COLECTII |
|
|
|
|
|
PRET: 32 26 LEI |
Internationalizarea afacerilor |
Elena-Madalina Vatamanescu Andreia Andrei
|
Colectia: Smart Books |
Categoria: Management |
ISBN: 978-606-8571-44-7, Format: 13x20 cm, 224 pag, Aparitie: 2014, Iulie |
Intr-o lume in care competitivitatea a devenit a doua natura a mediului (extra)organizational, o lucrare despre demersul de internationalizare a afacerilor pare naturala. Atractia jocurilor de putere si influenta celor mari, a actorilor "care conteaza" pe scena mondiala, a adus sub lupa intereselor de cercetare corporatiile transnationale, astfel incat multi autori si-au facut o prioritate din studierea fenomenului corporativ in toate dimensiunile sale. In acest context, translatarea atentiei catre organizatiile mici si mijlocii, catre micro-cosmosul antreprenorial si managerial, se profileaza ca o initiativa temerara. In acceptiunea de "coloana vertebrala a economiei", asa cum le-au denumit autoarele, firmele mici si mijlocii sunt analizate dintr-o perspectiva multidimensionala si interdisciplinara. Liantul il reprezinta proiectul de internationalizare ca raspuns la dinamica pietelor locale, regionale si globale si la concurenta transfrontaliera tot mai acerba. Analiza porneste de la general spre particular, de la investigarea provocarilor organizationale la nivel mondial spre realitatile socio-economice si culturale obiectivate la nivel international si national, toate fiind trecute prin filtrul critic al imperativelor prezente si viitoare. Demersul argumentativ aduce in prim plan deopotriva modele si abordari clasice si noi, iar ceea ce-i confera cartii un plus de valoare substantial este propunerea unor viziuni originale asupra unor teme partial explorate de literatura de specialitate. Asadar, salut si sustin demersul autoarelor de a fixa ca obiect de interes internationalizarea afacerilor mici si mijlocii sub multiplele sale fatete, prin sondarea climatului socio-economic si cultural global. De asemenea, consider oportune analiza economica si de risc a proiectelor organizationale de internationalizare si studierea leadershipului si comunicarii interculturale, dat fiind gradul lor ridicat de relevanta pentru preocuparile stiintifice si practice actuale.
Conf. univ. dr. Florina Pinzaru |
|
|
|
|
|
Mai puteti citi din colectia Smart Books |
| Liderul transformational carismatic. Competente emotionale si valori. Catalina Rosca | ISBN: 978-606-749-085-5
Conceptul de leadership transformaional, despre care va fi vorba in principal, in aceasta lucrare, este unul din paradigmele cele mai recente in domeniul leadershipului. Cercetarile empirice efectuate au demonstrat ca are o validitate substantiala pentru a prezice o serie de rezultate performante, inclusiv evaluarea si eficienta liderului fata de satisfactie si motivatie (Judge & Piccolo, 2004). | PRET: 36 29 LEI | |
| STARTUP in EST Mircea Luncan,Kaloian Kirilov | ISBN: 978-606-749-540-9 | PRET: 55 44 LEI | |
| Business storytelling: branduri si povesti Florina Pinzaru (editor) | ISBN: 978-606-749-010-7
1. Brand management: intre cultura continutului si storytelling (Florina Pinzaru) Brand management si provocari / De la izolarea specifica produsului, la cultura continutului / Branded content sau brand content? / Timpul povestilor din lumea brandurilor
2. Storytelling si storycatching (Elena-Madalina Vatamanescu)Povestitorul ca agent persuasiv / Identificarea ca liant intre storytelling si storycatching / Povestirea ca orchestrare a strategiilor comunicationale / Povestea din mintea auditoriului / Storytelling academic: arta de a seduce / Seductia simbolului versus seductia imaginii
| PRET: 39 31 LEI | |
| Ghid esential de promovare Alexandra Zbuchea, Florina Pinzaru, Cristina Galalae, Andreea Mitan | ISBN: 978-606-749-011-4
Lucrarea se fata isi propune sa prezinte sintetic principalele concepte, teorii si tehnici asociate activitatii promotionale. Tematica investigata este cuprinzatoare, iar abordarea ? desi urmareste initierea celor interesati de acest domeniu ? nu se opreste la notiunile de baza. | PRET: 47 38 LEI | |
|
|
|
|
|