COLECTII |
 |
|
|
|
|

PRET: 33 27 LEI |
Managementul personalului. Ghid practic |
Carmen Novac
|
Colectia: Smart Books |
Categoria: Management |
ISBN: 978-606-8571-19-5, Format: 13 x 20 cm, 308 pag, Aparitie: 2013, Decembrie |
Cartea urmareste sa raspunda in mod concret numeroaselor probleme practice cu care se confrunta specialistii si managerii in resurse umane: crearea unui plan de resurse umane, calculul fluctuatiei si retentiei angajatilor, prognoza viitoarei oferte de munca, locul recrutarii in strategia generala a organizatiei, recrutarea on-line, specificitatea procesului de selectie, interviul de selectie, primirea si integrarea noului angajat, evaluarea recrutarii, selectiei precum si integrarea noului angajat, studii de eficienta pe acest domeniu. Cartea dedica un intreg capitol analizei postului din punct de vedere procesual. Analizand intreg parcursul proceselor de planificare, recrutare, selectie, integrare resurse umane , precum si cel de analiza postului, cartea include modele de instrumente dedicate proceselor enumerate (fise de post, profil post / candidat , dosar de candidatura, dosar de personal, necesar de personal, raport privind evaluarea candidatilor etc) alaturi de un glosar de termeni folositi in procesele mentionate. |
|
|
|
|
|
Mai puteti citi din colectia Smart Books |
 | STARTUP in EST Mircea Luncan,Kaloian Kirilov | ISBN: 978-606-749-540-9 |  PRET: 55 44 LEI | |
 | Liderul transformational carismatic. Competente emotionale si valori. Catalina Rosca | ISBN: 978-606-749-085-5
Conceptul de leadership transformaional, despre care va fi vorba in principal, in aceasta lucrare, este unul din paradigmele cele mai recente in domeniul leadershipului. Cercetarile empirice efectuate au demonstrat ca are o validitate substantiala pentru a prezice o serie de rezultate performante, inclusiv evaluarea si eficienta liderului fata de satisfactie si motivatie (Judge & Piccolo, 2004). | PRET: 36 29 LEI | |
 | Ghid esential de promovare Alexandra Zbuchea, Florina Pinzaru, Cristina Galalae, Andreea Mitan | ISBN: 978-606-749-011-4
Lucrarea se fata isi propune sa prezinte sintetic principalele concepte, teorii si tehnici asociate activitatii promotionale. Tematica investigata este cuprinzatoare, iar abordarea ? desi urmareste initierea celor interesati de acest domeniu ? nu se opreste la notiunile de baza. | PRET: 47 38 LEI | |
 | Business storytelling: branduri si povesti Florina Pinzaru (editor) | ISBN: 978-606-749-010-7
1. Brand management: intre cultura continutului si storytelling (Florina Pinzaru) Brand management si provocari / De la izolarea specifica produsului, la cultura continutului / Branded content sau brand content? / Timpul povestilor din lumea brandurilor
2. Storytelling si storycatching (Elena-Madalina Vatamanescu)Povestitorul ca agent persuasiv / Identificarea ca liant intre storytelling si storycatching / Povestirea ca orchestrare a strategiilor comunicationale / Povestea din mintea auditoriului / Storytelling academic: arta de a seduce / Seductia simbolului versus seductia imaginii
| PRET: 47 38 LEI | |
|
|
|
|
|