COLECTII |
|
|
|
|
|
PRET: 21 17 LEI |
Universitatea antreprenoriala |
Stefan Stanciu
|
Colectia: Smart Books |
Categoria: Eseuri |
ISBN: 978-606-8571-11-9, Format: 13 x 20 cm, 312 pag, Aparitie: 2013, Decembrie |
Universitatile sunt spatii culturale in care gandirea este libera de orice constrangeri, in care autonomia stiintifica si didactica sunt reale, in care inovarea si creativitatea sunt incurajate. Universitatile au inteles ca au menirea de a propune societatilor in care traiesc solutii pentru o dezvoltare durabila, cu prezervarea mediului natural si cu respect pentru cei care il populeaza. Mult timp, universitatea si antreprenoriatul nu aveau nimic in comun; dar, incepand cu anii '80, un numar din ce in ce mai mare de institutii de invatamant superior din toata lumea a adoptat aceasta conjunctie, trecand de la simpla sensibilizare, pana la punerea in opera a programelor de studiu dedicate antreprenoriatului si la adoptarea planurilor de dezvoltare educationala si de cercetare dupa regulile organizatiilor economice. Universitatea inovativa, antreprenoriala, are ca scop educarea si formarea specialistilor si trebuie sa formuleze raspunsuri concrete la cerintele societatii din care face parte. Departe de afacerile meschine, universitatea antrepernoriala este locul in care se inoveaza in plan didactic si in planul cercetarii, pentru a fi, pentru a se dezvolta. Dimensiunea financiara a unei universitatii este importanta, dar la fel de importante sunt si resursele materiale, informationale si umane, acestea din urma urmandu-si vocatia, pentru a contribui la indeplinirea misiunii pe care si-au asumat-o. |
|
|
|
|
|
Mai puteti citi din colectia Smart Books |
| STARTUP in EST Mircea Luncan,Kaloian Kirilov | ISBN: 978-606-749-540-9 | PRET: 55 44 LEI | |
| Business storytelling: branduri si povesti Florina Pinzaru (editor) | ISBN: 978-606-749-010-7
1. Brand management: intre cultura continutului si storytelling (Florina Pinzaru) Brand management si provocari / De la izolarea specifica produsului, la cultura continutului / Branded content sau brand content? / Timpul povestilor din lumea brandurilor
2. Storytelling si storycatching (Elena-Madalina Vatamanescu)Povestitorul ca agent persuasiv / Identificarea ca liant intre storytelling si storycatching / Povestirea ca orchestrare a strategiilor comunicationale / Povestea din mintea auditoriului / Storytelling academic: arta de a seduce / Seductia simbolului versus seductia imaginii
| PRET: 39 31 LEI | |
| Liderul transformational carismatic. Competente emotionale si valori. Catalina Rosca | ISBN: 978-606-749-085-5
Conceptul de leadership transformaional, despre care va fi vorba in principal, in aceasta lucrare, este unul din paradigmele cele mai recente in domeniul leadershipului. Cercetarile empirice efectuate au demonstrat ca are o validitate substantiala pentru a prezice o serie de rezultate performante, inclusiv evaluarea si eficienta liderului fata de satisfactie si motivatie (Judge & Piccolo, 2004). | PRET: 36 29 LEI | |
| Ghid esential de promovare Alexandra Zbuchea, Florina Pinzaru, Cristina Galalae, Andreea Mitan | ISBN: 978-606-749-011-4
Lucrarea se fata isi propune sa prezinte sintetic principalele concepte, teorii si tehnici asociate activitatii promotionale. Tematica investigata este cuprinzatoare, iar abordarea ? desi urmareste initierea celor interesati de acest domeniu ? nu se opreste la notiunile de baza. | PRET: 47 38 LEI | |
|
|
|
|
|