COLECTII |
|
|
|
|
|
PRET: 23 18 LEI |
Scurt manual pentru editarea lucrarilor stiintifice |
Anca Mihai Rebeca Cojocaru Bogdan Hrib
|
Colectia: Smart Books |
|
ISBN: 978-606-749-517-1, Format: 13 x 20 cm, 144 pag, Aparitie: 2020, Decembrie |
De ce un scurt manual?
Pentru că am încercat să oferim cele mai clare, simple și directe soluții (sfaturi, propuneri, idei) pentru pregătirea unui manuscris științific în vederea publicării. Mai exact am scris despre: tipurile de manuscrise, despre cum se redactează, despre cum se căută (și se găsește) un editor corespunzător domeniului lucrării, despre contracte, despre promovare în social media și la târgurile de carte, despre lansări și conferințe.
Și despre multe altele. |
|
|
|
|
|
Mai puteti citi din colectia Smart Books |
| Ghid esential de promovare Alexandra Zbuchea, Florina Pinzaru, Cristina Galalae, Andreea Mitan | ISBN: 978-606-749-011-4
Lucrarea se fata isi propune sa prezinte sintetic principalele concepte, teorii si tehnici asociate activitatii promotionale. Tematica investigata este cuprinzatoare, iar abordarea ? desi urmareste initierea celor interesati de acest domeniu ? nu se opreste la notiunile de baza. | PRET: 47 38 LEI | |
| Liderul transformational carismatic. Competente emotionale si valori. Catalina Rosca | ISBN: 978-606-749-085-5
Conceptul de leadership transformaional, despre care va fi vorba in principal, in aceasta lucrare, este unul din paradigmele cele mai recente in domeniul leadershipului. Cercetarile empirice efectuate au demonstrat ca are o validitate substantiala pentru a prezice o serie de rezultate performante, inclusiv evaluarea si eficienta liderului fata de satisfactie si motivatie (Judge & Piccolo, 2004). | PRET: 36 29 LEI | |
| STARTUP in EST Mircea Luncan,Kaloian Kirilov | ISBN: 978-606-749-540-9 | PRET: 55 44 LEI | |
| Business storytelling: branduri si povesti Florina Pinzaru (editor) | ISBN: 978-606-749-010-7
1. Brand management: intre cultura continutului si storytelling (Florina Pinzaru) Brand management si provocari / De la izolarea specifica produsului, la cultura continutului / Branded content sau brand content? / Timpul povestilor din lumea brandurilor
2. Storytelling si storycatching (Elena-Madalina Vatamanescu)Povestitorul ca agent persuasiv / Identificarea ca liant intre storytelling si storycatching / Povestirea ca orchestrare a strategiilor comunicationale / Povestea din mintea auditoriului / Storytelling academic: arta de a seduce / Seductia simbolului versus seductia imaginii
| PRET: 39 31 LEI | |
|
|
|
|
|