Un blog
kriminal
Profusion
reamintire parola | creeaza cont | cosul meu
M&T Festival Bogdan
Hrib
TOP vanzari
  1. Iubire periculoasa. Volumul I - Obsesie
  2. Cultura motocicletelor. Studii de sociologia moto-mobilitatii
    EDITIE LIMITATA
  3. Sub steaua infrarosie
  4. Uneori, cand visez
  5. Vanatorii de capete
PROMOTII
  1. Cartea cu pret special
  2. Carti la 5 lei
cauta
dupa

 
COLECTII
Premium
Casmir
SFFH
Comunicare media
Istorie
» mai multe
Etichete
confuzii greseli prostii rautati limba romana azi managementul reputatiei mediul online politica user friendly despre consultanti politici facebook romania republica moldova ziua agentiilor presa editia productia televiziune strategii principii tehnici translating for the future what how why translate journalism times major changes critical perspectives mass media gandire critica jurnalismul preocupare elitei studii cercetari istorie presei manual jurnalism cum produci distribui continut succes bloguri mastile comunicarii etica manipulare inapoi criza economica reflectarea 2008 2009 discursul puterii cronologie cenzurii comunicare cultura aplicatii interdisciplinare sphere publique democratisation vie sociale politique les medias roumanie selfie descoperirea fetei analiza discursului ipoteze ipostaze radio gen text discurs jurnalistic lacrimi durere agresivitate violenta putere imaginar politic cinci pre texte istoria industria invatamantul autor unul singur retete pentru scrierea creativa trend societate nonverbala constructii new social actual relatiile publice fundamente noua introducere designul fondements communication des organisations morpheus from words images intersemiotic translations interviul placerea dialogului organizationala aspecte ale polifoniei lingvistice imaginea universitatii romanesti secolul xxi vectorii sai valori maghiare din 1919 2004 eseuri teatrul joc metoda formare reality show romanesc exil diaspora patrimoniu cultural constructie nationala secolului xix lea practice editie religion culture and ideology america imagologia comunicarea interna organizatii mesajul subliminal actuala responsabilitatea sociala corporativa relatii dezvoltare durabila conflict solutionarea amiabila conflictelor independenta mediei libertatea exprimare sport culisele unui joint venture socio communicational capital digital age europe discourses perceptions mentalities blogul glob intre inventatori gospodine semiotica semne publicitare ghid esential promovare publicitate fotojurnalism imagine complementele elemente sintaxa functionare discursiva trends challenges current international public relations fantezia romantismului manipularea contemporana stiinta vol traditional cleopatra identitati conflictuale terorism competenta emotionala evaluare interpersonala mediamorfoze responsabilitate fondul forma mediatica modernitate tendentiala europenizare era internetului expertiza actiune publicitatii audiovizuala obiectivitatea teleromania zile identitatea profesionala specialistilor teoria legaturii ritualice manageriala brand urile web continutul generat consumator realitatea semn peirice deconstructia traditiei brandul personal extaz agonie turquie construction discursive alterite poe romantism modernism postmodernism implicatii jurnalistice fantastice science fiction corporatista redactarea textului genurile redactionale dimensiuni actionale practici curente recurs memoria culturala evolutie perspective productiei film televizorul micul infern organizatiile militare antropologie reprezentari stereotipuri sexul vinde formarea identitatii profesionale jurnalistilor tendinte bujor nedelcovici atractia scriiturii datoria marturisirii comunista propaganda cenzura tirania actualitatii ordinea dezordinea simbolurilor globalizare scena treducerii pieselor teatru asteptarea europei dupa transformarile europeana contributii primului razboi mondial editita psihologia reclamei epurarea cartilor documente 1944 1964 documentarea industriile culturale 1970 1989 strategia politicii povestile inspiratie strategie bazele epistemice fondurile europene vocile schimbarii cele mai importante secunde efectele dileme democratice decizie politicile pragmatica ironiei studiu asupra scrisa romaneasca dictionarul jurnalistului simbolica seductie corporatiile societatea act voluntar obligatie mareea neagra sub asediu lemn brandurile globale cercetare cros radiofonica provocarile prezentului marketingului mapping heterogenity qualitative research marketing cinema arta thenica stare spirit advertising constructs virtuala relatari primul prezentate ecleziastica banat dictionar creative lumini umbre cetatea soarelui patologii politice versus influente bilaterale take floor professional theoretically contextualized nicolae frigioiu anca daniela manea tudor salcudeanu paul aparaschivei florenta toader nicoleta corbu diana maria cismaru radut bilbiie delia balaban mirela abrudan loredana ivan adela rogojinaru horea mihai badau cristian florin popescu luminita rosca gheorghe jurj aurelia vasile corina daba buzoianu brenden leam gray coordonatori volum coordonat marian petcu zoltan rostas sorin stoica rares iordache constantin salavastru sandu frunza ilie coordonator daiana felecan alina bargaoanu coord arlette bouzon dumitru bortun roventa frumusani julia szambolics moldovan alexandra zbuchea florina pinzaru cristina galalae adina palea gabriela rusu pasarin felix nicolau tatiana slama cazacu sperlea mihaela teodor dorin popa draganovici carmen ardelean valentina pricopie lucian szabo traciuc andreea roxana raceanu sorana matei anabella tarnovan bardan dimitrie todoran isabelle garcin marrou danut ungureanu bianca mitu editor dumitriu wolstenholme elena negrea sireteanu tiberiu troncota catalin negoita dorina gutu stephane olivesi schifirnet odette arhip pricop solomon maxim meca remus doina rusti catalina grigorasi sofia iacob irena chiru mirabela neagu ligia stela florea danciu andra teodora cataris mogos iulia mateiu aura chereches raluca petre minodora salcudean ioan hosu irina stanciugelu adriana tran zanfir rodger streitmatter pantea madalina iorga stanescu moraru balbaie cseke peter balasescu marinescu liliana corobca stavre laura marusca mariana cernicova buca gabriel mugur dragomir laurentiu tiru amalia petrovici ileana rotaru pascal lardellier rodica savulescu mosoia boutaud bira georgeta drula oprea dragan camelia crisan margareta bunea duduciuc miroslav stanici onut

 

NOUTATI IN CURAND PROMOTII EVENIMENT DOWNLOAD BESTSELLER
 


Stoc epuizat ...
Comunicare interpersonala editita 2
Irena Chiru
Colectia: Comunicare media
Categoria: Comunicare

Comunicarea interpersonala este un proces global, care integreaza cuvantul, mimica, privirea, gestul si raporturile spatiale. Nu numai ca interlocutorii schimba informatii, ei se angajeaza in relatii de cooperare verbala si nonverbala si devin inseparabili.
In consecinta, enunturile cuiva se construiesc prin raportarea la enunturile altcuiva, iar Eu-l nu se poate descoperi decat prin intermediul unui Tu dialogal.


 
  Mai puteti citi din colectia Comunicare media
Competenta emotionala si evaluare interpersonala
Loredana Ivan, Elena Madalina Iorga, Dan Florin Stanescu (Coordonatori)
ISBN: 978-606-8571-40-9
PRET: 30  24 LEI
 buc.

Discursul puterii
Constantin Salavastru
ISBN: 978-973-733-371-1
PRET: 35  28 LEI
Stoc epuizat... 

Mastile comunicarii de la etica la manipulare si inapoi
Irina Stanciugelu
ISBN: 978-973-733-349-0
PRET: 36  28 LEI
 buc.

Comunicare, semiotica si semne publicitare
J.J. Boutaud
ISBN: 973-733-040-4
PRET: 14  11 LEI
Stoc epuizat... 

Gen, text si discurs jurnalistic
Ligia Stela Florea (coord.) Ion Maxim Danciu, Andra Teodora Cataris, Andreea Mogos, Iulia Mateiu, Aura Chereches
ISBN: 978-606-8320-25-0
PRET: 60  48 LEI
 buc.

Translating for the Future. What, how, why do we translate
Carmen Ardelean
ISBN: 978-606-749-133-3

A well-known researcher and translator, Carmen Ardelean offers now the sequel to her previously published study on Translation Studies. Acquiescing to the perception of translators as cultural mediators, the author becomes more specific when she dwells upon the importance of teams of people with multiple specialisations working in the field of localization. It is of no minor importance to mention that Professor Ardelean teaches at the university level a course of localization, among others.
 
PRET: 29  24 LEI
 buc.

Comunicarea manageriala
Stephane Olivesi
ISBN: 973-733-018-8
PRET: 15  12 LEI
Stoc epuizat... 

Take the Floor Professional Communication Theoretically Contextualized
Felix Nicolau
ISBN: 978-606-8571-59-1
PRET: 27  22 LEI
 buc.

Manual de fotojurnalism
Gabriela Sandu
ISBN: 973-8497-98-1
PRET: 35  28 LEI
Stoc epuizat... 

Lacrimi si durere. Agresivitate si violenta
Nicolae Frigioiu
ISBN: 978-606-8571-74-4
PRET: 35  28 LEI
 buc.

Manual de Jurnalism, vol. I, editia 2
Cristian Florin Popescu
ISBN: 973-8497-17-5
PRET: 26  21 LEI
Stoc epuizat... 

Industriile culturale in Romania 1970-1989. I - Strategia politicii culturale
Alexandra Bardan
ISBN: 978-606-8320-51-9
in curand... 

Documentarea in jurnalism
Ilie Rad (coordonator)
ISBN: 978-606-8139-77-7
PRET: 37  28 LEI
 buc.

Identitatea profesionala a specialistilor in relatiile publice
Adina Palea
ISBN: 978-606-8571-04-1
PRET: 18  15 LEI
 buc.

Autor de unul singur. Retete pentru scrierea creativa
Danut Ungureanu
ISBN: 978-606-749-185-2

Am intitulat volumul de fata "Autor de unul singur" dintr-un motiv foarte simplu. Este pentru mine un prilej de a impartasi cateva din constatarile legate de propria mea evolutie in domeniul scrisului creativ, fara nici cea mai mica pretentie didactica.
 
PRET: 22  18 LEI
 buc.

Bujor Nedelcovici Intre atractia scriiturii si datoria marturisirii
Maria-Mirabela Neagu
ISBN: 978-606-8571-42-3
PRET: 32  26 LEI
Stoc epuizat... 

E. A. POE: romantism, modernism, postmodernism. Implicatii jurnalistice, fantastice si science fiction
Lucian-Vasile Szabo
ISBN: 978-606-8571-54-6
PRET: 27  22 LEI
 buc.

Journalism in times of major changes. Critical perspectives
Raluca Petre
ISBN: 978-606-662-026-0
PRET: 30  24 LEI
 buc.

Relatiile publice - fundamente interdisciplinare (ed noua)
Adela Rogojinaru
ISBN: 978-606-8139-11-1
PRET: 20  16 LEI
 buc.

Relatiile publice - evolutie si perspective (ed. noua)
Remus Pricopie
ISBN: 978-606-8139-88-3
PRET: 25  20 LEI
Stoc epuizat... 

Cele mai importante 20 de secunde. Competenta in comunicarea nonverbala
Loredana Ivan
ISBN: 978-973-733-345-2
PRET: 33  26 LEI
Stoc epuizat... 

Psihologia reclamei (ed. noua)
Dimitrie Todoran
ISBN: 978-606-8320-70-0
PRET: 22  17 LEI
 buc.

Complementele in limba romana actuala. Elemente de sintaxa si functionare discursiva
Daiana Felecan
ISBN: 978-606-8139-61-6
PRET: 25  20 LEI
 buc.

Comunicarea virtuala
Ileana Rotaru
ISBN: 978-606-8139-39-5
PRET: 30  24 LEI
Stoc epuizat... 

Managementul productiei de film
Lucian Pricop
ISBN: 978-606-8320-04-5
PRET: 45  36 LEI
Stoc epuizat... 

New Media (editie noua)
Dorina Gutu
ISBN: 978-973-733-275-2
PRET: 25  20 LEI
Stoc epuizat... 

Interviul. Recurs la memoria culturala
Gabriela Rusu Pasarin
ISBN: 978-606-8139-05-0
PRET: 40  32 LEI
 buc.

Selfie, descoperirea fetei
Rares Iordache
ISBN: 978-606-8571-53-9
PRET: 25  20 LEI
 buc.

Brandurile globale. O cercetare cros-culturala
Nicoleta Corbu
ISBN: 978-606-92275-7-2
PRET: 25  20 LEI
Stoc epuizat... 

Realitatea ca semn. C.S. Peirice si deconstructia traditiei
Gheorghe Jurj
ISBN: 978-606-749-151-7

Intr-un limbaj simplu, accesibil oricui interesat de subiect, Jurj elucideaza intai locul lui Peirce in traditia milenara a filozofiei si a semioticii, de la Aristotel pana azi, conform ultimelor modalitati de abordare in epistemologia istorica, care incearca sa identifice atat elementele de continuitate cat si cele de discontinuitate in interiorul istoriei ideilor.
 
PRET: 60  48 LEI
 buc.

Mesajul subliminal in comunicarea actuala
Doina Rusti
ISBN: 973-733-010-2
PRET: 15  12 LEI
Stoc epuizat... 

Managementul reputatiei in mediul online
Diana-Maria Cismaru
ISBN: 978-606-749-027-5
PRET: 29  24 LEI
Stoc epuizat... 

Manual de Jurnalism Online - Cum sa produci si sa distribui continut de succes in online
Horea Mihai Badau
ISBN: 978-606-749-043-5
PRET: 37  30 LEI
Stoc epuizat... 

Obiectivitatea in jurnalism
Editor coordonator, Ilie Rad
ISBN: 978-606-8320-98-4
PRET: 35  28 LEI
 buc.

Relatiile publice si noua societate (ed. noua)
Dumitru Bortun
ISBN: 978-606-8320-32-8
PRET: 28  22 LEI
 buc.

Aspecte ale polifoniei lingvistice
Diana Felecan
ISBN: 978-606-8139-32-6
PRET: 25  20 LEI
 buc.

Limba de lemn in presa
Ilie Rad (coordonator)
ISBN: 978-606-92290-5-7
PRET: 40  32 LEI
 buc.

Confuzii, greseli, prostii si rautati in limba romana, azi
Tatiana Slama-Cazacu
ISBN: 978-606-8139-16-6
PRET: 40  32 LEI
 buc.

Cleopatra - identitati conflictuale
Anca-Margareta Bunea
ISBN: 978-606-749-116-6

"Cartea de fata este o ampla opera de cercetare aplicata reprezentarilor literare si cinematografice ale Cleopatrei, reunind intr-un tot unitar si coerent o multitudine de abordari si opinii divergente, ceea ce o face sa reprezinte o contributie valoroasa la iluminarea diverselor fatete ale acestui mit istoric, cu reflexe atat de variate de-a lungul epocilor."
 
PRET: 45  36 LEI
 buc.

In asteptarea Europei si dupa. Transformarile discursului jurnalistic in Romania europeana
Valentina Pricopie
ISBN: 978-606-8320-82-3
PRET: 32  26 LEI
 buc.

Jurnalismul o preocupare a elitei. Studii si cercetari de istorie a presei
Coordonatori: Radut Bilbiie, Florin Sperlea, Mihaela Teodor
ISBN: 978-606-8536-78-1
PRET: 45  36 LEI
Stoc epuizat... 

Bloguri, facebook si politica
Tudor Salcudeanu, Paul Aparaschivei, Florenta Toader
ISBN: 978-606-92275-2-7
PRET: 25  20 LEI
 buc.

Vocile schimbarii
Miroslav Stanici
ISBN: 978-606-749-213-2

Miroslav Stanici se apropie in volumul de fata de constructia implicita a unei realitati intersubiective. El aduna un numar de 28 de interviuri care descriu un eveniment, miscarile sociale din Romania anului 2012, construind un discurs complex in sens "foucaultian".
 
PRET: 29  24 LEI
 buc.

Contributii la istoria economica a presei din Romania
Marian Petcu (coord.)
ISBN: 978-606-749-156-2

- Istoria economica a presei din Romania - schita istorica / Marian PETCU, Universitatea din Bucuresti
- Planurile tarifare si incasarile din publicitate ale unui ziar bisericesco-politic (1897-1936) / Marius Florin DRASOVEAN, Universitatea din Bucure
 
PRET: 29  24 LEI
 buc.

Current trends in international public relations
Adela Rogojinaru, Sue Wolstenholme
ISBN: 978-973-733-406-0
PRET: 40  32 LEI
Stoc epuizat... 

Socio-communicational capital in the digital age
Anabella-Maria Tarnovan
ISBN: 978-606-749-108-1

This book is the result of the author's intense preoccupation with two aspects in the society of today social capital and communication, notably digital network communication for social change and development. It goes without saying that while both communication and social capital have always constituted a priority for sustainable development, the rise of the network society adds another dimension to this complex interplay.
 
PRET: 28  22 LEI
 buc.

Expertiza etica si actiune sociala
Mihaela Frunza
ISBN: 978-606-8320-30-4
PRET: 30  24 LEI
 buc.

Fondements de la communication des organisations
Adela Rogojinaru, Arlette Bouzon
ISBN: 978-973-733-254-7
PRET: 25  20 LEI
 buc.

Dictionar de tehnici creative
Gheorghe Onut
ISBN: 978-606-749-088-6

Dictionarul de tehnici creative este editia a doua la Masina de idei, titlul sub care a aparut acum zece ani. Motivele reeditarii sunt cat se poate de clare: tirajul primei editii - nu tocmai mititel, mai ales cand e vorba de piata de carte din Romania de astazi
 
PRET: 50  40 LEI
 buc.

Fotojurnalism si imagine
Editor-coordonator Ilie Rad
ISBN: 978-606-749-103-6

Volumul de fata include 20 de comunicari stiintifice, sustinute la cel de-al XIV-lea Simpozion National de Jurnalism, cu participare internationala, avand tema Fotojurnalism si imagine, simpozion organizat de Departamentul de Jurnalism al Universitatii "Babes-Bolyai" din Cluj-Napoca, in zilele de 6-7 noiembrie 2015.
 
PRET: 50  40 LEI
 buc.

Media si imagologia
Ana Maria Sireteanu
ISBN: 973-733-043-9
PRET: 14  11 LEI
Stoc epuizat... 

Teleromania in 10 zile
Ioan Dragan, Diana-Maria Cismaru
ISBN: 978-973-733-307-0
PRET: 35  28 LEI
 buc.

Comunicare mediatica
Delia Balaban
ISBN: 978-973-733-313-1
PRET: 25  20 LEI
 buc.

Antropologie politica
Nicolae Frigioiu
ISBN: 978-973-733-348-3
PRET: 30  24 LEI
 buc.

Cu blogul pe glob. New Media intre inventatori si gospodine.
Raluca Tudor
ISBN: 978-606-8571-30-0
PRET: 30  24 LEI
 buc.

Comunicare interpersonala editita 2
Irena Chiru
ISBN: 978-973-733-357-5
PRET: 27  21 LEI
Stoc epuizat... 

Epurarea cartilor in Romania. Documente (1944-1964)
Liliana Corobca
ISBN: 978-606-8139-68-5
PRET: 40  32 LEI
 buc.

La Turquie en Europe. Construction discursive de l'alterite
Valentina Pricopie
ISBN: 978-606-8320-81-6
PRET: 26  20 LEI
Stoc epuizat... 

Comunicare audiovizuala
Ion Stavre
ISBN: 978-606-8320-12-0
PRET: 40  32 LEI
Stoc epuizat... 

Dileme democratice. Decizie si comunicare in politicile publice
Andreea Roxana Raceanu
ISBN: 978-606-93388-4-1
PRET: 39  32 LEI
 buc.

Responsabilitatea sociala corporatista
Luminita Oprea
ISBN: 973-733-056-0
PRET: 15  12 LEI
Stoc epuizat... 

Productia de televiziune: strategii, principii, tehnici
Madalina Balasescu
ISBN: 978-606-749-048-0

"Relatia mea cu televiziunea este una pasionala, dureaza de mai bine de 20 de ani si isi are inceputurile intr-un final de octombrie 1994, cand dadeam concursul pentru un post reporter in redactia de stiri a Tele 7 abc. Era perioada magica a inceputurilor in orice in noua societate post-comunista: a presei democratice, a experimentelor profesionale, a inceputurilor academice in formarea jurnalistica, a inceputurilor jurnalismului de "aur" in televiziune: asumat social, vocal profesional, motivat de multa pasiune si entuziasm profesional.
 
PRET: 37  30 LEI
 buc.

Independenta mass-mediei si libertatea de exprimare.
Coord. Ilie Rad
ISBN: 978-606-749-207-1

Volumul Independenta mass?mediei si libertatea de exprimare reuneste lucrarile prezentate la simpozionul desfasurat sub acelasi generic, in organizarea Departamentului de Jurnalism al Facultatii de Stiinte Politice, Administrative si ale Comunicarii, din cadrul Universitatii "Babes?Bolyai" din Cluj?Napoca, in zilele de 14?15 octombrie 2016.
 
PRET: 47  38 LEI
 buc.

New Media, Social Media si jurnalismul actual
Minodora Salcudean
ISBN: 978-606-749-020-6
PRET: 29  24 LEI
Stoc epuizat... 

Mass media: reprezentari sociale si stereotipuri
Madalina Balasescu
ISBN: 978-606-8571-10-2
PRET: 22  18 LEI
Stoc epuizat... 

De la text la scena. Aspecte ale treducerii pieselor de teatru
Mihai Draganovici
ISBN: 978-606-749-013-8
PRET: 33  27 LEI
 buc.

Mass-media, modernitate tendentiala si europenizare in era internetului
Constantin Schifirnet
ISBN: 978-606-8571-50-8
PRET: 22  17 LEI
 buc.

Presa primului razboi mondial
Catalin Negoita, Zanfir Ilie (coordonatori)
ISBN: 978-606-749-016-9
PRET: 55  44 LEI
 buc.

Mareea neagra: Limba romana sub asediu. Greseli de exprimare in mass media din Romania
Dumitru Bortun
ISBN: 978-606-749-046-6

In Romania, gramatica limbii romane constituie o stiinta esoterica. O stiinta stapanita de o mana de initiati - si acestia, tot mai putini de la un an la altul. (...) Lipsa deprinderii de a medita asupra instrumentului folosit in comunicare se manifesta nu numai la nivelul "omului simplu", al "omului de pe strada", ci si la nivelul omului instruit, obisnuit sa reflecteze la o sumedenie de lucruri, de subiecte, teme si tematici.

 
PRET: 27  22 LEI
Stoc epuizat... 

Fondurile europene
Alina Bargaoanu
ISBN: 978-973-733-312-4
PRET: 30  24 LEI
 buc.

Comunicare etica si responsabilitate sociala
Sandu Frunza
ISBN: 978-606-8139-90-6
PRET: 26  20 LEI
 buc.

Formarea identitatii profesionale a jurnalistilor
Luminita Rosca
ISBN: 978-973-733-395-7
PRET: 24  19 LEI
 buc.

New media - trends and challenges
Georgeta Drula
ISBN: 978-606-8571-85-0
PRET: 23  18 LEI
 buc.

Relatii publice si publicitate
Adela Rogojinaru
ISBN: 978-973-733-078-9
PRET: 20  16 LEI
Stoc epuizat... 

Efectele comunicarii
Valentina Marinescu
ISBN: 973-8051-87-8
PRET: 12  9 LEI
Stoc epuizat... 

Povestile publicitare. De la inspiratie la strategie
Madalina Moraru
ISBN: 978-606-749-012-1

In cautarea unui fel de a vorbi despre sine cat mai deplin, care sa ingemaneze puterea cuvantului cu pasiunea, Madalina Moraru a ales calea acestei carti. Preocupata la inceputurile carierei de literatura, pe care o indrageste in continuare foarte mult, autoarea s-a indreptat spre un domeniu provocator ce-i permite sa fie la fel de libera in gandire si creativa: spre publicitate.
 
PRET: 35  28 LEI
 buc.

Morpheus: From words to images intersemiotic translations
Felix Nicolau
ISBN: 978-606-749-137-1

Developments have seen a certain blurring of research between the different typesof translation. Thus, research into audiovisual translation now encompassessign language, intralingual subtitles, lip synchronization for dubbing as well asinterlingual subtitles;
 
PRET: 27  22 LEI
 buc.

Comunicare si cultura. Aplicatii interdisciplinare
Adela Rogojinaru
ISBN: 978-973-733-081-9
PRET: 30  24 LEI
Stoc epuizat... 

Jurnalismul traditional si New Media
Ilie Rad
ISBN: 978-606-8571-18-8
PRET: 45  36 LEI
 buc.

Sexul vinde
Rodger Streitmatter
ISBN: 978-973-733-087-1
PRET: 25  20 LEI
 buc.

Teatrul ca joc si metoda de formare
Alina-Maria Moldovan
ISBN: 978-606-749-120-3

Volumul Alinei Moldovan, Teatrul ca joc si metoda de formare, se inscrie, asa cum si titlul ne avertizeaza, in aria pedagogiei teatrale, autoarea propunandu-si o cercetare care sa evite, pe cat posibil, discursul inferential, subiectiv.
 
PRET: 35  28 LEI
 buc.

Politica user friendly - despre consultanti politici si Facebook in Romania si Republica Moldova
Florenta Toader, Catalina Grigorasi, Sofia Frunza
ISBN: 978-606-8320-23-6
PRET: 30  24 LEI
 buc.

Responsabilitatea sociala corporativa de la relatii publice la dezvoltare durabila
Dumitru Bortun
ISBN: 978-606-8320-31-1
PRET: 59  47 LEI
 buc.

Comunicare nonverbala si constructii sociale
Loredana Ivan, Alina Duduciuc
ISBN: 978-606-8320-22-9
PRET: 40  32 LEI
 buc.

Social media si managementul reputatiei
Diana Maria Cismaru
ISBN: 978-606-8320-35-9
PRET: 25  20 LEI
Stoc epuizat... 

O cronologie a cenzurii in Romania
Marian Petcu (coord.)
ISBN: 978-606-749-155-5

Volumul de fata este realizat de 24 de specialisti a?" arhivisti, profesori, cercetatori - si prezinta dispozitivul cenzural (legi, dispozitii, decizii), mecanismele cenzurale (avertismente/ somatii/ suspendari/ suprimari), varietatea si versatilitatea interdictiilor, vesmintele ipocriziei, chiar si fatete ale absurdului. Numeroase exemple completeaza informatia de tip normativ.
 
PRET: 65  52 LEI
 buc.

Politica si reality show
Bianca Mitu
ISBN: 978-606-8571-12-6
PRET: 23  18 LEI
 buc.

Mapping Heterogenity: Qualitative Research in Communication
Loredana Ivan, Corina Daba-Buzoianu, Brenden Leam Gray (coordonatori)
ISBN: 978-606-8571-51-5
PRET: 60  48 LEI
 buc.

Brandul personal de la extaz la agonie
Anca Daniela Manea
ISBN: 978-606-8320-28-1
PRET: 30  24 LEI
 buc.

Patrimoniu cultural si constructie nationala in Romania secolului al XIX-lea, de la discurs la practice
Madalina Bira
ISBN: 978-606-8571-47-8
PRET: 30  24 LEI
 buc.

Studii si cercetari de istorie a publicitatii
Volum coordonat de Marian Petcu
ISBN: 978-606-749-037-4

Ziceri despre trebuincioasa publicitate - Marian Petcu
Publicitatea pentru comertul cu robi, in tarile Romane - Marian Petcu
?In cautarea corpului pierdut" -reprezentari ale corporalitatii in insertiile ziarului "Epoca", la sfarsitul secolului al XIX-lea - Marius Florin Drasovean
Reclama caselor de comert si a magazinelor, in presa basarabeana (sf. sec. XIX - inc. sec. XX) - Vera SERJANT
Publicitatea cartii basarabene, in perioada tarista - Maria Danilov
 
PRET: 37  30 LEI
 buc.

Comunicare simbolica si seductie
Sandu Frunza
ISBN: 978-606-8571-33-1
PRET: 20  16 LEI
 buc.

Imaginea universitatii romanesti in secolul XXI si vectorii sai
Mariana Cernicova Buca, Gabriel Mugur Dragomir, Laurentiu Gabriel Tiru
ISBN: 978-606-8571-05-8
PRET: 22  18 LEI
 buc.

Comunicare si cultura organizationala
Adela Rogojinaru
ISBN: 978-973-733-310-0
PRET: 35  28 LEI
Stoc epuizat... 

Media vs. Terorism
Isabelle Garcin-Marrou
ISBN: 973-733-014-5

Aceasta carte arata ca actiunea terorista constrange presa sa ii inventeze un loc al sau, pus adesea in discutie, si ca modul de abordare al violentei teroriste constituie cheia intelegerii raporturilor dintre mass-media si democratie.
 
PRET: 13  10 LEI
 buc.

Corporatiile si societatea. Responsabilitate sociala corporativa intre act voluntar si obligatie
Camelia Crisan
ISBN: 978-606-8536-82-8
PRET: 30  24 LEI
Stoc epuizat... 

Politica 2.0 08.Politica marketingului politic
Sorin Tudor
ISBN: 978-973-733-277-6
PRET: 25  20 LEI
 buc.

Brand-urile in era Web 2.0. Continutul generat de consumator
Rodica Savulescu
ISBN: 978-606-749-141-8

In era Web 2.0, brand-urile nu mai apartin comunicatorilor, ci consumatorilor. Bariera dintre producatorii de continut si consumatorii acestuia pare sa devina invizibila odata cu aparitia noilor tehnologii.
 
PRET: 37  30 LEI
 buc.

Romania comunista - propaganda si cenzura
Tiberiu Troncota
ISBN: 978-973-733-092-5
PRET: 17  13 LEI
 buc.

Ghid esential de promovare
Alexandra Zbuchea, Florina Pinzaru, Cristina Galalae
ISBN: 978-606-92275-3-4
PRET: 47  32 LEI
Stoc epuizat... 

Sport si Media. Din culisele unui "joint-venture" de succes.
Diana Dumitriu
ISBN: 978-606-8571-14-0
PRET: 32  26 LEI
 buc.

Jurnalism romanesc in exil si diaspora
Ilie Rad (coordonator)
ISBN: 978-606-92290-6-4
PRET: 37  29 LEI
 buc.

Fondul si forma
Maria Iacob, Dumitru Iacob
ISBN: 978-606-8139-47-0
PRET: 33  24 LEI
 buc.

Mediamorfoze
Coordonator Catalin Negoita
ISBN: 978-606-749-058-9

Volumul Mediamorfoze reuneste lucrari care analizeaza raportul dintre istorie si media, intrucat jurnalistul participa la scrierea istoriei, prin articolele sale, devenite, peste timp, documente de arhiva, precum si articole care analizeaza impactul noilor tehnologii asupra istoriei recente.
 
PRET: 45  36 LEI
 buc.

Cinci pre(texte) de istoria presei
Radut Bilbiie
ISBN: 978-606-749-007-7
PRET: 22  18 LEI
 buc.

Advertising constructs reality
Sandu Frunza
ISBN: 978-606-8571-46-1
PRET: 27  22 LEI
 buc.

Tendinte in Pr si Publicitate
Delia Balaban, Mirela Abrudan
ISBN: 978-973-733-278-3
PRET: 25  20 LEI
 buc.

Comunicare, relatii publice si globalizare
Adela Rogojinaru
ISBN: 978-973-733-119-9
PRET: 35  28 LEI
Stoc epuizat... 

Ordinea si dezordinea simbolurilor
Corina Sorana Matei
ISBN: 978-606-8536-97-2
PRET: 27  22 LEI
 buc.

Ziua agentiilor de presa editia a V-a
***
ISBN: 978-606-8139-99-9
PRET: 15  12 LEI
 buc.

Pragmatica ironiei. Studiu asupra ironiei in presa scrisa romaneasca
Elena Negrea
ISBN: 978-606-8139-33-3
PRET: 30  24 LEI
 buc.

Lumini si umbre in cetatea soarelui. Patologii politice
Nicolae Frigioiu
ISBN: 978-606-749-109-8

A vorbi de patologiile politice in conditiile valului urias de proteste impotriva practicilor politicianiste si a unui anumit mod de a face politica este un risc asumat.
Pentru ca, din nefericire, in spatiul unui volum de maximum 250 de pagini nu putem epuiza radiografia tumorilor, benigne sau maligne, ale organismului politic.
 
PRET: 33  27 LEI
 buc.

Bazele epistemice ale comunicarii
Dumitru Bortun
ISBN: 978-606-8571-07-2
PRET: 25  20 LEI
Stoc epuizat... 

Comunicarea interna in organizatii
Diana Maria Cismaru
ISBN: 978-973-733-199-1
PRET: 22  17 LEI
Stoc epuizat... 

Teoria legaturii ritualice (editie noua)
Pascal Lardellier
ISBN: 978-973-733-342-1
PRET: 30  24 LEI
 buc.

Teoria comunicarii
Irina Stanciugelu, Raluca Tudor, Adriana Tran, Vasile Tran
ISBN: 978-606-749-002-2
PRET: 32  26 LEI
Stoc epuizat... 

Criza si media. Criza economica si reflectarea ei in mass media 2008-2009
Mirela Abrudan
ISBN: 978-606-8139-17-3
PRET: 25  20 LEI
 buc.

Analiza discursului. Ipoteze si ipostaze ed. a II-a
Daniela Roventa-Frumusani
ISBN: 978-606-8320-97-7
PRET: 35  28 LEI
 buc.

Manual de Jurnalism. Redactarea textului jurnalistic. Genurile redactionale.
Cristian Florin Popescu
ISBN: 973-733-042-0
PRET: 26  21 LEI
 buc.

Religion, culture and ideology in America
Sandu Frunza, Mihaela Frunza
ISBN: 978-606-662-033-8
PRET: 40  32 LEI
 buc.

Tirania actualitatii
Alina Bargaoanu
ISBN: 978-973-733-114-4
PRET: 25  20 LEI
 buc.

Jurnalism radio
Vasile Traciuc
ISBN: 973-8497-31-0
PRET: 20  16 LEI
 buc.

Jurnalism de stiinta
Catalin Mosoia
ISBN: 978-973-733-182-3
PRET: 15  12 LEI
 buc.

Social Europe and the Media: discourses, perceptions, mentalities
Valentina Pricopie, coord.
ISBN: 978-606-8320-80-9
PRET: 35  28 LEI
 buc.

Manual de Jurnalism vol. II
Cristian Florin Popescu
ISBN: 973-8497-96-5
PRET: 26  21 LEI
Stoc epuizat... 

Comunicarea radiofonica. Provocarile prezentului
Gabriela Rusu Pasarin
ISBN: 978-606-662-028-4
PRET: 31  24 LEI
 buc.

Comunicare si conflict. Managementul comunicarii in solutionarea amiabila a conflictelor
Laura Marusca
ISBN: 978-606-92290-2-6
PRET: 24  19 LEI
 buc.

Comunicare si publicitate
Dorin Popa
ISBN: 973-733-025-0
PRET: 13  10 LEI
 buc.

La sphere publique, la democratisation de la vie sociale et politique et les medias en Roumanie
Luminita Rosca
ISBN: 978-606-662-031-4
PRET: 28  22 LEI
 buc.

Valori ale presei maghiare din Romania. 1919-2004 Studii si eseuri
Cseke Peter
ISBN: 978-606-749-008-4
PRET: 38  31 LEI
 buc.

Mass media si gandire critica
Aurelia Ana Vasile
ISBN: 978-606-662-027-7
PRET: 26  20 LEI
 buc.

PR trend - societate si comunicare
Delia Balaban, Ioan Hosu
ISBN: 978-973-733-386-5
PRET: 40  32 LEI
 buc.

Relatii publice. Dimensiuni actionale si practici curente
Amalia M. Petrovici
ISBN: 978-606-749-128-9

Demersul nostru are ca punct de plecare convingerea ca reusita oricarei activitati umane - respectiv, a activitatii de relatii publice - este strans corelata cu modul in care sunt practicate relatiile publice, de strategiile de comunicare utilizate in cadrul acestora.
 
PRET: 29  24 LEI
 buc.

De la fantezia romantismului la manipularea contemporana
Odette Arhip
ISBN: 978-606-8536-79-8
PRET: 25  20 LEI
 buc.

Industria media si invatamantul jurnalistic
Ilie Rad
ISBN: 978-606-8571-98-0
PRET: 22  18 LEI
 buc.

Putere si imaginar politic
Nicolae Frigioiu
ISBN: 978-606-8536-93-4
PRET: 27  22 LEI
Stoc epuizat... 

Introducere in designul de presa
Alexandra Bardan
ISBN: 978-606-8320-36-6
PRET: 30  24 LEI
 buc.

Interviul, placerea dialogului
Radut Bilbiie
ISBN: 978-606-8536-77-4
PRET: 30  24 LEI
 buc.

Televizorul in "micul infern"
Zoltan Rostas, Sorin Stoica
ISBN: 973-733-011-0
PRET: 20  16 LEI
 buc.

Relatari din primul razboi mondial prezentate in presa ecleziastica din Banat
Maria-Alexandra Pantea
ISBN: 978-606-749-218-7

Volumul semnat de Maria Alexandra Pantea, doctor in istorie si cercetator consacrat, care isi documenteaza lucrarile publicate prin izvoare arhivistice de o inestimabila valoare istorica, reprezinta o culegere de texte referitoare la participarea romanilor din fosta monarhie dualista in evenimentele tragice in care omul obisnuit - taranul de la sat, preotul, invatatorul, meseriasul, a fost desprins fara voia sa din sanul familiei
 
PRET: 37  30 LEI
 buc.

Dictionarul jurnalistului de radio
Radut Balbaie
ISBN: 973-849-783-3
PRET: 27  22 LEI
 buc.

Marketing si cinema. Arta. Thenica. Stare de spirit - ed a II-a
Lucian Pricop, Ada Solomon, Maxim Meca
ISBN: 978-606-8536-96-5
PRET: 50  40 LEI
Stoc epuizat... 

Comunicarea in organizatiile militare
Nicolae Rotaru
ISBN: 973-733-019-6
PRET: 20  16 LEI
 buc.

PR versus jurnalism - influente bilaterale
Julia Szambolics
ISBN: 978-606-8571-37-9
PRET: 35  28 LEI
 buc.

 

 

  | despre noi | politica de confidentialitate | cariera | ajutor | contact | harta site |  
Copyright © Tritonic Media. Toate drepturile rezervate
Made by
Sphera Grup