COLECTII |
|
|
|
|
|
PRET: 45 36 LEI |
Eficienta manageriala in comunicarea de criza |
Georgiana Cristea
|
Colectia: Smart Books |
|
ISBN: 978-606-749-654-3, Format: 13 x 20 cm, 256 pagini, Aparitie: 2023, Martie |
A ști cum să răspunzi și să acționezi într-un context nou, plin de provocări nemaiîntâlnite și pentru care nu ai repere este o cerință complexă ce poate transforma managerii pentru totdeauna.
COVID-19 a creat acest context, a schimbat paradigme, moduri de lucru și business-uri.
Au reușit managerii să se adapteze și să comunice eficient? Au profitat de această criză pentru a-și îmbunătăți capitalul de imagine și încrederea? Au avut succes în demersul de a obține performanță împreună cu membrii echipelor? Lucrarea prezentă formulează răspunsuri pentru aceste întrebări, propunând managerilor tehnici eficiente pentru a gestiona situații similare, reliefând în același timp importanța adaptării și a flexibilității manageriale când vine vorba de crize sistemice. |
|
|
|
|
|
Mai puteti citi din colectia Smart Books |
| Liderul transformational carismatic. Competente emotionale si valori. Catalina Rosca | ISBN: 978-606-749-085-5
Conceptul de leadership transformaional, despre care va fi vorba in principal, in aceasta lucrare, este unul din paradigmele cele mai recente in domeniul leadershipului. Cercetarile empirice efectuate au demonstrat ca are o validitate substantiala pentru a prezice o serie de rezultate performante, inclusiv evaluarea si eficienta liderului fata de satisfactie si motivatie (Judge & Piccolo, 2004). | PRET: 36 29 LEI | |
| STARTUP in EST Mircea Luncan,Kaloian Kirilov | ISBN: 978-606-749-540-9 | PRET: 55 44 LEI | |
| Ghid esential de promovare Alexandra Zbuchea, Florina Pinzaru, Cristina Galalae, Andreea Mitan | ISBN: 978-606-749-011-4
Lucrarea se fata isi propune sa prezinte sintetic principalele concepte, teorii si tehnici asociate activitatii promotionale. Tematica investigata este cuprinzatoare, iar abordarea ? desi urmareste initierea celor interesati de acest domeniu ? nu se opreste la notiunile de baza. | PRET: 47 38 LEI | |
| Business storytelling: branduri si povesti Florina Pinzaru (editor) | ISBN: 978-606-749-010-7
1. Brand management: intre cultura continutului si storytelling (Florina Pinzaru) Brand management si provocari / De la izolarea specifica produsului, la cultura continutului / Branded content sau brand content? / Timpul povestilor din lumea brandurilor
2. Storytelling si storycatching (Elena-Madalina Vatamanescu)Povestitorul ca agent persuasiv / Identificarea ca liant intre storytelling si storycatching / Povestirea ca orchestrare a strategiilor comunicationale / Povestea din mintea auditoriului / Storytelling academic: arta de a seduce / Seductia simbolului versus seductia imaginii
| PRET: 39 31 LEI | |
|
|
|
|
|