate activitatii promotionale. Tematica investigata este cuprinzatoare, iar abordarea ? desi urmareste initierea celor interesati de acest domeniu ? nu se opreste la notiunile de baza. | PRET: 47 38 LEI | |
 | Business storytelling: branduri si povesti Florina Pinzaru (editor) | ISBN: 978-606-749-010-7
1. Brand management: intre cultura continutului si storytelling (Florina Pinzaru) Brand management si provocari / De la izolarea specifica produsului, la cultura continutului / Branded content sau brand content? / Timpul povestilor din lumea brandurilor
2. Storytelling si storycatching (Elena-Madalina Vatamanescu)Povestitorul ca agent persuasiv / Identificarea ca liant intre storytelling si storycatching / Povestirea ca orchestrare a strategiilor comunicationale / Povestea din mintea auditoriului / Storytelling academic: arta de a seduce / Seductia simbolului versus seductia imaginii
| PRET: 39 31 LEI | |
 | STARTUP in EST Mircea Luncan,Kaloian Kirilov | ISBN: 978-606-749-540-9 |  PRET: 55 44 LEI | |
 | Liderul transformational carismatic. Competente emotionale si valori. Catalina Rosca | ISBN: 978-606-749-085-5
Conceptul de leadership transformaional, despre care va fi vorba in principal, in aceasta lucrare, este unul din paradigmele cele mai recente in domeniul leadershipului. Cercetarile empirice efectuate au demonstrat ca are o validitate substantiala pentru a prezice o serie de rezultate performante, inclusiv evaluarea si eficienta liderului fata de satisfactie si motivatie (Judge & Piccolo, 2004). | PRET: 36 29 LEI | |
|
|
|
|
|