COLECTII |
|
|
|
|
|
PRET: 27 22 LEI |
Nativi digitali / Pregatiti-va! |
Delia Dumitrescu
|
Colectia: Smart Books |
Categoria: IT |
ISBN: 978-606-8536-92-7, Format: 13x20 cm, 236 pag, Aparitie: 2013, Noiembrie |
Nativi digitali/ Pregatiti-va! Prezinta generatia ?valul" digital, aducand in atentie teme si trenduri care vor domina spatial tehnologic si cultural viitor. Desi idea de a lansa o carte despre o tema profound ?digital" ar putea parea anacronica, Nativi digitali/ Pregatiti-va! Experimenteaza o noua metoda de a scrie, cea a sprintului pentru carte. Aceasta carte reuneste viziunile unui grup de oameni atenti la transformari si care simt pulsul viitorului societatii. Se spune ca generatiile viitoare invata de la generatiile trecute, dar procesul poate fi si invers. Invitand mintea cititorului la un exercitiu de imaginatie, textul vorbeste in special despre inovatie si despre schimbare, Iar schimbarea este neasteptata, inconfortabila, dar, de cele mai multe ori esentiala. |
|
|
|
|
|
Mai puteti citi din colectia Smart Books |
| Liderul transformational carismatic. Competente emotionale si valori. Catalina Rosca | ISBN: 978-606-749-085-5
Conceptul de leadership transformaional, despre care va fi vorba in principal, in aceasta lucrare, este unul din paradigmele cele mai recente in domeniul leadershipului. Cercetarile empirice efectuate au demonstrat ca are o validitate substantiala pentru a prezice o serie de rezultate performante, inclusiv evaluarea si eficienta liderului fata de satisfactie si motivatie (Judge & Piccolo, 2004). | PRET: 36 29 LEI | |
| STARTUP in EST Mircea Luncan,Kaloian Kirilov | ISBN: 978-606-749-540-9 | PRET: 55 44 LEI | |
| Business storytelling: branduri si povesti Florina Pinzaru (editor) | ISBN: 978-606-749-010-7
1. Brand management: intre cultura continutului si storytelling (Florina Pinzaru) Brand management si provocari / De la izolarea specifica produsului, la cultura continutului / Branded content sau brand content? / Timpul povestilor din lumea brandurilor
2. Storytelling si storycatching (Elena-Madalina Vatamanescu)Povestitorul ca agent persuasiv / Identificarea ca liant intre storytelling si storycatching / Povestirea ca orchestrare a strategiilor comunicationale / Povestea din mintea auditoriului / Storytelling academic: arta de a seduce / Seductia simbolului versus seductia imaginii
| PRET: 39 31 LEI | |
| Ghid esential de promovare Alexandra Zbuchea, Florina Pinzaru, Cristina Galalae, Andreea Mitan | ISBN: 978-606-749-011-4
Lucrarea se fata isi propune sa prezinte sintetic principalele concepte, teorii si tehnici asociate activitatii promotionale. Tematica investigata este cuprinzatoare, iar abordarea ? desi urmareste initierea celor interesati de acest domeniu ? nu se opreste la notiunile de baza. | PRET: 47 38 LEI | |
|
|
|
|
|