COLECTII |
 |
|
|
|
|

PRET: 55 44 LEI |
RUPEREA DE RUSIA. Revolutia energetica europeana |
Adina Crisan-Revol
|
Colectia: Smart Books |
|
ISBN: 978-606-749-801-1, Format: 13 x 20 cm, 160 pagini, Aparitie: 2025, Martie |
Traducere din limba franceză de: Iulia Badea-Guéritée
Rusia a utilizat mult timp energia ca pe o armă politică pentru a diviza și slăbi Europa. Adina Crișan-Revol dezvăluie cum Vladimir Putin a cultivat în mod activ dependența energetică a statelor membre și a blocat formarea Uniunii Energetice. Invazia „surpriză” a Rusiei în Ucraina face parte dintr-un șir de războaie de tranzit care au pus în pericol securitatea energetică a Europei, Ucraina fiind centrul nevralgic al tranzitului gazier. În 2006 și 2009, statele membre, inclusiv România, au experimentat șantajul energetic impus de Putin precum și utilizarea energiei ca armă geopolitică.
Spre uimirea lui Vladimir Putin, europenii au reacționat rapid și au decis să pună capăt dependenței de energia rusă. Decizia a fost luată pe 10 martie 2022, la Versailles, în Franța, la doar câteva zile după invazia Ucrainei.
Această carte detaliază, cu energie și claritate, acțiunile întreprinse pentru a accelera tranziția verde și a căuta noi parteneri. Deși drumul către o reală independență energetică nu este încă finalizat, Europa și-a luat, în sfârșit, controlul asupra propriului destin și și-a trasat calea spre suveranitate.
Printr-o analiză riguroasă și accesibilă, Adina Crișan-Revol aduce în prim-plan tensiunile geopolitice din jurul gazoductelor, progresele tehnologice și ambițiile climatice care formează peisajul energetic al Europei. Această carte oferă o perspectivă esențială asupra provocărilor actuale, în special asupra hotărârii Uniunii Europene de a se elibera de dependența de gazul rusesc și de a accelera tranziția către o energie curată și sustenabilă. Un ghid valoros și energic despre cum Europa își redescoperă puterea și își trasează drumul către suveranitatea energetică. - Le Point |
|
|
|
|
|
Mai puteti citi din colectia Smart Books |
 | STARTUP in EST Mircea Luncan,Kaloian Kirilov | ISBN: 978-606-749-540-9 |  PRET: 55 44 LEI | |
 | Ghid esential de promovare Alexandra Zbuchea, Florina Pinzaru, Cristina Galalae, Andreea Mitan | ISBN: 978-606-749-011-4
Lucrarea se fata isi propune sa prezinte sintetic principalele concepte, teorii si tehnici asociate activitatii promotionale. Tematica investigata este cuprinzatoare, iar abordarea ? desi urmareste initierea celor interesati de acest domeniu ? nu se opreste la notiunile de baza. | PRET: 47 38 LEI | |
 | Liderul transformational carismatic. Competente emotionale si valori. Catalina Rosca | ISBN: 978-606-749-085-5
Conceptul de leadership transformaional, despre care va fi vorba in principal, in aceasta lucrare, este unul din paradigmele cele mai recente in domeniul leadershipului. Cercetarile empirice efectuate au demonstrat ca are o validitate substantiala pentru a prezice o serie de rezultate performante, inclusiv evaluarea si eficienta liderului fata de satisfactie si motivatie (Judge & Piccolo, 2004). | PRET: 36 29 LEI | |
 | Business storytelling: branduri si povesti Florina Pinzaru (editor) | ISBN: 978-606-749-010-7
1. Brand management: intre cultura continutului si storytelling (Florina Pinzaru) Brand management si provocari / De la izolarea specifica produsului, la cultura continutului / Branded content sau brand content? / Timpul povestilor din lumea brandurilor
2. Storytelling si storycatching (Elena-Madalina Vatamanescu)Povestitorul ca agent persuasiv / Identificarea ca liant intre storytelling si storycatching / Povestirea ca orchestrare a strategiilor comunicationale / Povestea din mintea auditoriului / Storytelling academic: arta de a seduce / Seductia simbolului versus seductia imaginii
| PRET: 47 38 LEI | |
|
|
|
|
|