COLECTII |
|
|
|
|
|
PRET: 33 26 LEI |
Felicitari! Ai fost promovat manager! |
Florina Pinzaru
|
Colectia: Smart Books |
Categoria: Management |
ISBN: 978-606-8536-94-1, Format: 13x20 cm, 176 pag, Aparitie: 2013, Noiembrie |
"Felicitari, sunteti noul manager al departametului!". In sfarsit, ai fost anuntat ca ai fost promovat. Ai muncit enorm pana la acest pas. A fost greu, cu multe nopti nedormite, cu ore peste program, cu examene dificile, cu esecuri si cu proiecte reluate, dezvoltate, care au adus satisfactii, dar si cu mult stres. In fine, acum, esti oficial promovat intr-o pozitie de conducere. Ai tor dreptul sa te simti mandru, sa primesti felicitarile celor din jur. Esti pe punctul de a te imbarca intr-o aventura fantastica: aceea de manager. Esti pregatit? Aceasta carte este o sinteza practica, bazata pe teorie si experienta, care sa te ajute pe tine, noul manager, sa treci cu bine peste primele zile in acest rol - si sa devii un manager foarte bun." |
|
|
|
|
|
Mai puteti citi din colectia Smart Books |
| Liderul transformational carismatic. Competente emotionale si valori. Catalina Rosca | ISBN: 978-606-749-085-5
Conceptul de leadership transformaional, despre care va fi vorba in principal, in aceasta lucrare, este unul din paradigmele cele mai recente in domeniul leadershipului. Cercetarile empirice efectuate au demonstrat ca are o validitate substantiala pentru a prezice o serie de rezultate performante, inclusiv evaluarea si eficienta liderului fata de satisfactie si motivatie (Judge & Piccolo, 2004). | PRET: 36 29 LEI | |
| STARTUP in EST Mircea Luncan,Kaloian Kirilov | ISBN: 978-606-749-540-9 | PRET: 55 44 LEI | |
| Business storytelling: branduri si povesti Florina Pinzaru (editor) | ISBN: 978-606-749-010-7
1. Brand management: intre cultura continutului si storytelling (Florina Pinzaru) Brand management si provocari / De la izolarea specifica produsului, la cultura continutului / Branded content sau brand content? / Timpul povestilor din lumea brandurilor
2. Storytelling si storycatching (Elena-Madalina Vatamanescu)Povestitorul ca agent persuasiv / Identificarea ca liant intre storytelling si storycatching / Povestirea ca orchestrare a strategiilor comunicationale / Povestea din mintea auditoriului / Storytelling academic: arta de a seduce / Seductia simbolului versus seductia imaginii
| PRET: 39 31 LEI | |
| Ghid esential de promovare Alexandra Zbuchea, Florina Pinzaru, Cristina Galalae, Andreea Mitan | ISBN: 978-606-749-011-4
Lucrarea se fata isi propune sa prezinte sintetic principalele concepte, teorii si tehnici asociate activitatii promotionale. Tematica investigata este cuprinzatoare, iar abordarea ? desi urmareste initierea celor interesati de acest domeniu ? nu se opreste la notiunile de baza. | PRET: 47 38 LEI | |
|
|
|
|
|