Blog.Tritonic Profusion
reamintire parola | creeaza cont | cosul meu
M&T Festival Bogdan
Hrib
TOP vanzari
  1. Intre bataia vantului si rodul pamantului. Povestile unui agronom
  2. TRIUMFUL OMULUI DE JOS. Romania lui Zaharia Stancu (1902-1974)
  3. In tacerea noptii
  4. Intre vulturi si oameni
  5. Economie si cultura. Studii interdisciplinare
  6. Cand vine primavara (Seria Gigi Alexa volumul 4)
  7. NOIR de Cluj
  8. Calator prin Lumea Mare. Editia a doua.
  9. Filiera Greceasca editia a IV-a
  10. Noi explorari in filosofia romaneasca
  11. La marginea nebuniei
PROMOTII
  1. Cartea cu pret special
  2. Carti la 5 lei
cauta
dupa

 
COLECTII
Comunicare media
Thriller & Mystery
Smart Books
Casmir
Cortina
TriVers
Sociologie
SFFH
Asistenta sociala
Istorie
Lit
Studii feministe
Studii de securitate
Uniunea europeana
Tritonic Junior
Sens
Medicina
Antropologie
Diverse
Economica
Calatorii
Theatre International
Serie de autori
Audiobook
Poezie
Proza
Resurse umane
Psihologie
Administratie publica
Crime scene
Chilipiruri
Young Adults
Institutii si politici publice
Gastronomie
Stiinte politice
Vanity Books
Studii teologice
Filosofie
ADVU
Etichete
internationalizarea afacerilor teorie diagnoza organizationala repere pentru management eficient manual studii caz bune practici bancare business storytelling branduri povesti strategii manageriale activitatea bancara finantele companiilor economia piata notiuni teoretice think twice risk the hidden side translation second edition ghid liderii inceput drum dupa covid provocari intre digitalizare sustenabilitate rezilienta liderul transformational carismatic competente emotionale valori eficienta manageriala comunicarea criza startup est editor unul singur industria cartii buni pun intrebari mai universitatea antreprenoriala mitigation exposures through insurance atenuarea expunerilor risc prin asigurare english romanian bilingual arta stiinta leadershipului theoretic practic analiza datelor gestionarea informatica resurselor umane ruperea rusia revolutia energetica europeana managementul cunostintelor proiectelor marketing muzeal non marketeri scurt editarea lucrarilor stiintifice social media sunt dinamita
ghid
autori
cum
vinzi mult faci remarcat folosind cel modern mijloc comunicare masa personalului inovatiei organizationale drumul spre excelenta and leadership interconnected world esential promovare globalizarea solutii consolidare brandului corporativ riscurilor capitalului intelectual valorificarea inovare organizatiile intensiv cognitive intelesul tuturor editia 2021 nativi digitali pregatiti motivarii uman companiile multinationale din romania riscul și brandurile corporative sinteze studenți impact international tourism crossgenerational analysis tourists felicitari fost promovat manager secretele cum afacerea agila performanta finanțele în piață analize și soluții practice essays taxation relations economie cultura interdisciplinare bancassurance internal pratice bilingva engleza romana imm national membrilor echipelor telecom cercetare madalina elena stratone maria irina florina pinzaru alexandra zbuchea carmen novac laurentiu mihai treapat marian serbu bogdan hrib andreea mitan dinu panzaru vitelar victor ciuciuc octavian perpelea costin damasaru lindsay tighe corina draganescu sergiu stan vatamanescu andreia andrei mircea luncan kaloian kirilov lucian anghel mihaela catalina rosca mariana nicolae editor adina crisan revol georgiana cristea ardelean ioana petrescu ramona leon stefan stanciu anca rebeca cojocaru autor laurence bryan traducere billig cristina galalae cornelia maxim delia dumitrescu

 

NOUTATI IN CURAND PROMOTII EVENIMENT DOWNLOAD BESTSELLER
 


PRET: 27 22 LEI
Analiza datelor si gestionarea informatica a resurselor umane
Cornelia Maxim
Colectia: Smart Books
Categoria: IT

In prezent, orice manager modern se confrunta in activitatea curenta cu foarte multe probleme de decizie. El trebuie sa fie in masura sa rezolve aceste probleme intr un mod rapid si eficient. De cele mai multe ori se impune ca deciziile pe care le ia sa fie fundamentate si optimizate. Intre problemele de decizie pe care un manager trebuie sa le rezolve se numara problemele din domeniile resurselor umane, planificarii si prognozei, alocarii resurselor, selectiei, repartitiei optime.
In acest sens, autoarea si-a propus, in primul rand, sa ofere studentilor informatii care sa-i ajute sa surprinda corect modelul adecvat unei anumite probleme de decizie, sa formalizeze problema, sa rezolve, analizeze si sa interpreteze rezultatele obtinute cu ajutorul unui instrumentar software specializat. De asemenea, dezvoltarea de abilitati in realizarea unor analize si aplicatii statistice este absolut necesara.
Autoarea a urmarit realizarea unui curs practic, fata sa insiste pe partea informatica decat pentru exemplificari si nu a dorit "sa-i lege" pe studenti de un anumit produs software. Parcurgerea si intelegerea informatiilor prezentate nu necesita cunostinte avansate de matematica sau informatica.
Prin continut si abordare, prin utilitate si valoare, cursul este recomandat tuturor celor care doresc o pregatire sistematica corespunzatoare in vederea fundamentarii si luarii viitoarelor decizii intr-un orizont scientizat, pe baza unui instrumentar software adecvat.


buc.
 
  Mai puteti citi din colectia Smart Books
Managementul capitalului intelectual. Valorificarea cunostintelor pentru inovare in organizatiile intensiv-cognitive
Elena Dinu
ISBN: 978-606-749-768-7
PRET: 39  31 LEI
 buc.

Economie si cultura. Studii interdisciplinare
Alexandra Zbuchea, Florina Pinzaru, Bogdan Hrib
ISBN: 978-606-749-604-8
PRET: 49  39 LEI
 buc.

Scurt manual pentru editarea lucrarilor stiintifice
Anca Mihai, Rebeca Cojocaru, Bogdan Hrib
ISBN: 978-606-749-517-1
PRET: 31  25 LEI
 buc.

RUPEREA DE RUSIA. Revolutia energetica europeana
Adina Crisan-Revol
ISBN: 978-606-749-801-1
PRET: 55  44 LEI
 buc.

Strategii manageriale in activitatea bancara
Octavian Mihai Perpelea
ISBN: 978-606-749-599-7
PRET: 45  36 LEI
 buc.

BANCASSURANCE. The Internal and International Pratice. Editia bilingva - engleza si romana
Laurentiu-Mihai Treapat,Corina-Elena Draganescu,Sergiu-Octavian Stan
ISBN: 978-606-749-476-1
PRET: 37  30 LEI
 buc.

Managementul personalului. Ghid practic
Carmen Novac
ISBN: 978-606-8571-19-5
PRET: 33  27 LEI
 buc.

Felicitari! Ai fost promovat manager!
Florina Pinzaru
ISBN: 978-606-8536-94-1
PRET: 37  30 LEI
 buc.

Manager de IMM, de la national la international
Andreea Mitan
ISBN: 978-606-749-761-8
PRET: 49  39 LEI
 buc.

Arta si stiinta leadershipului. Un ghid theoretic si practic
Mariana Nicolae, editor
ISBN: 978-606-93388-2-7
PRET: 27  22 LEI
Indisponibil momentan 

Finantele companiilor in economia de piata. Notiuni teoretice
Laurentiu-Mihai Treapat
ISBN: 978-606-749-505-8
PRET: 37  30 LEI
 buc.

Marketing muzeal pentru non marketeri
Alexandra Zbuchea
ISBN: 978-606-8571-20-1
PRET: 39  31 LEI
 buc.

STARTUP in EST
Mircea Luncan,Kaloian Kirilov
ISBN: 978-606-749-540-9

PRET: 55  44 LEI
 buc.

Managementul cunostintelor si proiectelor
Ramona Leon
ISBN: 978-606-8571-93-5
PRET: 27  22 LEI
 buc.

Managementul motivarii capitalului uman in companiile multinationale din Romania
Costin Damasaru
ISBN: 978-606-749-017-6
PRET: 29  24 LEI
Indisponibil momentan 

Internationalizarea afacerilor
Elena-Madalina Vatamanescu, Andreia Andrei
ISBN: 978-606-8571-44-7
PRET: 32  26 LEI
 buc.

Managementul inovatiei organizationale. Drumul spre excelenta
Mariana Nicolae
ISBN: 978-606-8571-00-3
PRET: 33  26 LEI
 buc.

Social Media sunt dinamita!
GHID PRACTIC pentru autori
Cum sa vinzi mai mult si sa te faci remarcat folosind cel mai modern mijloc de comunicare in masa!

Autor Laurence O Bryan, traducere A.G. Billig
ISBN: 978-606-749-074-9
PRET: 29  23 LEI
 buc.

Ghid esential de promovare
Alexandra Zbuchea, Florina Pinzaru, Cristina Galalae, Andreea Mitan
ISBN: 978-606-749-011-4

Lucrarea se fata isi propune sa prezinte sintetic principalele concepte, teorii si tehnici asociate activitatii promotionale. Tematica investigata este cuprinzatoare, iar abordarea ? desi urmareste initierea celor interesati de acest domeniu ? nu se opreste la notiunile de baza.
 
PRET: 47  38 LEI
 buc.

Business storytelling: branduri si povesti
Florina Pinzaru (editor)
ISBN: 978-606-749-010-7

1. Brand management: intre cultura continutului si storytelling (Florina Pinzaru)
Brand management si provocari / De la izolarea specifica produsului, la cultura continutului / Branded content sau brand content? / Timpul povestilor din lumea brandurilor

2. Storytelling si storycatching (Elena-Madalina Vatamanescu)Povestitorul ca agent persuasiv / Identificarea ca liant intre storytelling si storycatching / Povestirea ca orchestrare a strategiilor comunicationale / Povestea din mintea auditoriului / Storytelling academic: arta de a seduce / Seductia simbolului versus seductia imaginii

 
PRET: 47  38 LEI
 buc.

Essays in Taxation and International Relations
Ioana Maria Petrescu
ISBN: 978-606-749-235-4
PRET: 29  23 LEI
 buc.

Managementul motivarii membrilor echipelor in industria telecom. Cercetare de piata
Costin Damasaru
ISBN: 978-606-749-018-3
PRET: 27  22 LEI
 buc.

Teorie si diagnoza organizationala. Repere pentru un management eficient
Elena - Madalina Vatamanescu
ISBN: 978-606-8571-39-3
PRET: 35  28 LEI
 buc.

Economia pe intelesul tuturor
Lucian Anghel
ISBN: 978-606-93388-5-8
PRET: 27  21 LEI
Indisponibil momentan 

Economia pe intelesul tuturor EDITIA 2021
Lucian Anghel
ISBN: 978-606-749-563-8
PRET: 47  38 LEI
 buc.

Ghid pentru liderii la inceput de drum
Marian Serbu
ISBN: 978-606-749-611-6
PRET: 49  39 LEI
 buc.

Editor de unul singur. Management in industria cartii
Bogdan Hrib
ISBN: 978-606-749-368-9
PRET: 39  31 LEI
 buc.

THINK TWICE! RISK MANAGEMENT - THE HIDDEN SIDE OF TRANSLATION (Second Edition)
Carmen Ardelean
ISBN: 978-606-749-683-3
PRET: 33  26 LEI
 buc.

Globalizarea afacerilor
Lucian Anghel, Mihaela Dinu
ISBN: 978-606-8571-24-9
PRET: 39  31 LEI
 buc.

Analiza datelor si gestionarea informatica a resurselor umane
Cornelia Maxim
ISBN: 978-606-8536-99-6
PRET: 27  22 LEI
 buc.

Liderul transformational carismatic. Competente emotionale si valori.
Catalina Rosca
ISBN: 978-606-749-085-5

Conceptul de leadership transformaional, despre care va fi vorba in principal, in aceasta lucrare, este unul din paradigmele cele mai recente in domeniul leadershipului. Cercetarile empirice efectuate au demonstrat ca are o validitate substantiala pentru a prezice o serie de rezultate performante, inclusiv evaluarea si eficienta liderului fata de satisfactie si motivatie (Judge & Piccolo, 2004).
 
PRET: 36  29 LEI
 buc.

Solutii de consolidare a brandului corporativ prin managementul riscurilor
Laurentiu-Mihai Treapat
ISBN: 978-606-749-061-9
PRET: 33  26 LEI
 buc.

Management and Leadership in an Interconnected World
Florina Panzaru, Alexandra Zbuchea, Alexandra Vitelar, Victor Ciuciuc
ISBN: 978-606-749-526-3
PRET: 39  31 LEI
 buc.

Secretele capitalului intelectual: cum sa-ti faci afacerea agila si performanta
Madalina-Elena Stratone
ISBN: 978-606-749-804-2
PRET: 41  33 LEI
 buc.

Manual de studii de caz si bune practici bancare
Laurentiu-Mihai Treapat
ISBN: 978-606-8536-81-1
PRET: 35  28 LEI
 buc.

The Mitigation of the Risk Exposures Through Insurance. Atenuarea expunerilor la risc prin asigurare - English-Romanian Bilingual Edition -
Laurentiu-Mihai Treapat,Corina-Elena Draganescu
ISBN: 978-606-749-610-9
PRET: 43  34 LEI
 buc.

Liderii buni pun intrebari mai bune
Lindsay Tighe
ISBN: 978-606-8571-75-1
PRET: 37  30 LEI
 buc.

Universitatea antreprenoriala
Stefan Stanciu
ISBN: 978-606-8571-11-9
PRET: 21  17 LEI
 buc.

Riscul și brandurile corporative - sinteze și studii de caz pentru studenți
Laurentiu-Mihai Treapat
ISBN: 978-606-749-252-1
PRET: 35  28 LEI
 buc.

Eficienta manageriala in comunicarea de criza
Georgiana Cristea
ISBN: 978-606-749-654-3
PRET: 45  36 LEI
 buc.

Nativi digitali / Pregatiti-va!
Delia Dumitrescu
ISBN: 978-606-8536-92-7
PRET: 27  22 LEI
Indisponibil momentan 

Finanțele companiilor în economia de piață Analize și soluții practice
Laurentiu-Mihai Treapat
ISBN: 978-606-749-525-6
PRET: 31  25 LEI
 buc.

Dupa COVID-19: provocari de management intre digitalizare, sustenabilitate si rezilienta
Florina Pinzaru, Alexandra Zbuchea
ISBN: 978-606-749-576-8
PRET: 45  36 LEI
 buc.

The impact of social media on international tourism: a crossgenerational analysis of Romanian tourists
Maria-Irina Ana
ISBN: 978-606-749-729-8
PRET: 57  46 LEI
 buc.

 

 

  | despre noi | politica de confidentialitate | cariera | ajutor | contact | harta site |  
Copyright © Tritonic Media. Toate drepturile rezervate
Made by
Sphera Grup