COLECTII |
|
|
|
|
|
PRET: 33 26 LEI |
Managementul inovatiei organizationale. Drumul spre excelenta |
Mariana Nicolae
|
Colectia: Smart Books |
Categoria: Management |
ISBN: 978-606-8571-00-3, Format: 13x20 cm, 236 pag, Aparitie: 2013, Noiembrie |
De ce trebuie sa inovam continuu? Sa ne reinventam permanent? Sa fim creativi individual si, mai ales institutional? Ce fac oamenii excelenti? Ce este o organizatie excelenta? Cartea ?Managemetul inovatiei organizationale. Drumul spre excelenta" raspunde la intrebarile de mai sus pornind de la constatarea lui Aristotel conform careia ?Suntem ceea ce facem in mod repetat. Prin urmare, excelenta nu este o actiune, ci o obisnuita". Si atagandu-ne atentia asupra pericolului comoditatii si succeselor facile. ?Pentru cei mai multi dintre noi, marele pericol nu este ca tintim prea sus si nu reusim, ci ca tintm prea jos si reusim" - Michelangelo preluat prin literatura manageriala si motivationala de success. |
|
|
|
|
|
Mai puteti citi din colectia Smart Books |
| Business storytelling: branduri si povesti Florina Pinzaru (editor) | ISBN: 978-606-749-010-7
1. Brand management: intre cultura continutului si storytelling (Florina Pinzaru) Brand management si provocari / De la izolarea specifica produsului, la cultura continutului / Branded content sau brand content? / Timpul povestilor din lumea brandurilor
2. Storytelling si storycatching (Elena-Madalina Vatamanescu)Povestitorul ca agent persuasiv / Identificarea ca liant intre storytelling si storycatching / Povestirea ca orchestrare a strategiilor comunicationale / Povestea din mintea auditoriului / Storytelling academic: arta de a seduce / Seductia simbolului versus seductia imaginii
| PRET: 39 31 LEI | |
| Liderul transformational carismatic. Competente emotionale si valori. Catalina Rosca | ISBN: 978-606-749-085-5
Conceptul de leadership transformaional, despre care va fi vorba in principal, in aceasta lucrare, este unul din paradigmele cele mai recente in domeniul leadershipului. Cercetarile empirice efectuate au demonstrat ca are o validitate substantiala pentru a prezice o serie de rezultate performante, inclusiv evaluarea si eficienta liderului fata de satisfactie si motivatie (Judge & Piccolo, 2004). | PRET: 36 29 LEI | |
| Ghid esential de promovare Alexandra Zbuchea, Florina Pinzaru, Cristina Galalae, Andreea Mitan | ISBN: 978-606-749-011-4
Lucrarea se fata isi propune sa prezinte sintetic principalele concepte, teorii si tehnici asociate activitatii promotionale. Tematica investigata este cuprinzatoare, iar abordarea ? desi urmareste initierea celor interesati de acest domeniu ? nu se opreste la notiunile de baza. | PRET: 47 38 LEI | |
| STARTUP in EST Mircea Luncan,Kaloian Kirilov | ISBN: 978-606-749-540-9 | PRET: 55 44 LEI | |
|
|
|
|
|