ISBN: 978-606-749-604-8, Format: 13 x 20 cm, 292 pagini, Aparitie: 2023, Aprilie
Volumul de față este un demers de interes pentru orice iubitor al culturii care înțelege și perspectiva economică, fără de care cultura nu există. Trecând prin discuții de definire a conceptelor, de analize strategice, de perspective de branding de destinație și de analize de piață, capitolele următoare prezintă multiple fațete ale realității culturale și ale legăturii dintre cultură, bani și leadership, într-o viziune de ansamblu care creionează un fenomen complex.
1. Brand management: intre cultura continutului si storytelling(Florina Pinzaru) Brand management si provocari / De la izolarea specifica produsului, la cultura continutului / Branded content sau brand content? / Timpul povestilor din lumea brandurilor
2. Storytelling si storycatching (Elena-Madalina Vatamanescu)Povestitorul ca agent persuasiv / Identificarea ca liant intre storytelling si storycatching / Povestirea ca orchestrare a strategiilor comunicationale / Povestea din mintea auditoriului / Storytelling academic: arta de a seduce / Seductia simbolului versus seductia imaginii
Conceptul de leadership transformaional, despre care va fi vorba in principal, in aceasta lucrare, este unul din paradigmele cele mai recente in domeniul leadershipului. Cercetarile empirice efectuate au demonstrat ca are o validitate substantiala pentru a prezice o serie de rezultate performante, inclusiv evaluarea si eficienta liderului fata de satisfactie si motivatie (Judge & Piccolo, 2004).
Lucrarea se fata isi propune sa prezinte sintetic principalele concepte, teorii si tehnici asociate activitatii promotionale. Tematica investigata este cuprinzatoare, iar abordarea ? desi urmareste initierea celor interesati de acest domeniu ? nu se opreste la notiunile de baza.