COLECTII |
|
|
|
|
|
PRET: 35 28 LEI |
Teorie si diagnoza organizationala. Repere pentru un management eficient |
Elena - Madalina Vatamanescu
|
Colectia: Smart Books |
Categoria: Management |
ISBN: 978-606-8571-39-3, Format: 13x20 cm, 286 pag, Aparitie: 2014, Iulie |
Lucrarea Teorie si diagnoza organizationala. Repere pentru un management eficient reprezinta un exponent al principiului potrivit caruia cea mai buna teorie este o practica buna sau, altfel spus, orice teorie capata sens si semnificatie prin explorarea aplicabilitatii sale. Pornind de la acest considerent, lucrarea a fost conceputa ambivalent, aspectele teoretice fiind secondate de obiectivarile lor pragmatice, sub forma unor studii de caz menite sa testeze, sa valideze sau sa infirme noi ipoteze de cercetare si sa prefigureze directii viitoare de investigare a realitatilor organizationale studiate. |
|
|
|
|
|
Mai puteti citi din colectia Smart Books |
| Ghid esential de promovare Alexandra Zbuchea, Florina Pinzaru, Cristina Galalae, Andreea Mitan | ISBN: 978-606-749-011-4
Lucrarea se fata isi propune sa prezinte sintetic principalele concepte, teorii si tehnici asociate activitatii promotionale. Tematica investigata este cuprinzatoare, iar abordarea ? desi urmareste initierea celor interesati de acest domeniu ? nu se opreste la notiunile de baza. | PRET: 47 38 LEI | |
| STARTUP in EST Mircea Luncan,Kaloian Kirilov | ISBN: 978-606-749-540-9 | PRET: 55 44 LEI | |
| Liderul transformational carismatic. Competente emotionale si valori. Catalina Rosca | ISBN: 978-606-749-085-5
Conceptul de leadership transformaional, despre care va fi vorba in principal, in aceasta lucrare, este unul din paradigmele cele mai recente in domeniul leadershipului. Cercetarile empirice efectuate au demonstrat ca are o validitate substantiala pentru a prezice o serie de rezultate performante, inclusiv evaluarea si eficienta liderului fata de satisfactie si motivatie (Judge & Piccolo, 2004). | PRET: 36 29 LEI | |
| Business storytelling: branduri si povesti Florina Pinzaru (editor) | ISBN: 978-606-749-010-7
1. Brand management: intre cultura continutului si storytelling (Florina Pinzaru) Brand management si provocari / De la izolarea specifica produsului, la cultura continutului / Branded content sau brand content? / Timpul povestilor din lumea brandurilor
2. Storytelling si storycatching (Elena-Madalina Vatamanescu)Povestitorul ca agent persuasiv / Identificarea ca liant intre storytelling si storycatching / Povestirea ca orchestrare a strategiilor comunicationale / Povestea din mintea auditoriului / Storytelling academic: arta de a seduce / Seductia simbolului versus seductia imaginii
| PRET: 39 31 LEI | |
|
|
|
|
|