Blog.Tritonic Profusion
reamintire parola | creeaza cont | cosul meu
M&T Festival Bogdan
Hrib
TOP vanzari
  1. Intre bataia vantului si rodul pamantului. Povestile unui agronom
  2. TRIUMFUL OMULUI DE JOS. Romania lui Zaharia Stancu (1902-1974)
  3. In tacerea noptii
  4. Intre vulturi si oameni
  5. Economie si cultura. Studii interdisciplinare
  6. Cand vine primavara (Seria Gigi Alexa volumul 4)
  7. NOIR de Cluj
  8. Calator prin Lumea Mare. Editia a doua.
  9. Filiera Greceasca editia a IV-a
  10. Noi explorari in filosofia romaneasca
  11. La marginea nebuniei
PROMOTII
  1. Cartea cu pret special
  2. Carti la 5 lei
cauta
dupa

 
COLECTII
Comunicare media
Thriller & Mystery
Smart Books
Casmir
Cortina
TriVers
Sociologie
SFFH
Asistenta sociala
Istorie
Lit
Studii feministe
Studii de securitate
Uniunea europeana
Tritonic Junior
Sens
Medicina
Antropologie
Diverse
Economica
Calatorii
Theatre International
Serie de autori
Audiobook
Poezie
Proza
Resurse umane
Psihologie
Administratie publica
Crime scene
Chilipiruri
Young Adults
Institutii si politici publice
Gastronomie
Stiinte politice
Vanity Books
Studii teologice
Filosofie
ADVU
Etichete
managementul inovatiei organizationale drumul spre excelenta solutii consolidare brandului corporativ prin riscurilor economia intelesul tuturor editia 2021 bancassurance the internal and international pratice bilingva engleza romana social media sunt dinamita
ghid
practic pentru autori
cum
vinzi mai mult faci remarcat folosind cel modern mijloc comunicare masa cunostintelor proiectelor liderul transformational carismatic competente emotionale valori teorie diagnoza organizationala repere management eficient think twice risk hidden side translation second edition capitalului intelectual valorificarea inovare organizatiile intensiv cognitive leadership interconnected world dupa covid provocari intre digitalizare sustenabilitate rezilienta eficienta manageriala comunicarea criza ghid esential promovare business storytelling branduri povesti internationalizarea afacerilor finantele companiilor piata notiuni teoretice riscul și brandurile corporative sinteze studii caz studenți economie cultura interdisciplinare arta stiinta leadershipului theoretic marketing muzeal non marketeri editor unul singur industria cartii personalului liderii inceput drum manual bune practici bancare nativi digitali pregatiti motivarii uman companiile multinationale din romania globalizarea membrilor echipelor telecom cercetare impact tourism crossgenerational analysis romanian tourists buni pun intrebari essays taxation relations startup est analiza datelor gestionarea informatica resurselor umane finanțele în piață analize și soluții practice strategii manageriale activitatea bancara scurt editarea lucrarilor stiintifice mitigation exposures through insurance atenuarea expunerilor risc asigurare english bilingual universitatea antreprenoriala felicitari fost promovat manager laurentiu mihai treapat mariana nicolae editor florina pinzaru alexandra zbuchea lucian anghel corina elena draganescu sergiu octavian stan costin damasaru perpelea bogdan hrib carmen ardelean georgiana cristea ioana maria petrescu mircea luncan kaloian kirilov mihaela dinu cornelia maxim ramona leon autor laurence bryan traducere billig madalina vatamanescu andreia andrei panzaru vitelar victor ciuciuc irina delia dumitrescu catalina rosca novac stefan stanciu marian serbu anca rebeca cojocaru lindsay tighe cristina galalae andreea mitan

 

NOUTATI IN CURAND PROMOTII EVENIMENT DOWNLOAD BESTSELLER
 


PRET: 39 31 LEI
Business storytelling: branduri si povesti
Florina Pinzaru (editor)
Colectia: Smart Books
Categoria: Media

1. Brand management: intre cultura continutului si storytelling (Florina Pinzaru)
Brand management si provocari / De la izolarea specifica produsului, la cultura continutului / Branded content sau brand content? / Timpul povestilor din lumea brandurilor

2. Storytelling si storycatching (Elena-Madalina Vatamanescu)Povestitorul ca agent persuasiv / Identificarea ca liant intre storytelling si storycatching / Povestirea ca orchestrare a strategiilor comunicationale / Povestea din mintea auditoriului / Storytelling academic: arta de a seduce / Seductia simbolului versus seductia imaginii

3. Povestile motiveaza: storytelling pentru manageri (Ramona Leon)
Povestile din perspectiva manageriala / Cum sa construiesti o poveste si de ce? / Coaching si mentoring prin storytelling: dezvolta-te si dezvolta-i si pe ceilalti / Povestea liderului si strategia din spatele povestii

4. Storytelling, marketing si branding (Andreia Andrei)
Marketing narativ si transportare mentala / Storytelling in branding: cine sunt personajele? / Storytelling si cultivarea loialitatii

5. O poveste pe mai multe voci: comunicarea de brand in era continutului generat de consumatori (Rodica Savulescu, Demetra Garbasevschi)
Web 2.0: cultura participarii si continutul generat de consumatori / Din spectatori, oamenii devin creatori / Despre brand si branding: atunci si acum / Comunicarea de brand: intre hipercontrol si democratizare

6. Storytelling si branding in muzica sau un altfel de business (Andreea Mitan)
Muzicianul ca icon / Storytelling si popular music in era digitala. Un exemplu: construirea brandului Beyonc? / Tehnici de storytelling eficiente pentru branduri muzicale cu poveste / Tehnici de storytelling eficiente pentru branduri muzicale fara poveste / Storytelling si popular music: incotro?

7. Storytelling si branding in sport (Diana-Luiza Dumitriu)
Sportul si merele de aur ale marketizarii / Mega-evenimentele sportive ca festine comerciale / Eroi sportivi pe piata celebritatii: jocul cu si de-a brand-urile globale / Co-producerea povestilor sportive: transformarea ascultatorului-consumator in personaj si/sau povestitor

8. Storytelling si branding cultural (Alexandra Zbuchea, Raluca Bem Neamu)
Care este relatia dintre storytelling si cultura? / Cum se construieste un brand de succes in cultura? / Ce povesti ne spun brandurile organizatiilor culturale?

9. Storytelling ca strategie de branding in industria bancara (Alina Mihalcea, Alexandra Vitelar)
Brandul ? de la instrument comercial, la marca a identitatii sociale / Povestile din comunicarea bancara romaneasca / Banca Transilvania - banca oamenilor intreprinzatori BCR - Schimbam povestea / ING si povestile pentru Generatia Y / Reinventare si povesti


buc.
 
  Mai puteti citi din colectia Smart Books
Strategii manageriale in activitatea bancara
Octavian Mihai Perpelea
ISBN: 978-606-749-599-7
PRET: 45  36 LEI
 buc.

Finanțele companiilor în economia de piață Analize și soluții practice
Laurentiu-Mihai Treapat
ISBN: 978-606-749-525-6
PRET: 23  18 LEI
 buc.

Eficienta manageriala in comunicarea de criza
Georgiana Cristea
ISBN: 978-606-749-654-3
PRET: 45  36 LEI
 buc.

BANCASSURANCE. The Internal and International Pratice. Editia bilingva - engleza si romana
Laurentiu-Mihai Treapat,Corina-Elena Draganescu,Sergiu-Octavian Stan
ISBN: 978-606-749-476-1
PRET: 37  30 LEI
 buc.

Economia pe intelesul tuturor
Lucian Anghel
ISBN: 978-606-93388-5-8
PRET: 27  21 LEI
Indisponibil momentan 

Ghid pentru liderii la inceput de drum
Marian Serbu
ISBN: 978-606-749-611-6
PRET: 49  39 LEI
 buc.

Manual de studii de caz si bune practici bancare
Laurentiu-Mihai Treapat
ISBN: 978-606-8536-81-1
PRET: 27  22 LEI
 buc.

Economie si cultura. Studii interdisciplinare
Alexandra Zbuchea, Florina Pinzaru, Bogdan Hrib
ISBN: 978-606-749-604-8
PRET: 49  39 LEI
 buc.

Analiza datelor si gestionarea informatica a resurselor umane
Cornelia Maxim
ISBN: 978-606-8536-99-6
PRET: 27  22 LEI
 buc.

Liderul transformational carismatic. Competente emotionale si valori.
Catalina Rosca
ISBN: 978-606-749-085-5

Conceptul de leadership transformaional, despre care va fi vorba in principal, in aceasta lucrare, este unul din paradigmele cele mai recente in domeniul leadershipului. Cercetarile empirice efectuate au demonstrat ca are o validitate substantiala pentru a prezice o serie de rezultate performante, inclusiv evaluarea si eficienta liderului fata de satisfactie si motivatie (Judge & Piccolo, 2004).
 
PRET: 36  29 LEI
 buc.

Felicitari! Ai fost promovat manager!
Florina Pinzaru
ISBN: 978-606-8536-94-1
PRET: 33  26 LEI
 buc.

Managementul motivarii capitalului uman in companiile multinationale din Romania
Costin Damasaru
ISBN: 978-606-749-017-6
PRET: 29  24 LEI
Indisponibil momentan 

Teorie si diagnoza organizationala. Repere pentru un management eficient
Elena - Madalina Vatamanescu
ISBN: 978-606-8571-39-3
PRET: 35  28 LEI
 buc.

Managementul inovatiei organizationale. Drumul spre excelenta
Mariana Nicolae
ISBN: 978-606-8571-00-3
PRET: 33  26 LEI
 buc.

Universitatea antreprenoriala
Stefan Stanciu
ISBN: 978-606-8571-11-9
PRET: 21  17 LEI
 buc.

Managementul motivarii membrilor echipelor in industria telecom. Cercetare de piata
Costin Damasaru
ISBN: 978-606-749-018-3
PRET: 27  22 LEI
 buc.

Editor de unul singur. Management in industria cartii
Bogdan Hrib
ISBN: 978-606-749-368-9
PRET: 39  31 LEI
 buc.

Business storytelling: branduri si povesti
Florina Pinzaru (editor)
ISBN: 978-606-749-010-7

1. Brand management: intre cultura continutului si storytelling (Florina Pinzaru)
Brand management si provocari / De la izolarea specifica produsului, la cultura continutului / Branded content sau brand content? / Timpul povestilor din lumea brandurilor

2. Storytelling si storycatching (Elena-Madalina Vatamanescu)Povestitorul ca agent persuasiv / Identificarea ca liant intre storytelling si storycatching / Povestirea ca orchestrare a strategiilor comunicationale / Povestea din mintea auditoriului / Storytelling academic: arta de a seduce / Seductia simbolului versus seductia imaginii

 
PRET: 39  31 LEI
 buc.

Arta si stiinta leadershipului. Un ghid theoretic si practic
Mariana Nicolae, editor
ISBN: 978-606-93388-2-7
PRET: 27  22 LEI
Indisponibil momentan 

Solutii de consolidare a brandului corporativ prin managementul riscurilor
Laurentiu-Mihai Treapat
ISBN: 978-606-749-061-9
PRET: 25  20 LEI
 buc.

Liderii buni pun intrebari mai bune
Lindsay Tighe
ISBN: 978-606-8571-75-1
PRET: 37  30 LEI
 buc.

Internationalizarea afacerilor
Elena-Madalina Vatamanescu, Andreia Andrei
ISBN: 978-606-8571-44-7
PRET: 32  26 LEI
 buc.

Economia pe intelesul tuturor EDITIA 2021
Lucian Anghel
ISBN: 978-606-749-563-8
PRET: 39  31 LEI
 buc.

Nativi digitali / Pregatiti-va!
Delia Dumitrescu
ISBN: 978-606-8536-92-7
PRET: 27  22 LEI
 buc.

Globalizarea afacerilor
Lucian Anghel, Mihaela Dinu
ISBN: 978-606-8571-24-9
PRET: 39  31 LEI
 buc.

Essays in Taxation and International Relations
Ioana Maria Petrescu
ISBN: 978-606-749-235-4
PRET: 29  23 LEI
 buc.

Dupa COVID-19: provocari de management intre digitalizare, sustenabilitate si rezilienta
Florina Pinzaru, Alexandra Zbuchea
ISBN: 978-606-749-576-8
PRET: 35  28 LEI
 buc.

Ghid esential de promovare
Alexandra Zbuchea, Florina Pinzaru, Cristina Galalae, Andreea Mitan
ISBN: 978-606-749-011-4

Lucrarea se fata isi propune sa prezinte sintetic principalele concepte, teorii si tehnici asociate activitatii promotionale. Tematica investigata este cuprinzatoare, iar abordarea ? desi urmareste initierea celor interesati de acest domeniu ? nu se opreste la notiunile de baza.
 
PRET: 47  38 LEI
 buc.

The Mitigation of the Risk Exposures Through Insurance. Atenuarea expunerilor la risc prin asigurare - English-Romanian Bilingual Edition -
Laurentiu-Mihai Treapat,Corina-Elena Draganescu
ISBN: 978-606-749-610-9
PRET: 43  34 LEI
 buc.

THINK TWICE! RISK MANAGEMENT - THE HIDDEN SIDE OF TRANSLATION (Second Edition)
Carmen Ardelean
ISBN: 978-606-749-683-3
PRET: 33  26 LEI
 buc.

Social Media sunt dinamita!
GHID PRACTIC pentru autori
Cum sa vinzi mai mult si sa te faci remarcat folosind cel mai modern mijloc de comunicare in masa!

Autor Laurence O Bryan, traducere A.G. Billig
ISBN: 978-606-749-074-9
PRET: 29  23 LEI
 buc.

STARTUP in EST
Mircea Luncan,Kaloian Kirilov
ISBN: 978-606-749-540-9

PRET: 55  44 LEI
 buc.

Scurt manual pentru editarea lucrarilor stiintifice
Anca Mihai, Rebeca Cojocaru, Bogdan Hrib
ISBN: 978-606-749-517-1
PRET: 23  18 LEI
 buc.

Riscul și brandurile corporative - sinteze și studii de caz pentru studenți
Laurentiu-Mihai Treapat
ISBN: 978-606-749-252-1
PRET: 29  23 LEI
 buc.

Managementul capitalului intelectual. Valorificarea cunostintelor pentru inovare in organizatiile intensiv-cognitive
Elena Dinu
ISBN: 978-606-749-768-7
PRET: 39  31 LEI
 buc.

Marketing muzeal pentru non marketeri
Alexandra Zbuchea
ISBN: 978-606-8571-20-1
PRET: 33  26 LEI
 buc.

Finantele companiilor in economia de piata. Notiuni teoretice
Laurentiu-Mihai Treapat
ISBN: 978-606-749-505-8
PRET: 29  23 LEI
 buc.

Managementul cunostintelor si proiectelor
Ramona Leon
ISBN: 978-606-8571-93-5
PRET: 27  22 LEI
 buc.

Managementul personalului. Ghid practic
Carmen Novac
ISBN: 978-606-8571-19-5
PRET: 33  27 LEI
 buc.

Management and Leadership in an Interconnected World
Florina Panzaru, Alexandra Zbuchea, Alexandra Vitelar, Victor Ciuciuc
ISBN: 978-606-749-526-3
PRET: 31  25 LEI
 buc.

The impact of social media on international tourism: a crossgenerational analysis of Romanian tourists
Maria-Irina Ana
ISBN: 978-606-749-729-8
PRET: 57  46 LEI
 buc.

 

 

  | despre noi | politica de confidentialitate | cariera | ajutor | contact | harta site |  
Copyright © Tritonic Media. Toate drepturile rezervate
Made by
Sphera Grup