COLECTII |
|
|
|
|
|
PRET: 27 22 LEI |
Analiza datelor si gestionarea informatica a resurselor umane |
Cornelia Maxim
|
Colectia: Smart Books |
Categoria: IT |
ISBN: 978-606-8536-99-6, Format: 13 x 20 cm, 228 pag, Aparitie: 2013, Noiembrie |
In prezent, orice manager modern se confrunta in activitatea curenta cu foarte multe probleme de decizie. El trebuie sa fie in masura sa rezolve aceste probleme intr un mod rapid si eficient. De cele mai multe ori se impune ca deciziile pe care le ia sa fie fundamentate si optimizate. Intre problemele de decizie pe care un manager trebuie sa le rezolve se numara problemele din domeniile resurselor umane, planificarii si prognozei, alocarii resurselor, selectiei, repartitiei optime. In acest sens, autoarea si-a propus, in primul rand, sa ofere studentilor informatii care sa-i ajute sa surprinda corect modelul adecvat unei anumite probleme de decizie, sa formalizeze problema, sa rezolve, analizeze si sa interpreteze rezultatele obtinute cu ajutorul unui instrumentar software specializat. De asemenea, dezvoltarea de abilitati in realizarea unor analize si aplicatii statistice este absolut necesara. Autoarea a urmarit realizarea unui curs practic, fata sa insiste pe partea informatica decat pentru exemplificari si nu a dorit "sa-i lege" pe studenti de un anumit produs software. Parcurgerea si intelegerea informatiilor prezentate nu necesita cunostinte avansate de matematica sau informatica. Prin continut si abordare, prin utilitate si valoare, cursul este recomandat tuturor celor care doresc o pregatire sistematica corespunzatoare in vederea fundamentarii si luarii viitoarelor decizii intr-un orizont scientizat, pe baza unui instrumentar software adecvat. |
|
|
|
|
|
Mai puteti citi din colectia Smart Books |
| Business storytelling: branduri si povesti Florina Pinzaru (editor) | ISBN: 978-606-749-010-7
1. Brand management: intre cultura continutului si storytelling (Florina Pinzaru) Brand management si provocari / De la izolarea specifica produsului, la cultura continutului / Branded content sau brand content? / Timpul povestilor din lumea brandurilor
2. Storytelling si storycatching (Elena-Madalina Vatamanescu)Povestitorul ca agent persuasiv / Identificarea ca liant intre storytelling si storycatching / Povestirea ca orchestrare a strategiilor comunicationale / Povestea din mintea auditoriului / Storytelling academic: arta de a seduce / Seductia simbolului versus seductia imaginii
| PRET: 39 31 LEI | |
| Liderul transformational carismatic. Competente emotionale si valori. Catalina Rosca | ISBN: 978-606-749-085-5
Conceptul de leadership transformaional, despre care va fi vorba in principal, in aceasta lucrare, este unul din paradigmele cele mai recente in domeniul leadershipului. Cercetarile empirice efectuate au demonstrat ca are o validitate substantiala pentru a prezice o serie de rezultate performante, inclusiv evaluarea si eficienta liderului fata de satisfactie si motivatie (Judge & Piccolo, 2004). | PRET: 36 29 LEI | |
| STARTUP in EST Mircea Luncan,Kaloian Kirilov | ISBN: 978-606-749-540-9 | PRET: 55 44 LEI | |
| Ghid esential de promovare Alexandra Zbuchea, Florina Pinzaru, Cristina Galalae, Andreea Mitan | ISBN: 978-606-749-011-4
Lucrarea se fata isi propune sa prezinte sintetic principalele concepte, teorii si tehnici asociate activitatii promotionale. Tematica investigata este cuprinzatoare, iar abordarea ? desi urmareste initierea celor interesati de acest domeniu ? nu se opreste la notiunile de baza. | PRET: 47 38 LEI | |
|
|
|
|
|