1. Definirea noțiunilor utilizate
TRITONIC BOOKS SRL este persoana juridică de naționalitate română, avand sediul social in București, Secotrul 2, Str. Coacăzelor nr. 5, cod poștal 022651, având numar de ordine in Registrul Comertului J40/7439/2011, cod unic de inregistrare fiscala RO28641587.
Vânzător – TRITONIC BOOKS SRL.
Cumparator – poate fi orice persoana fizica, care are varsta peste 16 ani, și isi face un Cont in Site si efectueaza o Comanda.
Client – poate fi orice persoana fizica care are varsta peste 16 ani, care are sau obtine acces la CONTINUT, prin orice mijloc de comunicare pus la dispozitie de catre Vânzător (electronic, telefonic, etc) sau in baza unui acord de utilizare existent intre Vânzător si acesta si care necesita crearea si utilizarea unui Cont.
Utilizator – orice persoana fizica care are varsta peste 16 ani inregistrata pe Site, care, prin finalizarea procesului de creare a Contului, si-a dat acordul cu privire la clauzele specifice site-ului din sectiunea Politica de Confidențialitate și Politica de Cookie-uri.
Cont – sectiunea din Site formata dintr-o adresa de e-mail si o parola care permite Cumparatorului transmiterea Comenzii si care contine informatii despre Client/Cumparator si istoricul Cumparatorului in Site (Comenzi, facturi fiscale etc.). Utilizatorul este responsabil si se va asigura ca toate informatiile introduse la crearea Contului sunt corecte, complete si actualizate.
2. Informații despre produsele / serviciile oferite
Vânzătorul oferă mai multe produse numite Cărți în format fizic, sau Cărți în format electronic.
Produsele electronice pot fi downloadate de către Client.
3. Drepturile și obligațiile părților contractante
Vânzătorul garanteaza ca produsele / serviciile livrate sunt originale si însotite de factura fiscala, chitanta. Serviciilor comercializate le este garantata conform cu cele precizate. Pentru orice reclamatie sau sesizare va rugam sa ne contactati la adresa de email editura@tritonic.ro.
Aceste prevederi se completeaza cu legea 365/2002 privind comertul electronic republicata si modificata si cu OUG 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu Vânzătorii.
3.1. Obligatiile cumparatorului
- sa furnizeze informatii reale, corecte si actuale despre entitatea sa atunci cand acestea i se cer, in caz contrar exista posibilitatea refuzarii comenzilor;
- sa accepte solutionarea eventualelor probleme in termen de 30 de zile de la data sesizarii acestora printr-un email adresat Vânzătorului;
- sa accepte TERMENII SI CONDITIILE Vânzătorului odata cu lansarea comenzilor si sa achite contravaloarea marfii prin metodele puse la dispozitie, la momentul transmiterii comenzii.
3.2. Obligatiile Vânzătorului
- sa puna la dispozitia utilizatorilor gratuit informatii profesionale cu privire la produsele si serviciile sale. Continutul publicat in magazinul virtual are caracter orientativ. Caracteristicile produselor si documentatia tehnica aferenta acestora afisate pe site sunt puse la dispozitie de catre producatori si furnizori. Imaginile produselor sunt afisate cu titlu de prezentare. In functie de lotul in care au fost fabricate, aspectul real al produsului poate diferi.
- sa contacteze clientii pentru confirmarea comenzilor, prin e-mail sau telefonic;
- sa livreze produsele in cel mult 30 zile de la confirmarea livrarii, daca acestea sunt in stoc;
- sa utilizeze datele personale colectate de la clienti/utilizatori in concordanta cu sectiunea Politica de Confidențialitate, parte integranta din TERMENI SI CONDITII.
4. Politica de retur
Deoarece produsele noastre sunt digitale, nu vă putem returna banii. Datele noastre sunt: TRITONIC BOOKS, București, Sectorul 2, Str. Coacăzelor nr. 5, cod poștal 022651, E-mail: editura@tritonic.ro, Telefon: 0787-615.667.
Citește mai mult pe pagina dedicată: Politica de retur.
5. Prețuri, modalități de plată, facturare
- Preturile sunt afisate pe pagina dedicata fiecarui produs/serviciu, contin TVA. In cazul in care pretul nu este afisat, veti avea posibilitatea de a cere o oferta iar un operator va va comunica pretul in cel mai scurt timp posibil.
- Pretul produsului comandat este cel afisat la data plasarii comenzii.
- Pretul imprimat pe factura este acelasi cu cel transmis de operatori in momentul confirmarii comenzii.
- Pe baza informatiilor detinute de Vânzător si a celor furnizate de cumparator va fi emisa o factura pentru bunurile livrate.
6. Drepturile de autor
Clientul/Cumparatorul intelege dreptul de proprietate intelectuala si nu va descarca/utiliza continutul magazinului online Editura Tritonic, imagini, descrieri, elemente grafice, fara acordul scris al Vânzătorului intrucat reprezinta proprietatea Vânzătorului, fiind aparat de legea dreptului de autor si de legile referitoare la proprietatea intelectuala si industriala.
7. Drepturile de care beneficiati
Conform GDPR si Legii nr. 677/2001, beneficiati de dreptul de acces, de interventie gratuita asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale si dreptul de a va adresa justitiei. Totodata, aveti dreptul sa va opuneti prelucrarii datelor personale care va privesc si sa solicitati stergerea datelor*. Pentru exercitarea acestor drepturi, va puteti adresa cu o cerere scrisa, datata si semnata la oricare punct de lucru al TRITONIC BOOKS SRL (a se vedea Contact) sau online prin email la adresa editura@tritonic.ro. De asemenea, va este recunoscut dreptul de a va adresa justitiei.
Datele dumneavoastra nu vor fi transferate în strainatate.
Daca unele din datele despre dumneavoastra sunt incorecte sau doriti sa le modificati, va rugam sa ne informati cât mai curând posibil.
8. Reclamații privind produsele
Orice reclamatie privind produsele livrate la clienti va fi adusa la cunostinta TRITONIC BOOKS SRL in maximum 24 de ore de la primirea acestora, prin e-mail la editura@tritonic.ro sau telefonic. TRITONIC BOOKS SRL urmeaza sa o solutioneze in maxim 3 zile de la primire. In cazul in care produsele nu se pot livra (stoc epuizat) sau integritatea produselor este afectata pe parcursul livrarii, clientul poate cere returnarea sumelor incasate deja de TRITONIC BOOKS SRL, dar nu si despagubiri suplimentare. Valoarea maxima a obligatiilor companiei noastre fata de orice client in cazul nelivrarii sau a livrarii necorespunzatoare a unui colet/produs este valoarea sumei incasate de la client pentru respectiva comanda.
9. Pretul final si livrarea pe teritoriul Romaniei
Pretul final platit de client este format din pretul produsului la care se adauga costul transportului, in valoare de 14.99 lei. Compania noastra nu percepe clientului la cumpararea produsului nicio taxa suplimentara fata de pretul astfel calculat.
Pentru produsele aflate in stoc, livrarea se va face prin curier, numai pe teritoriul Romaniei. Va rugam sa luati in considerare ca exista un interval de 72 ore intre inregistrarea comenzii si preluarea acesteia de catre curier. Orice intarziere suplimentara va fi comunicata clientului.
Livrarea se va face in limita stocului disponibil. Datele de livrare pentru cartile in curs de aparitie sunt cu caracter informativ si pot fi modificate.
Comenzile inregistrate telefonic se livreaza numai prin intermediul serviciului de curierat.
10. Pretul final si livrarea pentru alte tari
“Pentru comenzile care se livreaza in afara teritoriului Romaniei, tariful de livrare (costul transportului) este diferit, în funcție de greutatea coletului si de țara în care se va face livrarea, iar pretul final platit de client este format din pretul produsului la care se adauga tariful de livrare (costul transportului). La cumpararea produsului, Compania noastra nu percepe clientului pentru care livrarea se face in afara teritoriului Romaniei, nicio taxa suplimentara fata de pretul astfel calculat.”
11. Retur
Potrivit art. 7 din Ordonanta Guvernului nr.34/2014, consumatorul are dreptul sa notifice compania ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului. Singurele costuri care cad in sarcina consumatorului sunt cele de livrare.
Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi conditie ca la primire: fara defecte (cu exceptia viciilor ascunse) si in pachetul orginal in care au fost livrate. Atentie! Comerciantul, in cazul in care nu poate executa contractul din cauza indisponibilitatii produsului sau serviciului, trebuie sa informeze consumatorul despre aceasta indisponibilitate, iar sumele pe care acesta le-a varsat ca plata trebuie rambursate de comerciant in termen de maximum 30 de zile. Clientul se obliga ca in momentul returnarii sa trimita un e-mail pe adresa editura@tritonic.ro care sa contina:
– data expedierii coletului;
– numarul comenzii;
– suma de returnat;
– modalitatea de plata dorita (datele contului bancar sau pentru mandatul postal);
De asemenea, retururile se fac intotdeauna cu confirmare de primire exclusiv pe adresa: TRITONIC BOOKS SRL, București, Sector 2, Str. Coacăzelor nr. 5, cod poștal 022651 și trebuie sa contina o copie a facturii.
In orice situatie de returnare a produselor, acestea trebuie sa fie in aceeasi stare, in ambalajul original, cu etichetele intacte si impreuna cu toate documentele care l-au insotit (factura, certificate de garantie etc.).
Orice conflict aparut intre TRITONIC BOOKS SRL si clienti va fi rezolvat pe cale amiabila. In cazul in care acest lucru nu este posibil, se vor aplica prevederile legale românesti in domeniu, iar solutionarea conflictelor este de compententa instantelor românesti.
Produsele digitale se transmit doar in format electronic (pe adresa de e-mail specificata in comanda), deci nu exista ca produse fizice care sa fie livrate clientului. Plata pentru cartile digitale se face exclusiv online (prin card), plata ramburs nefiind posibila.
Produsele digitale (ebooks) fac exceptie de la conditiile obisnuite de retur intrucat sunt considerate servicii de catre legislatia in vigoare.
Este obligatia si responsabilitatea clientului sa verifice informatiile de compatibilitate si instructiunile public disponibile pe site si sa se asigure ca produsele digitale pe care intentioneaza sa le cumpere sunt compatibile cu dispozitivele pe care intentioneaza sa le utilizeze, inainte de a realiza achizitia.
In masura in care clientul a primit un link de download valid, in conformitate cu comanda plasata pe site, se va considera ca serviciul pe care TRITONIC BOOKS SRL s-a obligat sa il presteze a fost indeplinit si acceptat de client. Linkurile de download oferite clientului nu pot fi retrase odata ce au fost trimise , iar, in masura in care sunt functionale in conditiile si pentru dispozitivele specificate pe site, se va considera ca TRITONIC BOOKS SRL si-a indeplinit toate obligatiile fata de client. In aceste situatii nu este posibila returnarea contravalorii acestor servicii.
In situatia in care clientul achizitioneaza un produs digital care nu este compatibil cu dispozitivul sau si aceasta incompatibilitate este specificata in mod public pe site, nu va fi posibila returnarea contravalorii produselor atat timp cat clientului i s-a livrat un link de download valid care functioneaza in conditiile specificate pe site.
12. Interactivitate
Promotiile sunt aplicate comenzilor care respecta integral regulile afisate pe site, in perioada de valabilitate clar mentionata si, in limita stocului disponibil. TRITONIC BOOKS SRL nu garanteaza disponibilitatea pe stoc a produselor pentru intreaga perioada de promotie si poate retrage promotia fara notificare prealabila.
13. Comunicarea pe site
Persoanele inregistrate pe www.tritonic.ro pot face comentarii si orice alte comunicari, pot sa transmita sugestii, intrebari sau alte informatii, cata vreme limbajul acestora este civilizat iar continutul comunicarilor nu este ilegal, obscen, rasist, provocator, amenintator, defaimator, nu tulbura in nici un fel viata privata a altor persoane, nu incalca drepturile de proprietate intelectuala, nu contine virusi, nu serveste unor campanii de promovare care nu au legatura cu www.tritonic.ro, nu sunt email-uri in masa sau orice alta forma de spam. Persoanele care vor utiliza o adresa falsa de e-mail sau vor transmite mesaje electronice sau orice alte comunicari in numele unei alte persoane fizice sau juridice ori in numele oricarei alte entitati vor fi sanctionate in conformitate cu legislatia penala in vigoare. TRITONIC BOOKS SRL nu isi asuma responsabilitatea si nici nu va putea fi obligata la nici un fel de despagubiri pentru orice fel de daune produse de astfel de comentarii sau comunicari. in cazul trimiterii sau afisarii unor materiale/documente, se considera ca utilizatorul acorda www.tritonic.ro dreptul neexclusiv, nelimitat, gratuit, irevocabil si retransmisibil de a folosi, reproduce, modifica, adapta, publica, traduce, crea opere derivate, precum si dreptul de a distribui, de a prezenta aceste continuturi oriunde in lume, prin orice mijloace. Utilizatorul garanteaza ca are toate drepturile asupra continutului pe care il afiseaza sau il transmite pe site, prin orice modalitate, astfel incat, prin folosirea acestui continut, sa nu cauzeze prejudicii nici unei terte entitati fizice sau juridice. TRITONIC BOOKS SRL isi rezerva dreptul de a retrage de pe www.tritonic.ro orice comentarii sau comunicari considerate ca neadecvate si neconforme cu conditiile de mai sus, fara o avertizare prealabila adresata utilizatorului.
14. Dispozitii finale
Daca oricare dintre clauzele de mai sus va fi gasita nula sau nevalida, acest fapt nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze. Odata cu cumpararea si lansarea comenzii, clientul accepta neconditionat termenii si conditiile de utilizare, valoarea acestora fiind aceeasi cu a unui contract valabil incheiat.
Acest document se completează cu următoarele documente online:
Pentru orice problemă, vă rugăm să ne contactați.
TRITONIC BOOKS SRL
CUI: RO28641587
Reg. Com: J40/7439/2011
Banca Transilvania Obor
IBAN RO20BTRLRONCRT00H2861502
București, Sector 2
Str. Coacăzelor nr. 5, cod poștal 022651
Email: editura@tritonic.ro
Telefon: 0787-615.667