Blog.Tritonic Profusion
reamintire parola | creeaza cont | cosul meu
M&T Festival Bogdan
Hrib
TOP vanzari
  1. SCHIȚE DE IUBIRE. Antologie de povestiri romance
  2. Tot timpul din lume
  3. Parfumul Cracoviei
  4. Iubire periculoasă, volumul 4 - Colaps
  5. DOMINO 2. Misterele Rasnovului
PROMOTII
  1. Cartea cu pret special
  2. Carti la 5 lei
cauta
dupa

 
COLECTII
Premium
Casmir
SFFH
Comunicare media
Istorie
» mai multe
Etichete
social media sunt dinamita
ghid
practic pentru autori
cum
vinzi mai mult faci remarcat folosind cel modern mijloc comunicare masa essays taxation and international relations economia intelesul tuturor manual studii caz bune practici bancare analiza datelor gestionarea informatica resurselor umane teorie diagnoza organizationala repere management eficient arta stiinta leadershipului ghid theoretic internationalizarea afacerilor managementul personalului editor unul singur industria cartii business storytelling branduri povesti esential promovare marketing muzeal non marketeri codul secret succesului jedi nativi digitali pregatiti globalizarea liderul transformational carismatic competente emotionale valori liderii buni pun intrebari solutii consolidare brandului corporativ prin riscurilor motivarii capitalului uman companiile multinationale din romania felicitari fost promovat manager universitatea antreprenoriala membrilor echipelor telecom cercetare piata riscul și brandurile corporative sinteze studenți cunostintelor proiectelor inovatiei organizationale drumul spre excelenta costin damasaru bogdan hrib laurentiu mihai treapat catalina rosca elena madalina vatamanescu cornelia maxim florina pinzaru editor stefan stanciu mariana nicolae alexandra zbuchea cristina galalae andreea mitan lucian anghel autor laurence bryan traducere billig lindsay tighe ioana maria petrescu carmen novac andreia andrei delia dumitrescu ramona leon mihaela dinu claudiu simion janina lorelei

 

NOUTATI IN CURAND PROMOTII EVENIMENT DOWNLOAD BESTSELLER
 


PRET: 31 25 LEI
Editor de unul singur. Management in industria cartii
Bogdan Hrib
Colectia: Smart Books

Un volum despre managementul pieței de carte din România și din lume, așa cum a văzut-o un editor din 1993 și până astăzi, parcurgând, rând pe rând, toate etapele nașterii unei cărți de la o idee în mintea unui autor, până la cartea de pe raftul librăriei sau bibliotecii.

O selecție de idei, date, analize și tendințe din piața editorială disecate de multe ori, la firul ierbii, cu exemple concrete din industria cărții românești, dar și din cea britanică, americană sau franceză, pigmentate cu exemple concrete și modele de urmat sau de evitat, dar soluții pentru rezolvarea unor situații neașteptate.

Volumul „Editor de unul singur” este rezultatul firesc al celor mai bine de douăzeci și cinci de ani pe care Bogdan Hrib i-a dedicat acestei teribile alegeri profesionale. Este vorba despre experiență? Nu încape îndoială, dar nu numai atât. Discutăm aici, fără nici cea mai mică urmă de emfază, și despre adrenalină, nopți nedormite, nesfârșite șiruri de reușite și eșecuri, speranțe, momente descurajante, efort psihic și nu rareori chiar fizic, conflicte, probleme aparent insurmontabile cerând rezolvări urgente, dar și despre clipele de satisfacție imensă. Într-un cuvânt, despre viață.
Dănuț Ungureanu

Bogdan Hrib a fondat editura Tritonic în 1993 și de atunci, neîntrerupt, este editor de carte.

Scriitor și jurnalist, a ținut cursuri și conferințe despre managementul industriei cărții, a predat scriere creativă, a fost invitat la numeroase târguri de carte din țară și străinătate, a fost cadru didactic asociat la SNSPA, Universitatea din București, Universitatea Babeș-Bolyai din Cluj-Napoca. A publicat șapte volume de ficțiune și numeroase articole științifice.


buc.
 
  Mai puteti citi din colectia Smart Books
Managementul personalului. Ghid practic
Carmen Novac
ISBN: 978-606-8571-19-5
PRET: 33  27 LEI
 buc.

Riscul și brandurile corporative - sinteze și studii de caz pentru studenți
Laurentiu-Mihai Treapat
ISBN: 978-606-749-252-1
PRET: 29  23 LEI
 buc.

Liderii buni pun intrebari mai bune
Lindsay Tighe
ISBN: 978-606-8571-75-1
PRET: 37  30 LEI
 buc.

Solutii de consolidare a brandului corporativ prin managementul riscurilor
Laurentiu-Mihai Treapat
ISBN: 978-606-749-061-9
PRET: 25  20 LEI
 buc.

Managementul inovatiei organizationale. Drumul spre excelenta
Mariana Nicolae
ISBN: 978-606-8571-00-3
PRET: 20  16 LEI
 buc.

Managementul motivarii capitalului uman in companiile multinationale din Romania
Costin Damasaru
ISBN: 978-606-749-017-6
PRET: 29  24 LEI
Indisponibil momentan 

Business storytelling: branduri si povesti
Florina Pinzaru (editor)
ISBN: 978-606-749-010-7

1. Brand management: intre cultura continutului si storytelling (Florina Pinzaru)
Brand management si provocari / De la izolarea specifica produsului, la cultura continutului / Branded content sau brand content? / Timpul povestilor din lumea brandurilor

2. Storytelling si storycatching (Elena-Madalina Vatamanescu)Povestitorul ca agent persuasiv / Identificarea ca liant intre storytelling si storycatching / Povestirea ca orchestrare a strategiilor comunicationale / Povestea din mintea auditoriului / Storytelling academic: arta de a seduce / Seductia simbolului versus seductia imaginii

 
PRET: 33  27 LEI
 buc.

Ghid esential de promovare
Alexandra Zbuchea, Florina Pinzaru, Cristina Galalae, Andreea Mitan
ISBN: 978-606-749-011-4

Lucrarea se fata isi propune sa prezinte sintetic principalele concepte, teorii si tehnici asociate activitatii promotionale. Tematica investigata este cuprinzatoare, iar abordarea ? desi urmareste initierea celor interesati de acest domeniu ? nu se opreste la notiunile de baza.
 
PRET: 39  31 LEI
Indisponibil momentan 

Analiza datelor si gestionarea informatica a resurselor umane
Cornelia Maxim
ISBN: 978-606-8536-99-6
PRET: 27  22 LEI
 buc.

Managementul cunostintelor si proiectelor
Ramona Leon
ISBN: 978-606-8571-93-5
PRET: 27  22 LEI
 buc.

Codul secret al succesului. Codul JeDI
Claudiu Simion, Janina-Lorelei Simion
ISBN: 978-606-749-195-1

Rezultat al experientelor adunate de-a lungul anilor, aceasta carte structureaza revelatiile pe care le-am avut in diferite etape din viata, intr-o ordine logica, sub forma unui ghid spre excelenta atat in plan profesional cat si personal.
 
PRET: 25  20 LEI
 buc.

Universitatea antreprenoriala
Stefan Stanciu
ISBN: 978-606-8571-11-9
PRET: 21  17 LEI
 buc.

Arta si stiinta leadershipului. Un ghid theoretic si practic
Mariana Nicolae, editor
ISBN: 978-606-93388-2-7
PRET: 27  22 LEI
 buc.

Essays in Taxation and International Relations
Ioana Maria Petrescu
ISBN: 978-606-749-235-4
PRET: 29  23 LEI
 buc.

Globalizarea afacerilor
Lucian Anghel, Mihaela Dinu
ISBN: 978-606-8571-24-9
PRET: 33  26 LEI
Indisponibil momentan 

Economia pe intelesul tuturor
Lucian Anghel
ISBN: 978-606-93388-5-8
PRET: 27  21 LEI
 buc.

Internationalizarea afacerilor
Elena-Madalina Vatamanescu, Andreia Andrei
ISBN: 978-606-8571-44-7
PRET: 32  26 LEI
 buc.

Managementul motivarii membrilor echipelor in industria telecom. Cercetare de piata
Costin Damasaru
ISBN: 978-606-749-018-3
PRET: 27  22 LEI
 buc.

Manual de studii de caz si bune practici bancare
Laurentiu-Mihai Treapat
ISBN: 978-606-8536-81-1
PRET: 27  22 LEI
 buc.

Nativi digitali / Pregatiti-va!
Delia Dumitrescu
ISBN: 978-606-8536-92-7
PRET: 27  22 LEI
 buc.

Teorie si diagnoza organizationala. Repere pentru un management eficient
Elena - Madalina Vatamanescu
ISBN: 978-606-8571-39-3
PRET: 35  28 LEI
 buc.

Felicitari! Ai fost promovat manager!
Florina Pinzaru
ISBN: 978-606-8536-94-1
PRET: 29  24 LEI
 buc.

Editor de unul singur. Management in industria cartii
Bogdan Hrib
ISBN: 978-606-749-368-9
PRET: 31  25 LEI
 buc.

Liderul transformational carismatic. Competente emotionale si valori.
Catalina Rosca
ISBN: 978-606-749-085-5

Conceptul de leadership transformaional, despre care va fi vorba in principal, in aceasta lucrare, este unul din paradigmele cele mai recente in domeniul leadershipului. Cercetarile empirice efectuate au demonstrat ca are o validitate substantiala pentru a prezice o serie de rezultate performante, inclusiv evaluarea si eficienta liderului fata de satisfactie si motivatie (Judge & Piccolo, 2004).
 
PRET: 36  29 LEI
 buc.

Social Media sunt dinamita!
GHID PRACTIC pentru autori
Cum sa vinzi mai mult si sa te faci remarcat folosind cel mai modern mijloc de comunicare in masa!

Autor Laurence O Bryan, traducere A.G. Billig
ISBN: 978-606-749-074-9
PRET: 20  16 LEI
 buc.

Marketing muzeal pentru non marketeri
Alexandra Zbuchea
ISBN: 978-606-8571-20-1
PRET: 25  20 LEI
Indisponibil momentan 

 

 

  | despre noi | politica de confidentialitate | cariera | ajutor | contact | harta site |  
Copyright © Tritonic Media. Toate drepturile rezervate
Made by
Sphera Grup