Blog.Tritonic Profusion
reamintire parola | creeaza cont | cosul meu
M&T Festival Bogdan
Hrib
TOP vanzari
  1. Iarna crimelor perfecte
  2. Zei straini
  3. Afaceri de familie
  4. Mör
  5. CALATORII PRIN IZOLARE. Mancaruri din continente
  6. Schite de iubire 2.0. Povestiri romance
  7. Inima castelului
  8. Toamna se numara cadavrele
  9. Filiera Greceasca editia a IV-a
  10. Vaduva neagra. Volumul 4 din seria Vagabond
PROMOTII
  1. Cartea cu pret special
  2. Carti la 5 lei
cauta
dupa

 
COLECTII
Comunicare media
Thriller & Mystery
Smart Books
Casmir
Sociologie
SFFH
Asistenta sociala
Istorie
Lit
Studii feministe
Studii de securitate
Uniunea europeana
Tritonic Junior
Sens
Medicina
Antropologie
Diverse
Economica
Calatorii
Theatre International
Serie de autori
Audiobook
Poezie
Proza
Resurse umane
Psihologie
Administratie publica
Crime scene
Chilipiruri
Young Adults
Institutii si politici publice
Gastronomie
Stiinte politice
Vanity Books
Studii teologice
Etichete
globalizarea afacerilor startup est managementul personalului ghid practic universitatea antreprenoriala analiza datelor gestionarea informatica resurselor umane editor unul singur management industria cartii felicitari fost promovat manager marketing muzeal pentru non marketeri esential promovare teorie diagnoza organizationala repere eficient motivarii membrilor echipelor telecom cercetare piata inovatiei organizationale drumul spre excelenta scurt manual editarea lucrarilor stiintifice essays taxation and international relations nativi digitali pregatiti liderul transformational carismatic competente emotionale valori leadership interconnected world finantele companiilor economia notiuni teoretice liderii buni pun intrebari mai bune business storytelling branduri povesti arta stiinta leadershipului theoretic intelesul tuturor studii caz practici bancare codul secret succesului jedi internationalizarea riscul și brandurile corporative sinteze studenți capitalului uman companiile multinationale din romania social media sunt dinamita
ghid
autori
cum
vinzi mult faci remarcat folosind cel modern mijloc comunicare masa bancassurance the internal pratice editia bilingva engleza romana finanțele în piață analize și soluții practice solutii consolidare brandului corporativ prin riscurilor cunostintelor proiectelor florina pinzaru alexandra zbuchea cristina galalae andreea mitan autor laurence bryan traducere billig ioana maria petrescu cornelia maxim laurentiu mihai treapat lucian anghel carmen novac costin damasaru panzaru vitelar victor ciuciuc anca rebeca cojocaru bogdan hrib catalina rosca mihaela dinu lindsay tighe claudiu simion janina lorelei mariana nicolae delia dumitrescu mircea luncan kaloian kirilov editor elena madalina vatamanescu stefan stanciu andreia andrei corina draganescu sergiu octavian stan ramona leon

 

NOUTATI IN CURAND PROMOTII EVENIMENT DOWNLOAD BESTSELLER
 


PRET: 29 23 LEI
Essays in Taxation and International Relations
Ioana Maria Petrescu
Colectia: Smart Books
Categoria: Carti in limbi straine

This book contains three distinct papers: "Entrepreneurship, Bribes, and Taxation of Personal Income," "Financial Sector Quality and Tax Revenue: Panel Evidence," and "Rethinking Economic Sanction Success: Sanctions as Deterrents." These are highly revised and updated papers that originally formed my Ph.D. thesis at Harvard University in 2008. Since then, these three studies have been presented at multiple academic institutions and conferences, various intermediate drafts were posted on websites, and were ultimately greatly improved. (...)

I hope the readers will enjoy this volume both as an academic exercise as well as a possible lesson in public policy.


buc.
 
  Mai puteti citi din colectia Smart Books
Liderii buni pun intrebari mai bune
Lindsay Tighe
ISBN: 978-606-8571-75-1
PRET: 37  30 LEI
 buc.

Liderul transformational carismatic. Competente emotionale si valori.
Catalina Rosca
ISBN: 978-606-749-085-5

Conceptul de leadership transformaional, despre care va fi vorba in principal, in aceasta lucrare, este unul din paradigmele cele mai recente in domeniul leadershipului. Cercetarile empirice efectuate au demonstrat ca are o validitate substantiala pentru a prezice o serie de rezultate performante, inclusiv evaluarea si eficienta liderului fata de satisfactie si motivatie (Judge & Piccolo, 2004).
 
PRET: 36  29 LEI
 buc.

Managementul cunostintelor si proiectelor
Ramona Leon
ISBN: 978-606-8571-93-5
PRET: 27  22 LEI
 buc.

Globalizarea afacerilor
Lucian Anghel, Mihaela Dinu
ISBN: 978-606-8571-24-9
PRET: 33  26 LEI
 buc.

Ghid esential de promovare
Alexandra Zbuchea, Florina Pinzaru, Cristina Galalae, Andreea Mitan
ISBN: 978-606-749-011-4

Lucrarea se fata isi propune sa prezinte sintetic principalele concepte, teorii si tehnici asociate activitatii promotionale. Tematica investigata este cuprinzatoare, iar abordarea ? desi urmareste initierea celor interesati de acest domeniu ? nu se opreste la notiunile de baza.
 
PRET: 39  31 LEI
 buc.

Universitatea antreprenoriala
Stefan Stanciu
ISBN: 978-606-8571-11-9
PRET: 21  17 LEI
 buc.

Solutii de consolidare a brandului corporativ prin managementul riscurilor
Laurentiu-Mihai Treapat
ISBN: 978-606-749-061-9
PRET: 25  20 LEI
 buc.

Managementul motivarii membrilor echipelor in industria telecom. Cercetare de piata
Costin Damasaru
ISBN: 978-606-749-018-3
PRET: 27  22 LEI
 buc.

Internationalizarea afacerilor
Elena-Madalina Vatamanescu, Andreia Andrei
ISBN: 978-606-8571-44-7
PRET: 32  26 LEI
 buc.

Managementul personalului. Ghid practic
Carmen Novac
ISBN: 978-606-8571-19-5
PRET: 33  27 LEI
 buc.

Teorie si diagnoza organizationala. Repere pentru un management eficient
Elena - Madalina Vatamanescu
ISBN: 978-606-8571-39-3
PRET: 35  28 LEI
 buc.

Social Media sunt dinamita!
GHID PRACTIC pentru autori
Cum sa vinzi mai mult si sa te faci remarcat folosind cel mai modern mijloc de comunicare in masa!

Autor Laurence O Bryan, traducere A.G. Billig
ISBN: 978-606-749-074-9
PRET: 20  16 LEI
 buc.

Riscul și brandurile corporative - sinteze și studii de caz pentru studenți
Laurentiu-Mihai Treapat
ISBN: 978-606-749-252-1
PRET: 29  23 LEI
 buc.

Essays in Taxation and International Relations
Ioana Maria Petrescu
ISBN: 978-606-749-235-4
PRET: 29  23 LEI
 buc.

Nativi digitali / Pregatiti-va!
Delia Dumitrescu
ISBN: 978-606-8536-92-7
PRET: 27  22 LEI
 buc.

Arta si stiinta leadershipului. Un ghid theoretic si practic
Mariana Nicolae, editor
ISBN: 978-606-93388-2-7
PRET: 27  22 LEI
Indisponibil momentan 

STARTUP in EST
Mircea Luncan,Kaloian Kirilov
ISBN: 978-606-749-540-9

PRET: 55  44 LEI
 buc.

Analiza datelor si gestionarea informatica a resurselor umane
Cornelia Maxim
ISBN: 978-606-8536-99-6
PRET: 27  22 LEI
 buc.

Manual de studii de caz si bune practici bancare
Laurentiu-Mihai Treapat
ISBN: 978-606-8536-81-1
PRET: 27  22 LEI
 buc.

Finanțele companiilor în economia de piață Analize și soluții practice
Laurentiu-Mihai Treapat
ISBN: 978-606-749-525-6
PRET: 23  18 LEI
 buc.

Editor de unul singur. Management in industria cartii
Bogdan Hrib
ISBN: 978-606-749-368-9
PRET: 31  25 LEI
 buc.

Scurt manual pentru editarea lucrarilor stiintifice
Anca Mihai, Rebeca Cojocaru, Bogdan Hrib
ISBN: 978-606-749-517-1
PRET: 23  18 LEI
 buc.

Managementul motivarii capitalului uman in companiile multinationale din Romania
Costin Damasaru
ISBN: 978-606-749-017-6
PRET: 29  24 LEI
Indisponibil momentan 

Economia pe intelesul tuturor
Lucian Anghel
ISBN: 978-606-93388-5-8
PRET: 27  21 LEI
 buc.

Codul secret al succesului. Codul JeDI
Claudiu Simion, Janina-Lorelei Simion
ISBN: 978-606-749-195-1

Rezultat al experientelor adunate de-a lungul anilor, aceasta carte structureaza revelatiile pe care le-am avut in diferite etape din viata, intr-o ordine logica, sub forma unui ghid spre excelenta atat in plan profesional cat si personal.
 
PRET: 25  20 LEI
 buc.

Business storytelling: branduri si povesti
Florina Pinzaru (editor)
ISBN: 978-606-749-010-7

1. Brand management: intre cultura continutului si storytelling (Florina Pinzaru)
Brand management si provocari / De la izolarea specifica produsului, la cultura continutului / Branded content sau brand content? / Timpul povestilor din lumea brandurilor

2. Storytelling si storycatching (Elena-Madalina Vatamanescu)Povestitorul ca agent persuasiv / Identificarea ca liant intre storytelling si storycatching / Povestirea ca orchestrare a strategiilor comunicationale / Povestea din mintea auditoriului / Storytelling academic: arta de a seduce / Seductia simbolului versus seductia imaginii

 
PRET: 33  27 LEI
 buc.

Marketing muzeal pentru non marketeri
Alexandra Zbuchea
ISBN: 978-606-8571-20-1
PRET: 25  20 LEI
 buc.

Felicitari! Ai fost promovat manager!
Florina Pinzaru
ISBN: 978-606-8536-94-1
PRET: 29  24 LEI
 buc.

Managementul inovatiei organizationale. Drumul spre excelenta
Mariana Nicolae
ISBN: 978-606-8571-00-3
PRET: 33  26 LEI
 buc.

Management and Leadership in an Interconnected World
Florina Panzaru, Alexandra Zbuchea, Alexandra Vitelar, Victor Ciuciuc
ISBN: 978-606-749-526-3
PRET: 31  25 LEI
 buc.

Finantele companiilor in economia de piata. Notiuni teoretice
Laurentiu-Mihai Treapat
ISBN: 978-606-749-505-8
PRET: 29  23 LEI
 buc.

BANCASSURANCE. The Internal and International Pratice. Editia bilingva - engleza si romana
Laurentiu-Mihai Treapat,Corina-Elena Draganescu,Sergiu-Octavian Stan
ISBN: 978-606-749-476-1
PRET: 37  30 LEI
 buc.

 

 

  | despre noi | politica de confidentialitate | cariera | ajutor | contact | harta site |  
Copyright © Tritonic Media. Toate drepturile rezervate
Made by
Sphera Grup