Smart Books
Afișez 1–15 din 42 de rezultate
-
Smart Books
Analiza datelor și gestionarea informatică a resurselor umane
În prezent, orice manager modern se confruntă în activitatea curentă cu foarte multe probleme de decizie. El trebuie să fie în măsură să rezolve aceste probleme într-un mod rapid și eficient. De cele mai multe ori se impune ca deciziile pe care le ia să fie fundamentate și optimizate. Între problemele de decizie pe care un manager trebuie să le rezolve se numără problemele din domeniile resurselor umane, planificării și prognozei, alocării resurselor, selecției, repartiției optime.
În acest sens, autoarea și-a propus, în primul rând, să ofere studenților informații care să-i ajute să surprindă corect modelul adecvat unei anumite probleme de decizie, să formalizeze problema, să rezolve, analizeze și să interpreteze rezultatele obținute cu ajutorul unui instrumentar software specializat. De asemenea, dezvoltarea de abilități în realizarea unor analize și aplicații statistice este absolut necesară.
Autoarea a urmarit realizarea unui curs practic, fata sa insiste pe partea informatica decat pentru exemplificari si nu a dorit „sa-i lege” pe studenti de un anumit produs software. Parcurgerea si intelegerea informatiilor prezentate nu necesita cunostinte avansate de matematica sau informatica.Prin continut si abordare, prin utilitate si valoare, cursul este recomandat tuturor celor care doresc o pregatire sistematica corespunzatoare in vederea fundamentarii si luarii viitoarelor decizii intr-un orizont scientizat, pe baza unui instrumentar software adecvat.
ISBN: n/a22,00lei27,00lei -
Smart Books
Arta și știința leadershipului. Un ghid theoretic și practic
O carte actuală precum „Arta și Știința Leadership-ului: Un ghid teoretic și practic” este esențială pentru a avea success în lumea globală de azi.” Este o carte foarte utilă pentru studenți și manageri deoarece prezintă ultimele noutăți în cercetare, gândire și practică referitoare la leadership. Mai mult decât atât, acest ghid prezintă o perspectivă asupra bunelor practici internaționale cu o varietate de studii de caz românești extrem de utile pentru a înțelege mai bine cum funcționează organizațiile de succes. Această carte reprezintă cheia succesului pentru mediul de afaceri global extrem de competitiv din ziua de azi. Ea este necesară studenților și tuturor celor care doresc să aibă cunoștiințele necesare pentru a excela în carieră.
Prof.dr. Victoria Seitz
Director Departament Marketing, Universitatea Statului California, San BernardinoISBN: n/a22,00lei27,00lei -
Cărți în limbi străine, Smart Books
BANCASSURANCE. The Internal and International Practice. Ediție bilingvă – engleză și românăa
The current work is the result of the authors’ experience, recognized in the banking and university professional environments in Romania. As a result, it was gathered and published in two distinct, consecutive volumes, functioning as a guide and a valuable instrument, for both the practitioners, theorists and particularly for the students that appreciate the up-to-date content related to a field that was little studied in universities.
The authors approach the banking risks assurance in a perfectly aware manner, considering the fact that part of their professional activity was dedicated to this field, proving themselves to be authentic specialists and authors of preventive and proactive solutions.
ISBN: 978-606-749-476-130,00lei37,00lei -
Smart Books
Business storytelling: branduri și povești
1. Brand management: între cultura conținutului și storytelling (Florina Pînzaru)
Brand management și provocări/ De la izolarea specifică produsului, la cultura conținutului / Branded content sau brand content? / Timpul poveștilor din lumea brandurilor2. Storytelling și storycatching (Elena-Madalina Vătămănescu) Povestitorul ca agent persuasiv / Identificarea ca liant între storytelling și storycatching / Povestirea ca orchestrare a strategiilor comunicaționale / Povestea din mintea auditoriului / Storytelling academic: arta de a seduce / Seducția simbolului versus seducția imaginii
3. Poveștile motivează: storytelling pentru manageri (Ramona Leon)
Poveștile din perspectiva managerială / Cum să construiești o poveste și de ce? / Coaching și mentoring prin storytelling: dezvoltă-te și dezvoltă-i și pe ceilalți / Povestea liderului și strategia din spatele poveștii4. Storytelling, marketing și branding (Andreia Andrei)
Marketing narativ și transportare mentală / Storytelling în branding: cine sunt personajele? / Storytelling și cultivarea loialității5. O poveste pe mai multe voci: comunicarea de brand în era conținutului generat de consumatori (Rodica Săvulescu, Demetra Garbasevschi)
Web 2.0: cultura participării și conținutul generat de consumatori / Din spectatori, oamenii devin creatori / Despre brand și branding: atunci și acum / Comunicarea de brand: între hipercontrol și democratizare6. Storytelling și branding în muzică sau un altfel de business (Andreea Mitan)
Muzicianul ca icon / Storytelling și popular music în era digitală. Un exemplu: construirea brandului Beyonce? / Tehnici de storytelling eficiente pentru branduri muzicale cu poveste / Tehnici de storytelling eficiente pentru branduri muzicale fără poveste / Storytelling și popular music: încotro?7. Storytelling și branding în sport (Diana-Luiza Dumitriu)
Sportul și merele de aur ale marketizării / Mega-evenimentele sportive ca festine comerciale / Eroi sportivi pe piața celebrității: jocul cu și de-a brand-urile globale / Co-producerea poveștilor sportive: transformarea ascultătorului-consumator în personaj și/sau povestitor8. Storytelling și branding cultural (Alexandra Zbuchea, Raluca Bem Neamu)
Care este relația dintre storytelling și cultură? / Cum se construiește un brand de succes în cultură? / Ce povești ne spun brandurile organizațiilor culturale?9. Storytelling ca strategie de branding în industria bancară (Alina Mihalcea, Alexandra Vitelar)
Brandul, de la instrument comercial, la marca a identității sociale / Poveștile din comunicarea bancară românească / Banca Transilvania – banca oamenilor întreprinzători BCR – Schimbăm povestea / ING și poveștile pentru Generația Y / Reinventare și poveștiISBN: 978-606-749-010-738,00lei47,00lei -
Smart Books
Despre antiplagiat. Scurt manual pentru studenți
Plagiatul a existat și în timpuri mai vechi, dar întotdeauna a fost condamnat. Mai ales în cultura occidentală, unde individualismul este extrem de bine conturat. A plagia înseamnă a încălca norme de conduită – morale, etice, juridice/legale.
Pentru a evita plagiatul se impun mai multe operații. În primul rând trebuie să gândiți cu propria minte. Apoi, dacă vă folosiți de ideile altora, aceste idei trebuie trecute printr-un filtru al explicației și/sau comentariului, menționând?se totodată sursele exacte. Citatele nu sunt interzise, în schimb acestea trebuie să fie menționate și nu trebuie ca lucrarea să devină un simplu colaj de astfel de citate (se pun ghilimele de la un capăt până la altul al lucrării, menționându-se sursele așadar; în acest caz lucrarea devine doar un fel de colecție de texte).
ISBN: 978-606-749-802-826,00lei33,00lei -
Smart Books
După COVID-19: provocări de management între digitalizare, sustenabilitate și reziliență
Pandemia de COVID-19 a fost caracterizată în mass-media nu o dată ca fiind o „lebădă neagră”, în sensul înțelegerii unui eveniment cu impact major și aproape imposibil de previzionat, deși ideea în sine de pandemie nu reprezintă deloc ceva neimaginabil: multe voci, din mediul științific, de afaceri și academic, au luat de-a lungul timpului atitudine, avertizând cu privire la iminența atât a fenomenului în sine, cât și a efectelor sale.
La doi ani de la debutul pandemiei, este timpul pentru primele concluzii: exemple de bune practici și consecințe negative întâlnite în gestionarea activităților organizaționale din diverse arii de activitate devin, în paginile acestui volum realizat de doctoranzi în domeniul Management ai Școlii Naționale de Studii Politice și Administrative, lecții de învățat – de către manageri și angajați deopotrivă.
ISBN: 978-606-749-576-836,00lei45,00lei -
Smart Books
Economia pe înțelesul tuturor. Ediția 2021
Economia pe înțelesul tuturor este o carte despre noțiunile economice des întâlnite în ziare sau la radio și TV, dar puțin înțelese în adevăratul sens.
Autorul explică în ce fel evoluția anumitor indicatori economici abstracți, la prima vedere fără importanță, ne pot influența radical viata. Astfel, noi toți putem cunoaște efectul deciziilor și acțiunilor noastre și cum se pot fie ele modificate în interesul fiecăruia.
ISBN: 978-606-749-563-8,38,00lei47,00lei -
Smart Books
Economie și cultură. Studii interdisciplinare
Volumul de față este un demers de interes pentru orice iubitor al culturii care înțelege și perspectiva economică, fără de care cultura nu există. Trecând prin discuții de definire a conceptelor, de analize strategice, de perspective de branding de destinație și de analize de piață, capitolele următoare prezintă multiple fațete ale realității culturale și ale legăturii dintre cultură, bani și leadership, într-o viziune de ansamblu care creionează un fenomen complex.
Florina Pînzaru
ISBN: 978-606-749-604-839,00lei49,00lei -
Smart Books
Editor de unul singur. Management în industria cărții.
Un volum despre managementul pieței de carte din România și din lume, așa cum a văzut-o un editor din 1993 și până astăzi, parcurgând, rând pe rând, toate etapele nașterii unei cărți de la o idee în mintea unui autor, până la cartea de pe raftul librăriei sau bibliotecii.
O selecție de idei, date, analize și tendințe din piața editorială disecate de multe ori, la firul ierbii, cu exemple concrete din industria cărții românești, dar și din cea britanică, americană sau franceză, pigmentate cu exemple concrete și modele de urmat sau de evitat, dar soluții pentru rezolvarea unor situații neașteptate.
ISBN: 978-606-749-368-931,00lei39,00lei -
Smart Books
Eficiența managerială în comunicarea de criză
A ști cum să răspunzi și să acționezi într-un context nou, plin de provocări nemaiîntâlnite și pentru care nu ai repere este o cerință complexă ce poate transforma managerii pentru totdeauna.
COVID-19 a creat acest context, a schimbat paradigme, moduri de lucru și business-uri.
Au reușit managerii să se adapteze și să comunice eficient? Au profitat de această criză pentru a-și îmbunătăți capitalul de imagine și încrederea? Au avut succes în demersul de a obține performanță împreună cu membrii echipelor? Lucrarea prezentă formulează răspunsuri pentru aceste întrebări, propunând managerilor tehnici eficiente pentru a gestiona situații similare, reliefând în același timp importanța adaptării și a flexibilității manageriale când vine vorba de crize sistemice.
ISBN: 978-606-749-654-336,00lei45,00lei -
Smart Books
Essays in Taxation and International Relations
This book contains three distinct papers: „Entrepreneurship, Bribes, and Taxation of Personal Income,” „Financial Sector Quality and Tax Revenue: Panel Evidence,” and „Rethinking Economic Sanction Success: Sanctions as Deterrents.” These are highly revised and updated papers that originally formed my Ph.D. thesis at Harvard University in 2008. Since then, these three studies have been presented at multiple academic institutions and conferences, various intermediate drafts were posted on websites, and were ultimately greatly improved. (…)
I hope the readers will enjoy this volume both as an academic exercise as well as a possible lesson in public policy.
ISBN: n/a23,00lei29,00lei -
Smart Books
Felicitări! Ai fost promovat manager!
„Felicitări, sunteți noul manager al departametului!”. În sfârșit, ai fost anunțat că ai fost promovat. Ai muncit enorm până la acest pas. A fost greu, cu multe nopți nedormite, cu ore peste program, cu examene dificile, cu eșecuri și cu proiecte reluate, dezvoltate, care au adus satisfacții, dar și cu mult stres. În fine, acum, ești oficial promovat într-o poziție de conducere. Ai tot dreptul să te simți mândru, să primești felicitările celor din jur. Ești pe punctul de a te îmbarca într-o aventură fantastică: aceea de manager. Ești pregătit? Această carte este o sinteză practică, bazată pe teorie și experiență, care să te ajute pe tine, noul manager, să treci cu bine peste primele zile în acest rol – și să devii un manager foarte bun.”
ISBN: n/a30,00lei33,00lei -
Smart Books
Finanțele companiilor în economia de piață. Noțiuni teoretice
Lucrarea în ansamblul său este compusă din două cărți, ea este o combinație echilibrată a conceptelor teoretice (prima carte) și a unor studii de caz și metode de analiză financiară (cea de-a doua) cu un profund specific financiar-bancar.
De ce ai nevoie de prima dintre cărți? Fiindcă aceasta este cea care îți explică abc-ul finanțelor companiilor la nivel de noțiuni teoretice, concepte de bază, care te ajută să construiești puzzle-ul.
ISBN: 978-606-749-525-625,00lei31,00lei -
Smart Books
Ghid esențial de promovare
Lucrarea de față își propune să prezinte sintetic principalele concepte, teorii și tehnici asociate activității promoționale. Tematica investigată este cuprinzătoare, iar abordarea – deși urmărește inițierea celor interesați de acest domeniu – nu se oprește la noțiunile de bază. Ghidul esențial de promovare este gândit ca un instrument util pentru cei interesați de activitatea promoțională din motive profesionale (în special este utilă pentru studenți și masteranzi în domenii economice, pentru noii angajați în departamente de marketing, promovare, relații publice, în agenții de publicitate, precum și persoanelor care și-au deschis propria afacere).
Deși se bazează pe studierea literaturii de specialitate, stilul este accesibil. Deoarece profesioniștii în sfera marketingului și a promovării utilizează cu precădere conceptele specifice în limba engleză, precum și datorită faptului că traducerea unora dintre aceste noțiuni în limba română este uneori controversată, în lucrarea noastră utilizăm cu precădere termenii în engleză conform uzanțelor din industrie, dar încercăm să delimităm și aria semantică a echivalentelor în română. Structura lucrării nu este una academică. Se urmărește înțelegerea conceptelor de imagine și promovare, oferirea de instrumente necesare dezvoltării unor campanii de promovare adecvate și se oferă soluții legate de provocările din sfera promovării cu care se confruntă diverse tipuri de organizații: de la cele mici și locale la societăți transnaționale. Lucrarea are o structură care îmbină armonios conceptele teoretice, ultimele discuții în domeniu și exemplele practice.
ISBN: n/a38,00lei47,00lei -
Smart Books
Ghid pentru liderii la început de drum
Cartea nu se dorește a fi exhaustivă, ci mai degrabă un vehicul care să deschidă ochii și dorința de aprofundare pe subiectele discutate aici.
Am încercat să sintetizez subiecte descrise pe larg, separat în literatura de specialitate, subiecte filtrate prin experiența personală, care consider că ar trebui să constituie fundamentul oricărui lider. Departe de a se considera un adevăr absolut, volumul prezintă principiile care au funcționat în cariera mea, extrase din peste doisprezece ani de experiență, de studii și instruiri de leadership, testate și analizate de mine în viața profesională. Aceste principii de bază se aplică oricărui lider, fie el din domeniul bussiness, social, politic sau altele.
Nu există un portret robot al liderului autentic.
ISBN: 978-606-749-611-639,00lei49,00lei
-
Smart Books
Analiza datelor și gestionarea informatică a resurselor umane
În prezent, orice manager modern se confruntă în activitatea curentă cu foarte multe probleme de decizie. El trebuie să fie în măsură să rezolve aceste probleme într-un mod rapid și eficient. De cele mai multe ori se impune ca deciziile pe care le ia să fie fundamentate și optimizate. Între problemele de decizie pe care un manager trebuie să le rezolve se numără problemele din domeniile resurselor umane, planificării și prognozei, alocării resurselor, selecției, repartiției optime.
În acest sens, autoarea și-a propus, în primul rând, să ofere studenților informații care să-i ajute să surprindă corect modelul adecvat unei anumite probleme de decizie, să formalizeze problema, să rezolve, analizeze și să interpreteze rezultatele obținute cu ajutorul unui instrumentar software specializat. De asemenea, dezvoltarea de abilități în realizarea unor analize și aplicații statistice este absolut necesară.
Autoarea a urmarit realizarea unui curs practic, fata sa insiste pe partea informatica decat pentru exemplificari si nu a dorit „sa-i lege” pe studenti de un anumit produs software. Parcurgerea si intelegerea informatiilor prezentate nu necesita cunostinte avansate de matematica sau informatica.Prin continut si abordare, prin utilitate si valoare, cursul este recomandat tuturor celor care doresc o pregatire sistematica corespunzatoare in vederea fundamentarii si luarii viitoarelor decizii intr-un orizont scientizat, pe baza unui instrumentar software adecvat.
-
Smart Books
Arta și știința leadershipului. Un ghid theoretic și practic
O carte actuală precum „Arta și Știința Leadership-ului: Un ghid teoretic și practic” este esențială pentru a avea success în lumea globală de azi.” Este o carte foarte utilă pentru studenți și manageri deoarece prezintă ultimele noutăți în cercetare, gândire și practică referitoare la leadership. Mai mult decât atât, acest ghid prezintă o perspectivă asupra bunelor practici internaționale cu o varietate de studii de caz românești extrem de utile pentru a înțelege mai bine cum funcționează organizațiile de succes. Această carte reprezintă cheia succesului pentru mediul de afaceri global extrem de competitiv din ziua de azi. Ea este necesară studenților și tuturor celor care doresc să aibă cunoștiințele necesare pentru a excela în carieră.
Prof.dr. Victoria Seitz
Director Departament Marketing, Universitatea Statului California, San Bernardino -
Cărți în limbi străine, Smart Books
BANCASSURANCE. The Internal and International Practice. Ediție bilingvă – engleză și românăa
The current work is the result of the authors’ experience, recognized in the banking and university professional environments in Romania. As a result, it was gathered and published in two distinct, consecutive volumes, functioning as a guide and a valuable instrument, for both the practitioners, theorists and particularly for the students that appreciate the up-to-date content related to a field that was little studied in universities.
The authors approach the banking risks assurance in a perfectly aware manner, considering the fact that part of their professional activity was dedicated to this field, proving themselves to be authentic specialists and authors of preventive and proactive solutions.
-
Smart Books
Business storytelling: branduri și povești
1. Brand management: între cultura conținutului și storytelling (Florina Pînzaru)
Brand management și provocări/ De la izolarea specifică produsului, la cultura conținutului / Branded content sau brand content? / Timpul poveștilor din lumea brandurilor2. Storytelling și storycatching (Elena-Madalina Vătămănescu) Povestitorul ca agent persuasiv / Identificarea ca liant între storytelling și storycatching / Povestirea ca orchestrare a strategiilor comunicaționale / Povestea din mintea auditoriului / Storytelling academic: arta de a seduce / Seducția simbolului versus seducția imaginii
3. Poveștile motivează: storytelling pentru manageri (Ramona Leon)
Poveștile din perspectiva managerială / Cum să construiești o poveste și de ce? / Coaching și mentoring prin storytelling: dezvoltă-te și dezvoltă-i și pe ceilalți / Povestea liderului și strategia din spatele poveștii4. Storytelling, marketing și branding (Andreia Andrei)
Marketing narativ și transportare mentală / Storytelling în branding: cine sunt personajele? / Storytelling și cultivarea loialității5. O poveste pe mai multe voci: comunicarea de brand în era conținutului generat de consumatori (Rodica Săvulescu, Demetra Garbasevschi)
Web 2.0: cultura participării și conținutul generat de consumatori / Din spectatori, oamenii devin creatori / Despre brand și branding: atunci și acum / Comunicarea de brand: între hipercontrol și democratizare6. Storytelling și branding în muzică sau un altfel de business (Andreea Mitan)
Muzicianul ca icon / Storytelling și popular music în era digitală. Un exemplu: construirea brandului Beyonce? / Tehnici de storytelling eficiente pentru branduri muzicale cu poveste / Tehnici de storytelling eficiente pentru branduri muzicale fără poveste / Storytelling și popular music: încotro?7. Storytelling și branding în sport (Diana-Luiza Dumitriu)
Sportul și merele de aur ale marketizării / Mega-evenimentele sportive ca festine comerciale / Eroi sportivi pe piața celebrității: jocul cu și de-a brand-urile globale / Co-producerea poveștilor sportive: transformarea ascultătorului-consumator în personaj și/sau povestitor8. Storytelling și branding cultural (Alexandra Zbuchea, Raluca Bem Neamu)
Care este relația dintre storytelling și cultură? / Cum se construiește un brand de succes în cultură? / Ce povești ne spun brandurile organizațiilor culturale?9. Storytelling ca strategie de branding în industria bancară (Alina Mihalcea, Alexandra Vitelar)
Brandul, de la instrument comercial, la marca a identității sociale / Poveștile din comunicarea bancară românească / Banca Transilvania – banca oamenilor întreprinzători BCR – Schimbăm povestea / ING și poveștile pentru Generația Y / Reinventare și povești -
Smart Books
Despre antiplagiat. Scurt manual pentru studenți
Plagiatul a existat și în timpuri mai vechi, dar întotdeauna a fost condamnat. Mai ales în cultura occidentală, unde individualismul este extrem de bine conturat. A plagia înseamnă a încălca norme de conduită – morale, etice, juridice/legale.
Pentru a evita plagiatul se impun mai multe operații. În primul rând trebuie să gândiți cu propria minte. Apoi, dacă vă folosiți de ideile altora, aceste idei trebuie trecute printr-un filtru al explicației și/sau comentariului, menționând?se totodată sursele exacte. Citatele nu sunt interzise, în schimb acestea trebuie să fie menționate și nu trebuie ca lucrarea să devină un simplu colaj de astfel de citate (se pun ghilimele de la un capăt până la altul al lucrării, menționându-se sursele așadar; în acest caz lucrarea devine doar un fel de colecție de texte).
-
Smart Books
După COVID-19: provocări de management între digitalizare, sustenabilitate și reziliență
Pandemia de COVID-19 a fost caracterizată în mass-media nu o dată ca fiind o „lebădă neagră”, în sensul înțelegerii unui eveniment cu impact major și aproape imposibil de previzionat, deși ideea în sine de pandemie nu reprezintă deloc ceva neimaginabil: multe voci, din mediul științific, de afaceri și academic, au luat de-a lungul timpului atitudine, avertizând cu privire la iminența atât a fenomenului în sine, cât și a efectelor sale.
La doi ani de la debutul pandemiei, este timpul pentru primele concluzii: exemple de bune practici și consecințe negative întâlnite în gestionarea activităților organizaționale din diverse arii de activitate devin, în paginile acestui volum realizat de doctoranzi în domeniul Management ai Școlii Naționale de Studii Politice și Administrative, lecții de învățat – de către manageri și angajați deopotrivă.
-
Smart Books
Economia pe înțelesul tuturor. Ediția 2021
Economia pe înțelesul tuturor este o carte despre noțiunile economice des întâlnite în ziare sau la radio și TV, dar puțin înțelese în adevăratul sens.
Autorul explică în ce fel evoluția anumitor indicatori economici abstracți, la prima vedere fără importanță, ne pot influența radical viata. Astfel, noi toți putem cunoaște efectul deciziilor și acțiunilor noastre și cum se pot fie ele modificate în interesul fiecăruia.
-
Smart Books
Economie și cultură. Studii interdisciplinare
Volumul de față este un demers de interes pentru orice iubitor al culturii care înțelege și perspectiva economică, fără de care cultura nu există. Trecând prin discuții de definire a conceptelor, de analize strategice, de perspective de branding de destinație și de analize de piață, capitolele următoare prezintă multiple fațete ale realității culturale și ale legăturii dintre cultură, bani și leadership, într-o viziune de ansamblu care creionează un fenomen complex.
Florina Pînzaru
-
Smart Books
Editor de unul singur. Management în industria cărții.
Un volum despre managementul pieței de carte din România și din lume, așa cum a văzut-o un editor din 1993 și până astăzi, parcurgând, rând pe rând, toate etapele nașterii unei cărți de la o idee în mintea unui autor, până la cartea de pe raftul librăriei sau bibliotecii.
O selecție de idei, date, analize și tendințe din piața editorială disecate de multe ori, la firul ierbii, cu exemple concrete din industria cărții românești, dar și din cea britanică, americană sau franceză, pigmentate cu exemple concrete și modele de urmat sau de evitat, dar soluții pentru rezolvarea unor situații neașteptate.
-
Smart Books
Eficiența managerială în comunicarea de criză
A ști cum să răspunzi și să acționezi într-un context nou, plin de provocări nemaiîntâlnite și pentru care nu ai repere este o cerință complexă ce poate transforma managerii pentru totdeauna.
COVID-19 a creat acest context, a schimbat paradigme, moduri de lucru și business-uri.
Au reușit managerii să se adapteze și să comunice eficient? Au profitat de această criză pentru a-și îmbunătăți capitalul de imagine și încrederea? Au avut succes în demersul de a obține performanță împreună cu membrii echipelor? Lucrarea prezentă formulează răspunsuri pentru aceste întrebări, propunând managerilor tehnici eficiente pentru a gestiona situații similare, reliefând în același timp importanța adaptării și a flexibilității manageriale când vine vorba de crize sistemice.
-
Smart Books
Essays in Taxation and International Relations
This book contains three distinct papers: „Entrepreneurship, Bribes, and Taxation of Personal Income,” „Financial Sector Quality and Tax Revenue: Panel Evidence,” and „Rethinking Economic Sanction Success: Sanctions as Deterrents.” These are highly revised and updated papers that originally formed my Ph.D. thesis at Harvard University in 2008. Since then, these three studies have been presented at multiple academic institutions and conferences, various intermediate drafts were posted on websites, and were ultimately greatly improved. (…)
I hope the readers will enjoy this volume both as an academic exercise as well as a possible lesson in public policy.
-
Smart Books
Felicitări! Ai fost promovat manager!
„Felicitări, sunteți noul manager al departametului!”. În sfârșit, ai fost anunțat că ai fost promovat. Ai muncit enorm până la acest pas. A fost greu, cu multe nopți nedormite, cu ore peste program, cu examene dificile, cu eșecuri și cu proiecte reluate, dezvoltate, care au adus satisfacții, dar și cu mult stres. În fine, acum, ești oficial promovat într-o poziție de conducere. Ai tot dreptul să te simți mândru, să primești felicitările celor din jur. Ești pe punctul de a te îmbarca într-o aventură fantastică: aceea de manager. Ești pregătit? Această carte este o sinteză practică, bazată pe teorie și experiență, care să te ajute pe tine, noul manager, să treci cu bine peste primele zile în acest rol – și să devii un manager foarte bun.”
-
Smart Books
Finanțele companiilor în economia de piață. Noțiuni teoretice
Lucrarea în ansamblul său este compusă din două cărți, ea este o combinație echilibrată a conceptelor teoretice (prima carte) și a unor studii de caz și metode de analiză financiară (cea de-a doua) cu un profund specific financiar-bancar.
De ce ai nevoie de prima dintre cărți? Fiindcă aceasta este cea care îți explică abc-ul finanțelor companiilor la nivel de noțiuni teoretice, concepte de bază, care te ajută să construiești puzzle-ul.
-
Smart Books
Ghid esențial de promovare
Lucrarea de față își propune să prezinte sintetic principalele concepte, teorii și tehnici asociate activității promoționale. Tematica investigată este cuprinzătoare, iar abordarea – deși urmărește inițierea celor interesați de acest domeniu – nu se oprește la noțiunile de bază. Ghidul esențial de promovare este gândit ca un instrument util pentru cei interesați de activitatea promoțională din motive profesionale (în special este utilă pentru studenți și masteranzi în domenii economice, pentru noii angajați în departamente de marketing, promovare, relații publice, în agenții de publicitate, precum și persoanelor care și-au deschis propria afacere).
Deși se bazează pe studierea literaturii de specialitate, stilul este accesibil. Deoarece profesioniștii în sfera marketingului și a promovării utilizează cu precădere conceptele specifice în limba engleză, precum și datorită faptului că traducerea unora dintre aceste noțiuni în limba română este uneori controversată, în lucrarea noastră utilizăm cu precădere termenii în engleză conform uzanțelor din industrie, dar încercăm să delimităm și aria semantică a echivalentelor în română. Structura lucrării nu este una academică. Se urmărește înțelegerea conceptelor de imagine și promovare, oferirea de instrumente necesare dezvoltării unor campanii de promovare adecvate și se oferă soluții legate de provocările din sfera promovării cu care se confruntă diverse tipuri de organizații: de la cele mici și locale la societăți transnaționale. Lucrarea are o structură care îmbină armonios conceptele teoretice, ultimele discuții în domeniu și exemplele practice.
-
Smart Books
Ghid pentru liderii la început de drum
Cartea nu se dorește a fi exhaustivă, ci mai degrabă un vehicul care să deschidă ochii și dorința de aprofundare pe subiectele discutate aici.
Am încercat să sintetizez subiecte descrise pe larg, separat în literatura de specialitate, subiecte filtrate prin experiența personală, care consider că ar trebui să constituie fundamentul oricărui lider. Departe de a se considera un adevăr absolut, volumul prezintă principiile care au funcționat în cariera mea, extrase din peste doisprezece ani de experiență, de studii și instruiri de leadership, testate și analizate de mine în viața profesională. Aceste principii de bază se aplică oricărui lider, fie el din domeniul bussiness, social, politic sau altele.
Nu există un portret robot al liderului autentic.
-
Smart Books
Analiza datelor și gestionarea informatică a resurselor umane
În prezent, orice manager modern se confruntă în activitatea curentă cu foarte multe probleme de decizie. El trebuie să fie în măsură să rezolve aceste probleme într-un mod rapid și eficient. De cele mai multe ori se impune ca deciziile pe care le ia să fie fundamentate și optimizate. Între problemele de decizie pe care un manager trebuie să le rezolve se numără problemele din domeniile resurselor umane, planificării și prognozei, alocării resurselor, selecției, repartiției optime.
În acest sens, autoarea și-a propus, în primul rând, să ofere studenților informații care să-i ajute să surprindă corect modelul adecvat unei anumite probleme de decizie, să formalizeze problema, să rezolve, analizeze și să interpreteze rezultatele obținute cu ajutorul unui instrumentar software specializat. De asemenea, dezvoltarea de abilități în realizarea unor analize și aplicații statistice este absolut necesară.
Autoarea a urmarit realizarea unui curs practic, fata sa insiste pe partea informatica decat pentru exemplificari si nu a dorit „sa-i lege” pe studenti de un anumit produs software. Parcurgerea si intelegerea informatiilor prezentate nu necesita cunostinte avansate de matematica sau informatica.Prin continut si abordare, prin utilitate si valoare, cursul este recomandat tuturor celor care doresc o pregatire sistematica corespunzatoare in vederea fundamentarii si luarii viitoarelor decizii intr-un orizont scientizat, pe baza unui instrumentar software adecvat.
22,00lei27,00lei -
Smart Books
Arta și știința leadershipului. Un ghid theoretic și practic
O carte actuală precum „Arta și Știința Leadership-ului: Un ghid teoretic și practic” este esențială pentru a avea success în lumea globală de azi.” Este o carte foarte utilă pentru studenți și manageri deoarece prezintă ultimele noutăți în cercetare, gândire și practică referitoare la leadership. Mai mult decât atât, acest ghid prezintă o perspectivă asupra bunelor practici internaționale cu o varietate de studii de caz românești extrem de utile pentru a înțelege mai bine cum funcționează organizațiile de succes. Această carte reprezintă cheia succesului pentru mediul de afaceri global extrem de competitiv din ziua de azi. Ea este necesară studenților și tuturor celor care doresc să aibă cunoștiințele necesare pentru a excela în carieră.
Prof.dr. Victoria Seitz
Director Departament Marketing, Universitatea Statului California, San Bernardino22,00lei27,00lei -
Cărți în limbi străine, Smart Books
BANCASSURANCE. The Internal and International Practice. Ediție bilingvă – engleză și românăa
The current work is the result of the authors’ experience, recognized in the banking and university professional environments in Romania. As a result, it was gathered and published in two distinct, consecutive volumes, functioning as a guide and a valuable instrument, for both the practitioners, theorists and particularly for the students that appreciate the up-to-date content related to a field that was little studied in universities.
The authors approach the banking risks assurance in a perfectly aware manner, considering the fact that part of their professional activity was dedicated to this field, proving themselves to be authentic specialists and authors of preventive and proactive solutions.
30,00lei37,00lei -
Smart Books
Business storytelling: branduri și povești
1. Brand management: între cultura conținutului și storytelling (Florina Pînzaru)
Brand management și provocări/ De la izolarea specifică produsului, la cultura conținutului / Branded content sau brand content? / Timpul poveștilor din lumea brandurilor2. Storytelling și storycatching (Elena-Madalina Vătămănescu) Povestitorul ca agent persuasiv / Identificarea ca liant între storytelling și storycatching / Povestirea ca orchestrare a strategiilor comunicaționale / Povestea din mintea auditoriului / Storytelling academic: arta de a seduce / Seducția simbolului versus seducția imaginii
3. Poveștile motivează: storytelling pentru manageri (Ramona Leon)
Poveștile din perspectiva managerială / Cum să construiești o poveste și de ce? / Coaching și mentoring prin storytelling: dezvoltă-te și dezvoltă-i și pe ceilalți / Povestea liderului și strategia din spatele poveștii4. Storytelling, marketing și branding (Andreia Andrei)
Marketing narativ și transportare mentală / Storytelling în branding: cine sunt personajele? / Storytelling și cultivarea loialității5. O poveste pe mai multe voci: comunicarea de brand în era conținutului generat de consumatori (Rodica Săvulescu, Demetra Garbasevschi)
Web 2.0: cultura participării și conținutul generat de consumatori / Din spectatori, oamenii devin creatori / Despre brand și branding: atunci și acum / Comunicarea de brand: între hipercontrol și democratizare6. Storytelling și branding în muzică sau un altfel de business (Andreea Mitan)
Muzicianul ca icon / Storytelling și popular music în era digitală. Un exemplu: construirea brandului Beyonce? / Tehnici de storytelling eficiente pentru branduri muzicale cu poveste / Tehnici de storytelling eficiente pentru branduri muzicale fără poveste / Storytelling și popular music: încotro?7. Storytelling și branding în sport (Diana-Luiza Dumitriu)
Sportul și merele de aur ale marketizării / Mega-evenimentele sportive ca festine comerciale / Eroi sportivi pe piața celebrității: jocul cu și de-a brand-urile globale / Co-producerea poveștilor sportive: transformarea ascultătorului-consumator în personaj și/sau povestitor8. Storytelling și branding cultural (Alexandra Zbuchea, Raluca Bem Neamu)
Care este relația dintre storytelling și cultură? / Cum se construiește un brand de succes în cultură? / Ce povești ne spun brandurile organizațiilor culturale?9. Storytelling ca strategie de branding în industria bancară (Alina Mihalcea, Alexandra Vitelar)
Brandul, de la instrument comercial, la marca a identității sociale / Poveștile din comunicarea bancară românească / Banca Transilvania – banca oamenilor întreprinzători BCR – Schimbăm povestea / ING și poveștile pentru Generația Y / Reinventare și povești38,00lei47,00lei -
Smart Books
Despre antiplagiat. Scurt manual pentru studenți
Plagiatul a existat și în timpuri mai vechi, dar întotdeauna a fost condamnat. Mai ales în cultura occidentală, unde individualismul este extrem de bine conturat. A plagia înseamnă a încălca norme de conduită – morale, etice, juridice/legale.
Pentru a evita plagiatul se impun mai multe operații. În primul rând trebuie să gândiți cu propria minte. Apoi, dacă vă folosiți de ideile altora, aceste idei trebuie trecute printr-un filtru al explicației și/sau comentariului, menționând?se totodată sursele exacte. Citatele nu sunt interzise, în schimb acestea trebuie să fie menționate și nu trebuie ca lucrarea să devină un simplu colaj de astfel de citate (se pun ghilimele de la un capăt până la altul al lucrării, menționându-se sursele așadar; în acest caz lucrarea devine doar un fel de colecție de texte).
26,00lei33,00lei -
Smart Books
După COVID-19: provocări de management între digitalizare, sustenabilitate și reziliență
Pandemia de COVID-19 a fost caracterizată în mass-media nu o dată ca fiind o „lebădă neagră”, în sensul înțelegerii unui eveniment cu impact major și aproape imposibil de previzionat, deși ideea în sine de pandemie nu reprezintă deloc ceva neimaginabil: multe voci, din mediul științific, de afaceri și academic, au luat de-a lungul timpului atitudine, avertizând cu privire la iminența atât a fenomenului în sine, cât și a efectelor sale.
La doi ani de la debutul pandemiei, este timpul pentru primele concluzii: exemple de bune practici și consecințe negative întâlnite în gestionarea activităților organizaționale din diverse arii de activitate devin, în paginile acestui volum realizat de doctoranzi în domeniul Management ai Școlii Naționale de Studii Politice și Administrative, lecții de învățat – de către manageri și angajați deopotrivă.
36,00lei45,00lei -
Smart Books
Economia pe înțelesul tuturor. Ediția 2021
Economia pe înțelesul tuturor este o carte despre noțiunile economice des întâlnite în ziare sau la radio și TV, dar puțin înțelese în adevăratul sens.
Autorul explică în ce fel evoluția anumitor indicatori economici abstracți, la prima vedere fără importanță, ne pot influența radical viata. Astfel, noi toți putem cunoaște efectul deciziilor și acțiunilor noastre și cum se pot fie ele modificate în interesul fiecăruia.
38,00lei47,00lei -
Smart Books
Economie și cultură. Studii interdisciplinare
Volumul de față este un demers de interes pentru orice iubitor al culturii care înțelege și perspectiva economică, fără de care cultura nu există. Trecând prin discuții de definire a conceptelor, de analize strategice, de perspective de branding de destinație și de analize de piață, capitolele următoare prezintă multiple fațete ale realității culturale și ale legăturii dintre cultură, bani și leadership, într-o viziune de ansamblu care creionează un fenomen complex.
Florina Pînzaru
39,00lei49,00lei -
Smart Books
Editor de unul singur. Management în industria cărții.
Un volum despre managementul pieței de carte din România și din lume, așa cum a văzut-o un editor din 1993 și până astăzi, parcurgând, rând pe rând, toate etapele nașterii unei cărți de la o idee în mintea unui autor, până la cartea de pe raftul librăriei sau bibliotecii.
O selecție de idei, date, analize și tendințe din piața editorială disecate de multe ori, la firul ierbii, cu exemple concrete din industria cărții românești, dar și din cea britanică, americană sau franceză, pigmentate cu exemple concrete și modele de urmat sau de evitat, dar soluții pentru rezolvarea unor situații neașteptate.
31,00lei39,00lei -
Smart Books
Eficiența managerială în comunicarea de criză
A ști cum să răspunzi și să acționezi într-un context nou, plin de provocări nemaiîntâlnite și pentru care nu ai repere este o cerință complexă ce poate transforma managerii pentru totdeauna.
COVID-19 a creat acest context, a schimbat paradigme, moduri de lucru și business-uri.
Au reușit managerii să se adapteze și să comunice eficient? Au profitat de această criză pentru a-și îmbunătăți capitalul de imagine și încrederea? Au avut succes în demersul de a obține performanță împreună cu membrii echipelor? Lucrarea prezentă formulează răspunsuri pentru aceste întrebări, propunând managerilor tehnici eficiente pentru a gestiona situații similare, reliefând în același timp importanța adaptării și a flexibilității manageriale când vine vorba de crize sistemice.
36,00lei45,00lei -
Smart Books
Essays in Taxation and International Relations
This book contains three distinct papers: „Entrepreneurship, Bribes, and Taxation of Personal Income,” „Financial Sector Quality and Tax Revenue: Panel Evidence,” and „Rethinking Economic Sanction Success: Sanctions as Deterrents.” These are highly revised and updated papers that originally formed my Ph.D. thesis at Harvard University in 2008. Since then, these three studies have been presented at multiple academic institutions and conferences, various intermediate drafts were posted on websites, and were ultimately greatly improved. (…)
I hope the readers will enjoy this volume both as an academic exercise as well as a possible lesson in public policy.
23,00lei29,00lei -
Smart Books
Felicitări! Ai fost promovat manager!
„Felicitări, sunteți noul manager al departametului!”. În sfârșit, ai fost anunțat că ai fost promovat. Ai muncit enorm până la acest pas. A fost greu, cu multe nopți nedormite, cu ore peste program, cu examene dificile, cu eșecuri și cu proiecte reluate, dezvoltate, care au adus satisfacții, dar și cu mult stres. În fine, acum, ești oficial promovat într-o poziție de conducere. Ai tot dreptul să te simți mândru, să primești felicitările celor din jur. Ești pe punctul de a te îmbarca într-o aventură fantastică: aceea de manager. Ești pregătit? Această carte este o sinteză practică, bazată pe teorie și experiență, care să te ajute pe tine, noul manager, să treci cu bine peste primele zile în acest rol – și să devii un manager foarte bun.”
30,00lei33,00lei -
Smart Books
Finanțele companiilor în economia de piață. Noțiuni teoretice
Lucrarea în ansamblul său este compusă din două cărți, ea este o combinație echilibrată a conceptelor teoretice (prima carte) și a unor studii de caz și metode de analiză financiară (cea de-a doua) cu un profund specific financiar-bancar.
De ce ai nevoie de prima dintre cărți? Fiindcă aceasta este cea care îți explică abc-ul finanțelor companiilor la nivel de noțiuni teoretice, concepte de bază, care te ajută să construiești puzzle-ul.
25,00lei31,00lei -
Smart Books
Ghid esențial de promovare
Lucrarea de față își propune să prezinte sintetic principalele concepte, teorii și tehnici asociate activității promoționale. Tematica investigată este cuprinzătoare, iar abordarea – deși urmărește inițierea celor interesați de acest domeniu – nu se oprește la noțiunile de bază. Ghidul esențial de promovare este gândit ca un instrument util pentru cei interesați de activitatea promoțională din motive profesionale (în special este utilă pentru studenți și masteranzi în domenii economice, pentru noii angajați în departamente de marketing, promovare, relații publice, în agenții de publicitate, precum și persoanelor care și-au deschis propria afacere).
Deși se bazează pe studierea literaturii de specialitate, stilul este accesibil. Deoarece profesioniștii în sfera marketingului și a promovării utilizează cu precădere conceptele specifice în limba engleză, precum și datorită faptului că traducerea unora dintre aceste noțiuni în limba română este uneori controversată, în lucrarea noastră utilizăm cu precădere termenii în engleză conform uzanțelor din industrie, dar încercăm să delimităm și aria semantică a echivalentelor în română. Structura lucrării nu este una academică. Se urmărește înțelegerea conceptelor de imagine și promovare, oferirea de instrumente necesare dezvoltării unor campanii de promovare adecvate și se oferă soluții legate de provocările din sfera promovării cu care se confruntă diverse tipuri de organizații: de la cele mici și locale la societăți transnaționale. Lucrarea are o structură care îmbină armonios conceptele teoretice, ultimele discuții în domeniu și exemplele practice.
38,00lei47,00lei -
Smart Books
Ghid pentru liderii la început de drum
Cartea nu se dorește a fi exhaustivă, ci mai degrabă un vehicul care să deschidă ochii și dorința de aprofundare pe subiectele discutate aici.
Am încercat să sintetizez subiecte descrise pe larg, separat în literatura de specialitate, subiecte filtrate prin experiența personală, care consider că ar trebui să constituie fundamentul oricărui lider. Departe de a se considera un adevăr absolut, volumul prezintă principiile care au funcționat în cariera mea, extrase din peste doisprezece ani de experiență, de studii și instruiri de leadership, testate și analizate de mine în viața profesională. Aceste principii de bază se aplică oricărui lider, fie el din domeniul bussiness, social, politic sau altele.
Nu există un portret robot al liderului autentic.
39,00lei49,00lei