COLECTII |
 |
|
|
|
|

PRET: 49 39 LEI |
Manager de IMM, de la national la international |
Andreea Mitan
|
Colectia: Smart Books |
|
ISBN: 978-606-749-761-8, Format: 13 x 20 cm, 184 pagini, Aparitie: 2024, Decembrie |
Raportul anual asupra sectorului IMM din Uniunea Europeană 2022/2023 arată că IMM-urile rămân coloana vertebrală a economiei Uniunii Europene:
• 99% dintre afacerile din UE sunt IMM-uri. • Peste jumătate din PIB-ul UE este generat de IMM-uri. • Aproape două treimi dintre cetățenii europeni lucrează în IMM-uri.
Situația este similară dacă ne uităm la cazul particular al economiei României.
Dacă ești manager al unui IMM dau îți dorești să devii, cartea aceasta te poate ajuta:
• să înțelegi mai bine contextul economic, social și politic global în care se dezvoltă astăzi afacerile; • să revezi date cheie despre evoluția sectorului IMM din România (în perioada 2007-2024) și despre extinderea afacerilor românești pe Piața Unică Europeană; • să îți autoevaluezi resursele interne care te ajută să fii un manager bun și să îți faci un plan de dezvoltare. |
|
|
|
|
|
Mai puteti citi din colectia Smart Books |
 | STARTUP in EST Mircea Luncan,Kaloian Kirilov | ISBN: 978-606-749-540-9 |  PRET: 55 44 LEI | |
 | Business storytelling: branduri si povesti Florina Pinzaru (editor) | ISBN: 978-606-749-010-7
1. Brand management: intre cultura continutului si storytelling (Florina Pinzaru) Brand management si provocari / De la izolarea specifica produsului, la cultura continutului / Branded content sau brand content? / Timpul povestilor din lumea brandurilor
2. Storytelling si storycatching (Elena-Madalina Vatamanescu)Povestitorul ca agent persuasiv / Identificarea ca liant intre storytelling si storycatching / Povestirea ca orchestrare a strategiilor comunicationale / Povestea din mintea auditoriului / Storytelling academic: arta de a seduce / Seductia simbolului versus seductia imaginii
| PRET: 47 38 LEI | |
 | Ghid esential de promovare Alexandra Zbuchea, Florina Pinzaru, Cristina Galalae, Andreea Mitan | ISBN: 978-606-749-011-4
Lucrarea se fata isi propune sa prezinte sintetic principalele concepte, teorii si tehnici asociate activitatii promotionale. Tematica investigata este cuprinzatoare, iar abordarea ? desi urmareste initierea celor interesati de acest domeniu ? nu se opreste la notiunile de baza. | PRET: 47 38 LEI | |
 | Liderul transformational carismatic. Competente emotionale si valori. Catalina Rosca | ISBN: 978-606-749-085-5
Conceptul de leadership transformaional, despre care va fi vorba in principal, in aceasta lucrare, este unul din paradigmele cele mai recente in domeniul leadershipului. Cercetarile empirice efectuate au demonstrat ca are o validitate substantiala pentru a prezice o serie de rezultate performante, inclusiv evaluarea si eficienta liderului fata de satisfactie si motivatie (Judge & Piccolo, 2004). | PRET: 36 29 LEI | |
|
|
|
|
|