COLECTII |
|
|
|
|
|
PRET: 37 30 LEI |
Liderii buni pun intrebari mai bune |
Lindsay Tighe
|
Colectia: Smart Books |
Categoria: Management |
ISBN: 978-606-8571-75-1, Format: 13x20 cm, 296 pag, Aparitie: 2014, Septembrie |
Echipa dumneavoastra are mai mult potential decat va imaginati si exista toate sansele ca acest potential sa fie inhibat chiar de stilul dumneavoastra de management. De ce? Datorita unei actiuni pe care o efectuati probabil zilnic ... le SPUNETI ce sa faca! Pentru majoritatea oamenilor comunicarea consta in A SPUNE si nu in A INTREBA. Aceasta abordare inhiba atat initiativa personalului cat si asumarea responsabilitatii propriilor alegeri. In aceasta carte veti descoperi cum va puteti imbunatati stilul de conducere prin schimbarea abordarii de comunicare. Veti avea o experienta unica si veti castiga o unealta de comunicare puternica si concentrata pe solutii care va va ajuta sa deveniti mai puternic/a atat pe plan profesional cat si pe plan personal. Veti invata cum intrebarile mai bune ii ajuta pe membrii echipei sa gaseasca solutii mai bune. |
|
|
|
|
|
Mai puteti citi din colectia Smart Books |
| STARTUP in EST Mircea Luncan,Kaloian Kirilov | ISBN: 978-606-749-540-9 | PRET: 55 44 LEI | |
| Ghid esential de promovare Alexandra Zbuchea, Florina Pinzaru, Cristina Galalae, Andreea Mitan | ISBN: 978-606-749-011-4
Lucrarea se fata isi propune sa prezinte sintetic principalele concepte, teorii si tehnici asociate activitatii promotionale. Tematica investigata este cuprinzatoare, iar abordarea ? desi urmareste initierea celor interesati de acest domeniu ? nu se opreste la notiunile de baza. | PRET: 47 38 LEI | |
| Liderul transformational carismatic. Competente emotionale si valori. Catalina Rosca | ISBN: 978-606-749-085-5
Conceptul de leadership transformaional, despre care va fi vorba in principal, in aceasta lucrare, este unul din paradigmele cele mai recente in domeniul leadershipului. Cercetarile empirice efectuate au demonstrat ca are o validitate substantiala pentru a prezice o serie de rezultate performante, inclusiv evaluarea si eficienta liderului fata de satisfactie si motivatie (Judge & Piccolo, 2004). | PRET: 36 29 LEI | |
| Business storytelling: branduri si povesti Florina Pinzaru (editor) | ISBN: 978-606-749-010-7
1. Brand management: intre cultura continutului si storytelling (Florina Pinzaru) Brand management si provocari / De la izolarea specifica produsului, la cultura continutului / Branded content sau brand content? / Timpul povestilor din lumea brandurilor
2. Storytelling si storycatching (Elena-Madalina Vatamanescu)Povestitorul ca agent persuasiv / Identificarea ca liant intre storytelling si storycatching / Povestirea ca orchestrare a strategiilor comunicationale / Povestea din mintea auditoriului / Storytelling academic: arta de a seduce / Seductia simbolului versus seductia imaginii
| PRET: 39 31 LEI | |
|
|
|
|
|